Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - ej156sw

Pagina's: [1] 2 3 4
1
Aangeboden voor Alfa 156/159 / 17 inch velgen met winterbanden VERKOCHT
« Gepost op: 27 december 2017, 18:02:34 »
Deze set gekocht in Klazienaveen, maar ze passen niet goed over de brembo's. Schuifbouten icm een spacer heeft toch niet de voorkeur.

De link:
https://link.marktplaats.nl/m1238506978

Als ik de set niet verkoop gaan de banden eraf (voor eigen gebruik) en verkoop ik de velgen los.

Gegevens staan bij advertentie.

2
[156] Exterieur / 330x28 sportremschijven
« Gepost op: 27 april 2017, 18:40:41 »
Ik rij nu met 330x28 remschijven die van 4x98 naar 5x98 omgeboord zijn. Zijn originele Lancia Delta III schijven. Zitten FM remblokken op. Heb er echter (alweer) één krom. Ik zit nu te denken aan een upgrade qua remschijf. Een set die het wat groffere werk beter aankan, zeg maar. Deze zijn echter nauwelijks te vinden. De enige die ik kan vinden zijn deze:
https://link.marktplaats.nl/m1137864616
Foto 5 uit de advertentie.
Citaat
- set sportremschijven 330x28mm, multisteek 4x98 en 5x98:

Iemand enig idee waar ze nog meer te vinden zijn?

4
Aangeboden voor Alfa 156/159 / Velgen (o.a. OZ Avior), skirts, dakdragers
« Gepost op: 14 augustus 2016, 22:12:57 »
Aangezien ik de afgelopen jaren heel wat heb verzameld door meerdere 156's te hebben gehad, heb ik de boel maar eens opgeruimd en zet ik het spul te koop. Eerst hier en aansluitend op FB en MP (voor de aasgieren...).
Na enige twijfel zet ik ook mijn OZ Avior velgen te koop. Ze komen niet op de Spider en ik heb op mijn 156 al de mooiste velgen zitten die er zijn.

Here it goes....

Unieke 17 inch OZ Avior met Nankang Ultra sport banden.
Velgen:
- Inch velg = 17"
- ET waarde = 39
- J waarde = 7,5
- Steekmaat = 5x98
Banden:
- 205/45/88V
- Profieldiepte is nog prima. Achterbanden zijn prima, voorbanden zijn aan de binnenkant gesleten, maar rijdbaar (iets met verlaging en een 156....).

Velgen hebben beschadigingen aan de velgranden, kern van de velgen zijn prima. Niet krom. Vier jaar geleden gecoat. Dit zijn redelijk unieke velgen en ik twijfel nog steeds of het wel slim is om ze te koop te zetten. Ik hoef ze niet kwijt en ik ga er dus ook niet mee leuren en ruilen met kamelen of vliegende tapijten. Ruilen voor een crème leder of lichtgrijs lederen (sw) interieur is onderhandelbaar.
Prijs met bandjes: 250,-



Ergst beschadigde velg.


Voorbeeld onder een 156


Volgende setje heb ik ooit bij een 156 gekregen.
15 inch met bandjes. Bandjes zijn goed met voldoende profiel (>3,5mm), maar al wel oud geloof ik. Ben je op zoek naar vier thuisbrengers....deze overnemen. Prijs met bandjes: 50,-
Velgen:
15", 5x98.
Banden:
Nokian 185/65/88H


Dakdragers voor sw met dakrails. Gebruikt, maar in goede staat met sleutel. Prijs:Bieden...



Sideskirts, kleur Blue Cosmo. Redelijke staat. Ooit gekocht, maar niet nodig. Zit een barst in het midden van één van de skirts. Volgens mij is dat nog wel te maken (Zie foto). Prijs: wat je er voor over hebt  ;)



Originele (dubbelloops) uitlaat 2.4 20v. Ivm wissel naar CSC heb ik deze over. Is nog keihard en volgens mij niet zo heel oud. Of ie ook op andere motoriseringen past? Zou kunnen. Prijs: Bieden



Verder heb ik ook nog een facelift stuur (met knopjes) liggen die wel wat liefde kan gebruiken op een deel van het leer (Vuil). Inclusief airbag. Prijs: Bieden

Cruise control hendel. Prijs bieden

Erik
Assen
nulzes2nul4vier3vijfdrie1


5
Gents,

Ben net terug van een trip naar Italie. Nu valt het mij (en anderen op) dat bella toch een hoger "naaimachine-doet-een-accuboor-na" gehalte heeft. Ze zoemde altijd al iets, maar het lijkt erger te worden. En voor een 2.4 20v diesel klinkt ze iig niet meer als een diesel.

