Auteur Topic: "vertrouwen" in revisiebedrijven  (gelezen 263 keer)

Offline Rookie

• Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
    • Bekijk profiel
"vertrouwen" in revisiebedrijven
« Gepost op: 09 februari 2018, 19:30:35 »
Hoi,

Vandaag mijn auto terug gekregen na een distributie wissel met vervangen van de nokkenas versteller. Bleek dat bij het verwijderen van de inlaat nokkenas verschillende bouten van de nokkenaskappen (in en uitlaat)los zaten en zo kort waren dat deze maar met net een 1 winding vastzaten.

Heb lang geleden eens een volledige cilinderkop revisie laten doen bij een gerenommeerd bedrijf in Valkenburg. De nokkenassen zijn sindsdien nooit meer los geweest. Dat bouten los gaan zitten kan ik me nog iets bij voorstellen maar zo'n korte bouten monteren dat het risico bestaat dat alles losschiet is mij niet helder, zeker niet van een gerenommeerd bedrijf.
De monteur was erg verbaasd dat het boeltje zolang bij elkaar is gehouden. Wat dan ook onaangenaam verrast dat er toentertijd "prutswerk" is geleverd met een hoge rekening  :'(

Rookie
Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS 2003

mail svp via de PB.

Offline Alfafa

• Bekijk profiel
Re: "vertrouwen" in revisiebedrijven
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2018, 20:29:58 »
Je zou verhaal kunnen halen.

en wat zij hiervoor een oplossing denken te bieden.
Turbo lag is just fore play !

Everybody loves Alfa, You gotta Love Alfa......it's the LAW ...

Alfa 156 SW 2.4 JTD 20V 
------

Offline Rookie

• Dit forum is het helemaal !
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2018, 10:19:36 »
Je zou verhaal kunnen halen.

en wat zij hiervoor een oplossing denken te bieden.

Alles is inmiddels weer fatsoenlijk gerepareerd.

Wat ik echter ermee wilde zeggen is dat uitgevoerde werkzaamheden bijna altijd gebaseerd zijn op vertrouwen. Het is onmogelijk om alles te controleren. Best triest dat (ik denk vele) bedrijven zo met hun klanten omgaan.
Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS 2003

mail svp via de PB.

Offline brinkerik

• Moi
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2018, 17:57:21 »
Fouten maken is menselijk.   Het gaat erom hoe je het oplost.   Ik moet eerlijk toegeven dat dit altijd lastig blijkt te zijn (vind het zelf ook lastig), maar als je niet eerlijk bent; dan kost je het uiteindelijk meer dan geld -->  vertrouwen.  En als je dat niet meer hebt, dan heb je ook geen droge boterham meer.

Alfa 159  2.4 JTDm