Mijn JTS was een zorgenkindje in alle eerlijkheid, maar nu alles oke is geniet ik wel met volle teugen, vanmiddag na de keuring weer effe stukje uitgeleefd op de A15, vooral tussen 120 en 170 versnelt hij echt super, pakt razend snel op en voelt gewoon zeker, in lange doordraai bochten voelt het super vertrouwd ook.
Maar in alle eerlijkheid en wetend wat ik nu weet was ik dan toch begonnen met een busso of zelfs wel een diesel.
Mjah alles is uiteraard relatief maar in de
standaard 156 range kan er imo weinig op tegen de voorwaartse drang van een 2.4 20v 'op stoom' (in combi met t
relatief lage gewicht uiteraard) Mn meisje met de gechipte 159 3.2 q4 bv rijdt mijn standaard 2.4tje niet los bij tussenacceleraties bv..

Dat je auto in lange doordraaiers vertrouwd aanvoelt is niet op conto van de motor toe te schrijven he...

Off topic dan:
@shoppy; Mn seicento kwam toevallig voorbij voor t juiste bedrag toen ik bedacht had dat de witte sw na einde opknapbeurt maar wat langer netjes moest blijven en dus een hondenuitlaatautootje oid erbij moest zoeken (ding was voor fietsengeld, een gebruikte fiets dan zelfs)
Multi roze (een of andere dummy heeft m ooit opnieuw in de vernis geblazen OVER de roze verkleurde lak heen, dat ga je dus niet terug poetsen naar mooi egaal rosso...) verlaagd (rode veertjes geen idee wat), gele FK voorpootjes en - ik vermoed- een dikkere voorstabi, althans dat ding lijkt een stuk nieuwer dan de rest van t onderstel.
Donkergrijze 14" oz F1 wieltjes eronder, stoelen in 2-kleuren leer (rood/zwart) met abarth hoofdsteunen. Deurpanelen in alcantara en zo nog eea aan opsmuk.
Had net zo makkelijk een daihatsu cuore oid kunnen worden maar dit ding stond erg in de buurt voor genoemd wisselgeld.
Weet trouwens niet wat ze mogen gebruiken maar haal -enthousiast rijdend weliswaar- in de polder en op binnenwegen krap 1:11 en nee de tank is niet lek...

En on topic maar weer.

Grtz,fRank