Luister aub even mee:
http://vid338.photobucket.com/albums/n424/erik156sw/TRIM_20160728_215816.mp4

Nu heb ik een FMIC geplaatst voor de vakantie, maar dit lijkt me niet een neveneffect daarvan.
Ik heb het gecheckt en het lijkt rechtsvoor weg te komen. Ik verdenk een eventuele lagering van iets wat door de multiriem aangedreven wordt. Ze maakt het geluid, ongeacht of de airco aanstaat of niet. Heb verder ook geen vermogensverlies voor zover ik heb gemerkt. Enige dat tijdens de trip opviel was een kleine dip bij accelereren in de 5 en 6 bij 2000, 2500 en 2800 toeren na uren filerijden (airco uit). Heb dat deze week in NLD ook weer een paar keer gecheckt en daar heeft ze nu geen last meer van.

Mijn lijst van verdachten (in the box):
- Vrijloop aircopomp (lager droog)
- Lager dynamo
- Loop of spanrollager(s)

Andere verdachten (out-of-the-box):
- Iets dat door de distri aangedreven wordt? Is overigens vorig jaar vervangen door een vakman (Goofy)
- Kleppen?
- .......?

Morgen haal ik de multiriem er even af om te zien of het geluid dan minder, of helemaal weg is. Maar als er iemand is die nog een denkrichting heeft, dan hoor ik het graag.



6
[159] Motorisch / Krukaspoelie afgebroken na vervangen distributieriem
« Gepost op: 23 april 2016, 11:05:11 »
Ik plaats dit even namens een maat van mij. Had hem gisteren aan de lijn en hij vertelde mij het volgende (Gaat om een 159 2.4 20v (200pk versie)):
Hij liet zijn onderhoud altijd doen bij dealer A. Dealer A heeft de werkplaats overgedaan aan dealer B. Deze hebben kortgeleden de distributie vervangen (oliekoeler trouwens ook). Schrok me een rolberoerte toen ik de facturen (én prijzen) zag. Ook heeft hij niet helemaal een lekker gevoel bij hoe ze het daar doen (kwaliteit?), gezien andere grote reparaties en andere diagnoses. Maar dat terzijde.
Deze week rijdt hij en stopt de motor ermee na een hoop geweld. Abgeschlept en de eerste diagnose is krukaspoelie afgebroken en (minimaal) 1 verstuiver dood.
Dat van die poelie komt op mij vreemd over, gezien de reparatie aan de distri. Kan daar een causaal verband liggen? If so, kan het zijn dat dealer B daar misschien iets heeft laten liggen.
Mbt die verstuiver: kan natuurlijk altijd, maar lijkt mij een bijeffect van de schade aan de poelie.

Wat denken jullie?

7
Gezocht / Meerdere zaken o.a. verstelbare VPB
« Gepost op: 13 maart 2016, 12:30:46 »
Ben op zoek naar de volgende zaken:

- Verstelbare VPB voorzijde (beschadigingen geen probleem)
- Oil catch tankje (Wil toch iets doen aan de oliedampen/olieresidu in het IC traject)
- Shades sw

- RVS uitlaatspruitstuk voor een 20v ;D

Weet waar ik het nieuw kan vinden, maar hoor het graag indien iemand nog iets heeft liggen.

Gr Erik

8
Projecten / Dieselfun en poweRRR
« Gepost op: 21 februari 2016, 20:14:38 »
Hang hier al een tijdje rond (actief sinds 2008 meen ik) en toch maar even het voorstelrondje nieuw leven inblazen voor ik naar het PROJECT-deel ga.

