Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Gezocht / Re: Bestuurdersstoel gezocht 156
« Laatste bericht door Arcblizz Gepost op Gisteren om 23:19:20 »
Ik heb nog wel eentje staan
2
Gezocht / Re: Radio omlijsting facelift
« Laatste bericht door The Operator Gepost op Gisteren om 22:25:24 »
Hey. Ik heb een pre facelift randje liggen. Dat paste in mijn facelift redelijk netjes om een pioneer radio
3
Inderdaad: prachtig
Als ik zelf geen lusso's had met nog 7mm profiel winterbanden.....was ik ze komen halen. Want jouw velgen zjin echt mooier.
Ja poedercoaten kost wat, maar het resultaat is top. Zeker voor winterwielen.
4
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: [Alfa Giulia] Impressies en scoops
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 21:22:23 »
Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition vs Mercedes-AMG C63 S comparison review

Motor Magazine
Gepubliceerd op 9 aug. 2017




Super sedan battle! The Alfa Romeo Giulia QV takes on the BMW M3 Competition and Mercedes-AMG C63 S at Winton Raceway.



5
Gespot op!! / Spoorverbreders / spacers 5 mm (2st) - 5 x 98
« Laatste bericht door Osenga Gepost op Gisteren om 21:03:05 »
Heb een setje spoorverbreders / spacers van 5 mm (2st) - 5 x 98 over.
Nieuw gekocht bij Alfisti.net, paar maanden gemonteerd in afwachting op andere velgen.

Clubprijs 20 euro

Marktplaat adv met foto's https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/ophanging-en-onderstel/m1226393546-spoorverbreders-5-mm-5x98-alfa-romeo-fiat.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

mvg Tom Osenga
Amstelveen
nulzes-24vijfzes54nuldrie
6
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: [Alfa Giulia] Impressies en scoops
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 19:36:03 »
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs 2018 BMW M3 Competition Pack
 Super saloon review by Autocar

 
Gepubliceerd op 24 aug. 2017




The new Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio is a stunning return to form from the Italian marque, with its monster 503bhp V6 engine that can achieve 0-62mph in 3.9secs and hit 190mph. But is it a better super saloon to drive and own than the 444bhp BMW M3 Competition Pack?



Autocar’s Matt Prior reckons so – but Dan Prosser disagrees. We sent the pair to argue it out - on some of the finest driving roads in Wales.


7
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: [Alfa Giulia] Impressies en scoops
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 19:19:56 »
Just How Good Is the Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio?


We've had mixed experiences with the Giulia, so we decided to get one on track to see what it's really like once and for all.
DW BURNETT/PUPPYKNUCKLES
 
BY TRAVIS OKULSKI
NOV 16, 2017




Every time we've driven Alfa Romeo's new sports sedan, the Giulia Quadrifoglio, it's been a different experience.

We loved it on our first drive, but were dismayed to find out that the manual gearboxhad been axed at the last second for US market cars. Against the M3 and C63 AMG, it was a mixed bag. When I got in one, I found parts of it amazing but some interior quality lacking. Our Sam Smith drove two, one that was a ton of fun and another that had an issue, essentially bricking it on track (Alfa Romeo later explained the car didn't receive a needed software flash).

And then we had one again for our Performance Car of the Year test. When we got it on track, Editor-at-Large Sam Smith and I took some time to chat about the car, what makes it special, why it's important, and if it's impressive, a disappointment, or some from Column A and some from Column B.

Here's what we thought:

/>
8
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: [Alfa Giulia] Impressies en scoops
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 18:59:48 »
The 2018 BMW M3 CS Runs a 7:38 at the Nurburgring


That doesn't make it the fastest the sedan on the Nordschleife, but it's an impressive result all the same.

http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/a13516137/2018-bmw-m3-cs-nurburgring/

A 7:38 lap would mean the M3 CS matches the Porsche Panamera Turbo around the Nordschliefe, but it falls six seconds behind the Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. It's worth noting that the Giulia Quadrifoglio comes from the factory with ultra-sticky Pirelli P Zero Corsa Assymetrico tires. The M3 CS ran its Nürburgring lap on Michelin Pilot Sport Cup 2 tires.

