Auteur Topic: Het ''ik heb misschien een clublid gespot'' topic (we gaan voor 651 pagina's!)  (gelezen 185511 keer)

Offline boertje156

• Geslacht: Man
  • Nog steeds ??¬0,00 nr min. v financien, flits->fuck
    • Bekijk profiel
Omdat ik heeelvaak een 156 tegenkom, en dan altijd benieuwd ben of het een clublid is, richt ik het ''ik heb misschien een clublid gespot'' topic op. De bedoeling is dat je de locatie en een omschrijving geeft van de wagen die je gespot hebt, en dan hoopt op een reactie van diegene. Want helaas zie ik nooit 156 club kentekenplaathoudertjes voorbij komen. Als je snel ff fotoje kan maken van die wagen mag je die natuurlijk ook plaatsen.

Nr 1.

Ik trap af: Een baby blauwe 156 belina op de parkeerplaats van Mira in Veldhoven. Je zat in je wagen en je had je lichten aan. (ik ging niet op je af omdat ik in een slopel was) Anders had ik ff praatje gemaakt.  v6tech1 v6tech1 v6tech1

Nr 2.

Op de parkeerplaats tussen de multimate en een motorzaak staat vaak een donkerblauwe 156 berlina met een alfa petje op de houdenplank. Vermoedelijk iemand die hier ergens werkt. Locatie: Eindhoven Noord, tussen belgieplein en nederlandplein. (Ik vergeet daar altijd flyer omdat ik daar altijd lopen na toe ga (500m) v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1)

Nr 3+4+5

Op de onderwijsboulevard te Den Bosch staat aan het einde van de straat vaak een baby blauwe 156 berlina geparkeerd.

Op de onderwijsboulevard te den bosch een zwarte 156 berlina, met flink wat uitbouw, maar ook wat schade. Je rijdt heelvaak door deze straat. Tussen 20-25 jaar oud. Ook een keer reed je me voorbij v6tech1 v6tech1 v6tech1

Dan de leukste: Een rosso 156 berlina met imperiaal op het dak in de parkeergarage van Avans Hogeschool, ook weer op de onderwijsboulevard te den bosch.

Vetvers
« Laatst bewerkt op: 21 november 2011, 21:49:06 door klaas82 »
AR156C#1273 - mijn PP Neemde gij moar eens un kiekje!

Offline boertje156

• Nog steeds ??¬0,00 nr min. v financien, flits->fuck
    • Bekijk profiel
Re:Het ''ik heb misschien een clublid gespot'' topic (we gaan voor 651 pagina's!)
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2008, 23:17:11 »
14 keer gelezen, en mij allemaal negeren he?! v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1
AR156C#1273 - mijn PP Neemde gij moar eens un kiekje!

mennowz

• Gast
Re:Het ''ik heb misschien een clublid gespot'' topic (we gaan voor 651 pagina's!)
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2008, 23:39:45 »
Haha  ;D ;D

wij hebben allebei mooie 156club kentekenplaat houders, dus herkennen doe je ons wel :)

Rij (bijna) dagelijks traject Gorinchem > Hooipolder > A59 Richting Den Bosch.

Verder door het hele land, dus misschien moet ik dan ook maar Alfaromeo156club.nl stickers op de auto plakken  :yes!

Offline Lipje

• ook bekend als Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2008, 23:42:37 »
14 keer gelezen, en mij allemaal negeren he?! v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1
nou voorruit dan :

FLYEREN DIE HAP  v6tech1 party  v6tech1
 flippy1

Ontopic:

Ik zie wel regelmatig een zwarte SW op de A12 in de buurt van Zevenhuizen, een zilveren in het dorp Moerkapelle en al een paar SW's als ik naar de A13 ga. Tevens een zwarte berlina met pizzaschijven bij de AH in Delft, inmiddels voorzien van flyer.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2008, 23:44:08 door Lipje »

Offline sid3windr

• Tom zonder H
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2008, 23:45:41 »
Njaa, vanmiddag op de E314 een zilvergrijze berlina achter me aan... ::)

Belgische leden zijn best wel met wat minder, dus meer kans dat we elkaar al (her)kennen...  8)
De normaalste Belg van heel Nederland

Offline Coyote156

• ...
    • Bekijk profiel
    • pp
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2008, 01:02:27 »
Zwarte berlina, zenderachtig kofferbak spoiler, mooie stikker achterop, dubbel uitlaatje(Weet ik niet eens zeker  v6tech1 ..Verlaagd, sportpakket ongeveer..  ??? ;D

Retro pinkers  ;D Notworthy

Mooie bak..

A28 Zwolle richting Hattem 1400/1430..

:thumbsup: :thumbsup:

Leuk topic, ik spot ze vaak en ben bezig met 3de serie flyers..  ;D Vetvers
156 1.8TS | 2000 | Weitec schroefschroef |

Offline Squadra156

• W203 - C180 Sportcoupe
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2008, 01:32:40 »
Jup ik ook maar dan..