Ben inmiddels NIET overgestapt op een ander model dan de 156, ondanks de zoektocht naar een opvolger. Keek voor 2016 al naar BMW (330d), SAAB (iets met een turbo en snel....)....maar toen kwam de Diesel Powerrr (3 r-en, mag dat irt het vermogen?) van Tommaso te koop. Maandje twijfel, maar toch overgenomen. Sindsdien geen spijt van gehad. Heerlijke bak, technisch top. http://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=112290.0. Uiteraard al wel een aantal S.H.I.T. dingetjes gehad, maar niet onoverkomelijk. Kom daar later wel op terug.
Voor de mensen die d'r niet kennen:




De afgelopen 10 jaar een hele trits Alfa's gehad.
Leren rijden in een GTV6, maar echt begonnen met een 146 TD ('94), daarna een nero 156 1.9 jtd ('97), in 2006 overgestapt op een 2002 sw (ook jtd). In 2012 verhuisd van Amsterdam naar Assen en ik ging toen van 40k per jaar naar max 6k per jaar. Bijbehorende auto gekocht: een nero 166 (2.5 v6). Heerlijke bak was dat, op één minpunt na. Kinderen werden er wagenziek in. Deze een 1,5 jaar gehad en weer over naar de 156. Dit keer een 2.5 V6, wederom sw. Maakte toch best wel wat meer km's als gedacht en weer overgegaan op diesel, de voorganger van huidige bella http://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=112465.0
Heb altijd de behoefte gehad om een keer een 20 kleppert te rijden, en dan het liefst een 'dikke'. Totnogtoe geen spijt van gehad. Hoop fun.

Qua onderhoud heb ik altijd de mazzel gehad dat 'pa' een garage had. Daar altijd lekker kunnen freubelen aan de bella's om me kunnen dan dood te ergeren aan vastzittende/vastgeroeste italiaanse mechanische delen, en de ingenieurstechnische (wan)constructie van de 156 als het gaat om de bereikbaarheid van bepaalde delen in de motorruimte.
In de familie ook nog wat projecten staan, waarvan ik een (mondelinge ;D) optie (tot toeeigening) heb staan op de Spider. Moet wel ruimte hebben in de garage waar sinds afgelopen zomer een bateau staat....



De GTV rijdt ook fijn, heb nog overwogen deze van mijn broer over te nemen voor de fun...



Sinds afgelopen december is de garage van de hand gedaan en doe ik het meeste op de kazerne. Zit een autohobbyclub.


Ik twijfel nog om deze zomer een bandenbrug aan te schaffen om de meeste zaken lekker thuis te kunnen doen. Kan ik namelijk lekker op eigen tijd m'n ding doen en voor de grote zaken naar de kazerne te gaan.
Moet zeggen dat 't op 't werk wel druk is en ik veel weg ben, dus het kan de komende maanden ook zo zijn dat ik een keer terecht kom bij Maurice in Leeuwarden om zaken uit te besteden.

Terug naar de huidige 156. Is een beest. En ik rij gemiddeld drie keer per week, zonder reden, een heel stuk om, om aansluitend de bak eens flink los te gooien (en dikke leasebakken te pesten...Vaak Duitsch....). Kom ik mooi met de kop leeg thuis en ego gestreeld. Stukken goedkoper dan een psycholoog...

Was natuurlijk al veel aan de auto gedaan. Squadra, turbo upgrade (Coen), downpipe, katloos uitlaatsysteem, rem upgrade.
Heb nog wel een wensenlijst qua upgrades, maar wil eerst de 'conservatie' van Bella ter hand nemen. Heb er namelijk geen ruk aan als het monster wel heel hard kan, maar de bodem een 'geiten'kaas is, zoals de heilige nr. 14 het zou zeggen. Ik ga daar dus niet op beknibbellen qua kosten.
Heb daarover al een eerste contact gehad met Jan (a.k.a.  giovanni1, a.k.a. Tazio) in december. En ik hoop daar de komende weken langs te kunnen voor een eerste consult mbt de bodem. Ik hoop wel dat Jan mij inmiddels niet onder de 'liefhebbers' schaart zoals verwoord in een ander topic ;) Dan zal ik op zoek moeten naar een specialist in 't Noorden of in 't uiterste geval 't Zuiden (Alfachirurg).


Foto zegt natuurlijk weinig over de echte staat van de bodem, vandaar een consult door een specialist. Wil daar best voor omrijden. Vermoed wel dat ze minder ver heen is dan andere jaargenoten. Heeft immers de eerste vijf jaar in Rome rondgereden. Hoop op t beste, ga uit van het slechtste.
Daarna gelijk kijken wat er aan spuitwerk aan bumpers, dakrand (bij overgang voorruit/dak) en motorkap moet gebeuren om d'r optisch in topstaat te krijgen. De rekenaars weten al dat deze eerste twee zaken zomaar een Sudoku van vier cijfers kan worden. Nou ja, wie A zegt...
Om de uitgaven niet te laag te houden  Deuh...uiteraard komende zomer wat (groot) onderhoud. O.a. remschijven vernieuwen (330's en al contact gehad met Toon (Bullettooth)). Blokkies van Falco erop, etc...
Inmiddels ook al wat zaken vervangen en aangeschaft.

