Het is alweer een jaar geleden. Wat gaat de tijd snel.
Wat zijn de updates? fotootje? 
Gaat inderdaad snel, Tommaso.
Zag je bericht een paar weken geleden. Laatste tijd niet zo actief met posten, errug druk gehad. Is ook niet zoveel te melden sinds de laatste upgrade bij Coen, behalve dat ik nog steeds met een grijns in de auto zit als ik ermee onderweg ben. Upgrades waren het allemaal dubbel en dwars waard. Mag ook wel, omdat ik net aan de 10k dieselen per jaar kom en het dus ook hobbyrijden is irt wegenbelasting

Zit wel te dubben over wmi, maar ik gooi er deze lente eerst even groot onderhoud tegenaan. Distributie, waterpomp, thermosstaat, grote bodemcheck, check van de draagarmen/assen, oliƫn en wat er evt uitkomt voor de apk. Moet de camber aan de voorzijde wel checken, want de banden slijten m.i. veel te hard aan de binnenzijde. Voor de rest al veel preventief onderhoud gedaan vorig jaar.
Zit nog steeds ergens een elektrisch spookje bij erg koud weer (koude start wat aarzelend, waarschuwingslampje knippert mee bij knipperlicht rechtsaf en/of rem intrappen en soms signaal/spanningsprobleem naar lmm), maar dat laat ik wel doormeten bij de beurt. Heb al extra massapunten aangelegd, nieuwe accu, maar dat was het niet. Stoort (nog) niet echt en heeft geen effect op de voorwaartse drift als ik het gas intrap