Volgens mij zijn de Michelins de snellere band.

Update:
Scheelt bijna niks, Michelins 0,1 s sneller, het prestatieverschil tussen de P Zero Corsa en de Pilot Sport Cup 2 is nihil.

http://teamspeed.com/forums/991-997-996/83954-2015-porsche-991-turbo-s-facelift-tested-nuerburgring-20.html
9
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: Alfa Romeo 4C
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 17:45:31 »
Alfa Romeo 4C blijft trouw aan zichzelf voor 2018

16 OKTOBER 2017 OM 14.31 PM DOOR TONY MARKOVICH

bron: https://blog.caranddriver.com/alfa-romeo-4c-stays-true-to-self-for-2018/
 
 
2018 Alfa Romeo 4C en 2018 Alfa Romeo 4C Spider

Terwijl Alfa Romeo een groot deel van zijn tijd, moeite en aandacht besteedt aan zowel de Giulia sportsedan als de Stelvio SUV, is de sportwagen van het bedrijf, de 4C, in de schaduw geduwd. Voor het modeljaar 2018 lijkt het erop dat zowel de coupé- als spider varianten hun duimen blijven draaien, omdat de enige veranderingen betrekking hebben op beschikbare opties. Er zijn twee wijzigingen voor de 4C in 2018: een optionele frontplaat met koolstofvezel ventilatieopeningen is toegevoegd en het interieur met zwart lederen stoelen en geel stiksel wordt nu aangeboden op zwart, wit en basaltgrijs 4C-modellen. Voorheen was het gele stiksel alleen verkrijgbaar op auto's met Giallo Prototipo (gele) verf. Blijkbaar is hyperspecifieke kleurcoördinatie tegenwoordig niet zo belangrijk. Om het gele stiksel van $ 1500 toe te voegen, heb je de lederen bekleding van $ 2000 nodig voor een totale oprekking van $ 3500. 2018

Alfa Romeo 4C Spider

De rest van de 4C-formule blijft precies hetzelfde: rauw, gebalanceerd, licht en stijlvol aanvoelend in je borst. Een koolstofvezel monocoque en een aluminium chassis houden het gewicht op afstand, omdat de laatste 4C Spider die we hebben getest, slechts 2504 pond woog. De achterwielaandrijving en het middenmotortype zorgen voor sublieme bediening en het vermogen komt van een turbocharged viercilinder met 237 pk. Gebruikmakend van een zestraps automaat met dubbele koppeling, sprintte onze testauto in slechts 4,2 seconden van nul naar 60 km / u en sloeg de 12 kilometer in 12,9 seconden bij 107 km / u.

Dat is het goede. Compenserende dat is dat de startprijs van $ 57,495 voor de coupe ($ 67,495 voor de Spider) snel toeneemt met opties, de auto mist een optie voor handmatige verzending, en de leefbaarheid is ruw. De 4C is een explosie om te chaufferen, maar het mag een beetje minder verleidelijk zijn om elke dag te bezitten. Natuurlijk, zoals we eerder hebben vermeld, is er wat charme in het bezitten van wat het is en niet het opofferen van zijn opwindende rij-karakter om de gebreken als een dagelijkse bestuurder te herstellen. Dat is precies wat de 4C zal blijven doen voor 2018.
10
Alfa Romeo nieuws en scoops / Re: Alfa Romeo 4C
« Laatste bericht door 405T16 Gepost op Gisteren om 17:45:20 »
Standaard op 2018 modellen Spider en 4C coupe.

Dit is wat is kan vinden: Akrapovic dual-mode exhaust system

But unlike the regular 4C, the Spider will feature the all-new Akrapovic dual-mode exhaust system, which includes two-center mounted tailpipes, computer optimized asymmetrical mufflers with dual mode exhaust valve system and a resonator to quiet in cabin droning, according to Alfa (There will also be a standard exhaust system and racing system).






https://www.autoedizione.nl/alfa-4c-verschijnt-ineens-met-centraal-uitlaatsysteem/




Pagina's: [1] 2 3 ... 10