Vervangen: Accu, olie/TSL en filters (was geen uurtje werk, (verrekte)downpipe moest eraf om oliefilter te wisselen....had ik vooraf geen rekening mee gehouden, wel kunnen weten, potver....), voorbandjes (ondanks camber correctie en uitlijning toch vreemd afgesleten aan beide binnenzijden)

gloeispiralen...


Aangeschaft: Gemodificeerde inlaat van MartijnVK overgenomen...


Die is niet plug&play, en de distr is net gedaan, dus ook maar een JS inlaatje bijgekocht....


Gevlakt en ingesneden uitlaatspruitstuk ook van Martijn overgenomen. Is inmiddels onderweg naar Assen... Je zal hem maar hebben liggen. Wel de komende week een gesprek met een ervaren lasser op 't werk ivm het onderzoeken van de mogelijkheden tot een rvs (maatwerk) uitlaatspruitstuk. Tenzij Coen die al in serie heeft liggen. Coen? Coen!
De remklauwen zijn inmiddels rood (Rosso nogwat besteld...), maar dat bevalt me niet met de kleur van Bella zelf (Azurro Gabbiano). Te schreeuwerig. Wordt deze zomer gewoon weer zwart met mooie witte letters.



Bij verdere inspectie kwam nog een kleine olielekkage aan het licht. Had weinig tijd, dus niet verder onderzocht. Komende weken even tijd voor inruimen. Vermoed bij een aansluiting op de turbo.


Dan ook maar even de massa op de versnellingsbak checken. Zit namelijk een S.H.I.T. bug in bella. Bij kou en alleen 's ochtends moeilijk starten (lang voorgloeien en >5x rondstarten), ook na vervanging accu en gloeispiralen. Na de eerste start en bij warmer weer (warmer dan 5 graden) geen probleem. Als ik dat koppel aan het waarschuwingslampje van de verlichting dat zwakjes meeknippert bij inschakelen knipperlicht, daar maar eens onderzoeken op corrosie. Als dat het niet is, dan maar een topic openen. Vooralsnog geen groot probleem. Gewoon irritant.
Verder nog een klein scheurtje in de rechter ashoes. Wordt de komende weken aangepakt. Gelijk beter vet erin.

Als de bodem goed geconserveerd is wil ik de komende zaken voor deze zomer doen:
- Absorptiedemper erop (heb een offerte gehad van EPS, maar neig naar een Ragazzon).
- Alu bodemplaat
- FMIC (Bij Joël aan te schaffen)
- Veerpootbrug (Komt wss eerder, iemand er nog een verstelbare liggen? Mag beschadigd zijn, wordt toch gespoten)
- WMI. Ben daar nog niet uit. Offerte vwb inbouw van Martijn Goorden gehad. Wat mij tegenhoudt, en eigenlijk onzin, maar toch waar: tankje geregeld bijvullen, (luxe) set die ik wil zal incl CMGS controller zijn, kan dat mooi weggewerkt worden icm turbodrukmeter? 

FMIC en WMI gaat mij niet per sé om meer vermogen te krijgen, dat heeft ze nu al zat. Hoofdreden is om de in-en uitlaatlijn te optimaliseren gezien het huidige vermogen en alle aanpassingen/mods die al gedaan zijn.

Nou ja, tot zover. Keep u posted.

Groet, Erik

9
Aangeboden voor Alfa 156/159 / Sportwagon 2.4 JTD 10v 2002 VERKOCHT
« Gepost op: 22 december 2015, 21:56:03 »
Ik heb sinds kort (<24 uur geleden  ;D) een andere 156 gekocht (http://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=112290.60)
10 cilinders op diesel op de oprit, is iets teveel van het goede. Ik verkoop mijn oude 156 dus.
Ik heb deze 156 in juli 2014 gekocht. Ze was er toen slecht aan toe en vanwege draagarmen en kapotte demping, veren en remmen eigenlijk afgeschreven. Ik heb de auto toen opgeknapt, apk waardig gemaakt en apk waardig gehouden (niets meer, niets minder) en sinds die tijd bereden. Staat nu 258K + op de teller. APK tot 06-08-2016. Zit een trekhaak op.