Me buurman! Ik weet niet of die clublid is eigenlijk  :P
Spreek em nooit.. Zwarte berlina pizzaschijfjes, veloursbekleding.. 98`er

Al van een tijd terug, rond eind oktober bij de voormalig shell Plasmolen/Mook
Een zilvergrijse Berlina, met een brulpijp eronder, zat een jonge gozer in..
Ik was aan het tanken, hij keek een beetje..
Vervolgens ging die dr vol gas vandoor..

Drnaast ELKE OCHTEND door Malden een zwarte berlina, met pizzaschijven
Donkere jongen erin met een peuk in ze bek, rijdt altijd richting mook en ik richting Nijmegen.

2 maal Berlina Sw`s allebij nero 1 met GTA`tjes eronder en een ander met aftrmarket 17inch..
1 rijdt een jonge dame in.

En daarnaast nog met regelmaat een rode berlina op 17inch selespeeds, laatst nog gespot vlakbij de nieuwe dukenburgse weg rond een uur of 8 in de avond..

En tja eigenlijk nog wel vele andere, maar dat schiet toch niet op  ;D
Iniedergeval, ik SEIN altijd vaak, en ik rij altijd met mistlampe aan en een linkerkoplamp kapot  :yes! dan weetje het iniedergeval :thumbsup:

superflip

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2008, 08:41:14 »
Woensdag gespot op de Mechelsesteenweg tov Schiplaken. Een zwarte 159 die mij groette vanachter het stuur. Ik was toen bezig aan de laatste rit met de zwarte 156!

Offline F.Z.N

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2008, 10:07:34 »
Zeer mooie grijze sportwagon, zwart leer bij mijn autobedrijfje, Brouwer in Putten Was er voor nieuwe radiateur nieuwe GTA lampen en nog heel wat. Erg mooie bella met enkele pijp, links rechts :thumbsup:

Offline antal

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2008, 10:30:54 »
Ik heb juist een 156 gekocht omdat ik ze zo weinig tegenkom..  flippy1

Dan rijdt je tenminste iets anders dan VW..  :-X

Ik zal er verder eens op letten  fotograaf1
1.8TS SW

Offline F.Z.N

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2008, 10:46:22 »
Laatst in Apeldoorn, een hele mooie zwarte berlina met kenteken 83-DV-NK Jayzen2 Jayzen2

Ja mensen, na meer als een half jaar mijn ouwe in Doetinchem ingeruilde bella gezien :)
Ze rijdt nog :thumbsup:

chrisr

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 11 januari 2008, 11:22:52 »
Ik heb juist een 156 gekocht omdat ik ze zo weinig tegenkom..  flippy1

Dan rijdt je tenminste iets anders dan VW..  :-X

Ik zal er verder eens op letten  fotograaf1
En daarom kun je dit dus doen. Met een golf zou dat niet werken "ik heb een grijze golf zien rijden op de A2", heb je meteen 25 reacties  ;D

Offline Lady in Red

• www.elfenwereld.nl
    • Bekijk profiel
    • Elfenwereld
« Reactie #12 Gepost op: 11 januari 2008, 11:25:45 »
En wij zagen afgelopen week de Berlina van Erik.B bij AH staan, hier in het durrepie....

Wilde nog een flyer onder de ruitenwisser doen (leek me wel grappig) met onze namen erop, maar Arend hield me tegen. Flauw he.....

Verder gisteren (donderdag 10/1): een zwarte Berlina, ook bij AH, stond achter onze rode SW en achter de zwarte stond de zwarte Brera van "onze" projekt-ontwikkelaar ter plaatse.....

't Kon niet mooier!!!!

maar onze SW was lekker de mooiste.....
de enige "gezonde" verslaving: een Alfa

Offline Anna

• Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
    • my space....
« Reactie #13 Gepost op: 11 januari 2008, 11:44:10 »
Almere:
- in Schippergarage staat regelmatig een hele dikke Rosso
- op parkeerplaats bij winkelcentrum Buitenmere staat iedere dag (zal wel treinforens zijn) een hele mooie blauwe. De eigenaar hiervan woont volgens mij ook nog in de Stripheldenbuurt (blokje verder)
- een zilvergrijze met kofferbakspoiler en bordje 'world's best driver' ( ::)) op hoedenplank bij Buitenmere

- verder haal ik wel ns wat zwarte, donkergrijze en lichtgrijze berlina's in op de A6.

Werk (Cordares):
- staan hier wat lichtgrijze berlina's, maar ook een hele mooie Rosso. Zondag maar wat flyers meenemen denk ik...

Offline klaas82

• Alfa Romeo 147 1.9 jtdm
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 11 januari 2008, 12:01:29 »
Van de week gespot in wijnjewoude op de parkeerplaats van de super,

Eem zwarte 156 1,8 t-spark met sportpakket velgen en momo stuur.

Ben normaal gesproken de enigste 156 rijder in dit dorp (of toch niet meer)

Mijn 156's
Historie: 1.8ts, 2.0 Selespeed, 1.8ts, 1.9jtd Sw, 2.5 V6, 1.9jtd 16v squadra massimo
huidig Alfa Romeo 147 1.9 jtdm