In de afgelopen anderhalf jaar is het volgende vervangen:
- GTA dempers (gekocht van Toon) met nieuwe FM (30mm verlaging) veren
- Draagarmen en stabi stangetjes, links/rechts, boven en onder
- Remblokken rondom, remschijven achter
- Remslangen achter
- Remklauwen achter, waarvan 1 nieuw
- Ruitenwissermotor achter
- BDP sensor
- Xenon lenskit
- Airco bijgevuld afgelopen zomer
- Aandrijfashoezen met vet vervangen afgelopen zomer
- Oliebeurt en filters (15k geleden)
- Bodem is niet doorgeroest

Vwb de gebreken:
- De auto rijdt goed, maar is niet nieuw meer. Op een paar plekken zijn de gebruikerssporen wel zichtbaar. En op de voorbumper zit   
  krasschade. Iets met vrouw en parkeergarage (No shit!). Vanwege het feit dat ik toch wist dat ik ergens ging overstappen op een ander 
  vehikel, heb ik dat maar zo gelaten. Skirts zit aan beide kanten aan de achterkant een barst in (Iets met verlaagde auto en brug...)
- Motorisch is ze prima. Koppeling pakt goed op, slipt niet. Als het erg koud is hoor je wel een spanrol 'rinkelen'. Distri is volgens de vorige 
  eigenaar in 2013 gedaan met 230K (?) op de teller. Als ik haar nog wat langer had gehouden had ik die zaken deze winter vervangen.
- Ik heb deze zomer de aandrijfashoezen vervangen, maar (bij kou) is er wel een knik/bonk hoorbaar. Op slecht wegdek, soms bij 
  optrekken, en soms op rotondes. Heb de (buitenste) assen er ook af gehad toen, maar niets kunnen vinden. Kan de tripode zijn,
  binnenste as, maar ook een motorsteun. Ik rijd er mee, en de afgelopen weken erg weinig geklaag gehoord. Het zit er wel. Self Healing
  Italian Technology?
- Verder zijn de contactjes van de claxon wat gecorrodeerd en die kietel ik periodiek met contactspray.
- Olieverbruik is nihil, maar er druppelt ergens bij een aansluiting wel wat olie. Wel dusdanig weinig dat ik nauwelijks hoef bij te vullen. 1l op
  10k, denk ik.
- Ruitenwisser interval voor heeft sinds kort kuren. Normale stand werkt prima.
- Zit ook een barst boven in de voorruit (Net niet middenin t zicht).
- Één sleutel. Was al zo bij aanschaf door mij.

Ik verkoop de auto in principe op ori 16 inch velgen (zie bijgevoegde voorbeeldfoto). Ze staat nu op 17ers OZ Aviors (Zoals op de foto's). Die zijn gereserveerd voor de Spider (Tenzij er een goed bod op komt).

Ik ga de auto NIET in onderdelen verkopen, ook al weet ik dat me dat uiteindelijk meer gaat opleveren. Heb er de ruimte op dit moment niet voor. Staat een boot in de garage en heb geen sloopvergunning voor op de oprit  ;)
Ik zet haar hier te koop voor een week, daarna gaat ze weg via de bekende (demonteer)bedrijvensites. Ik wil er niet mee lopen klooien op MP, etc. Heb geen zin om voor 100,- en een kameel of wat schapen te moeten onderhandelen met vervelende lui die ook nog benzinegeld/reiskostenvergoeding vragen als ze komen bezichtigen.

Ik vraag niet de hoofdprijs. Richtprijs? Laat ik het zo zeggen: Ik wil WMI (Deluxe set....) laten inbouwen in m'n nieuwe bella, zonder dat ik daarvoor toestemming aan de vrouw hoef te vragen, irt het verder aanboren van het spaarpotje voor nice to have zaken.
Ben je op zoek naar vervoer voor weinig? Dan kun je overwegen deze over te nemen.

Bijgevoegde foto's zijn niet optimaal of ouder. Ik poets dr morgen even en maak wat nieuwe foto's.

Mvg, Erik

Nul6Zwei0Vier43Vijf3één
Assen











Voorbeeldfoto 16 inchers:


10
Gaat om de brandstofmeter van een 2.4 jtd fase 3, facelift interieur. Heb de topics gelezen over de vlotter, maar dan meestal bij zg. lege of 'vlottende' standen. Deze blijft standaard op ?¼ber vol staan. Any ideas?  Elektriek? Tellerverlichting km & toerental doen het ook niet.

11
Ik heb de bougies bij de v6 deze week vervangen want die waren er behoorlijk slecht aan toe. Alle 6 waren ze zoals op de foto.



Ik rook ook al enige tijd een benzine lucht uit de uitlaat en bij een warme start deed bella moeilijk. De vorige eigenaar hield wss een interval van 25 jaar of drie miljoen kilometer aan mbt vervangen bougies.
Heb er nu nieuwe in gedaan, maar als ik de auto nu start, dan komt er (eenmalig) een behoorlijke pluim witte rook uit. Ik vermoed dat, door de slechte bougies, bella de afgelopen tijd een hoop onverbrande benzine door de kat heeft geduwd en stationair en in lage toeren een hele slechte verbranding heeft gehad en nu dus weer zoals het hoort. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Nogmaals het is een eenmalig verschijnsel bij koude start, dat zich na het vervangen van de bougies voordoet. Zit er namelijk aan te denken om de kat dan ook maar te vernieuwen.

12
Ben dit weekend begonnen met het grote onderhoud aan bella en 'restaureren' van bepaalde zaken.
Los van olie, filters, remmerij, motorsteun, wissermotor, carterontluchtingsbuis en olie versnellingsbak (etc, etc....) heb ik ook het luchtfilterhuis vervangen. Daarbij ook de slangen losgehad en zodoende het gasklephuis kunnen bekijken. Deze was niet erg smerig. Echter......deze NOOB gaat er met een vingertje heen en duwt heel iets tegen de klep aan. [pause modus aan.....]  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[[pause modus uit]. Alles vandaag weer vastgezet (incl accu) en motor gestart. Bij een stop viel me op dat bella ineens een schommelend stationair verloop had tussen de 700 en ...... 300 (ook dat de + pool niet helemaal lekker op de accu zat-na vastgezet te hebben- verder gereden). Waarschuwingslampje motorstoring brandt ook. Uit lagere toeren doortrekken lijkt ze ook ineens een dipje te hebben.
Dit deed ze voor mijn achterlijke actie niet. Ik verdenk nu een storing tussen gasklephuis en computer. Resetten (30 sec aan, 30 sec uit, starten) helpt ook niet, ga zodadelijk even weer de accu ontkoppelen, mss helpt dat met het resetten.
Ik denk dat ik haar deze week maar eens laat uitlezen, maar anybody die een link legt tussen mij (Bokito) en gasklephuis? Bougies zijn ook aan vervanging toe, maar deze pakken we over een paar weken aan met de distri. (Nee, dat laat ik doen....)

13
Het scherm van mijn Blaupunkt deed het niet meer. Weet nu waarom. In ieder geval 1 connectorstrip kapot.
Loop me nu suf te zoeken waar ik deze evt kan bestellen. Iemand enig idee?
Typenaam: (Sumitomo) h awm 2896 80c vw 1 (20 pins)




14
Banden en velgen / (Nadelen) Steekadapters
« Gepost op: 01 mei 2013, 20:26:26 »
Heb net mijn wonderschone OZ Aviors (17 inch, 5x108, 71/2J, ET30) te koop gezet, maar bedenk me ineens dat deze met steekadapters mss wel op de 156 te plaatsen zijn.
Kan iemand me kort de evt nadelen opsommen van deze velgen icm steekadapters?
Of is het uberhaupt niet mogelijk?

15
Chit chat Archief / 156 lowrider......
« Gepost op: 12 december 2010, 21:39:41 »
Ben deze week van 17" naar 15" (winterbandjes) gegaan. Nu was bella al behoorlijk verlaagd, maar het lijkt wel een lowrider. Uiteraard kom ik thuis aan en was ff vergeten dat ik wat lager hang. Thuis als in: het Mekka van de drempelplannende en plaatsende stadsdeelraad en wethoudersmaffia (in A'dam). Bodemplaat en trekaak staan enigszins afgedrukt in die drempels van duivelsmakelij... >:(
Wat me tegenvalt is dat de kilometerteller nu een afwijking heeft van minimaal 10 km p/u bij 120 in vergelijking tot de zeventieners....die weken meestal maar 2 of 3 km p/u af.

Zal deze week ff wat foto's nemen. Is geen porem  :(

Pagina's: [1] 2 3 4