Auteur Topic: Plannen fiat  (gelezen 11062 keer)

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Geslacht: Man
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Bekijk profiel
    • Urban Impressions
Plannen fiat
« Gepost op: 31 oktober 2012, 09:28:02 »
Voor de liefhebber

Leesvoer

https://docs.google.com/file/d/0B_bPVQj1qK-LOFVYejFHYUs3MUE/edit?pli=1
Portfolio

Huidig : Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010

Gehad:

Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -  1988
AR 155 v6 -  1992
AR 156 1.6 - 1999
Lancia Y - 1996
AR 75 1.8 - 1987

Offline Jumping Jack Flash

• Marlin Barracuda
    • Bekijk profiel
Re:Plannen fiat
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2012, 10:36:29 »
een alfa romeo model krijgt een update in 2013, Mito of giulietta?
156 2.4 JTD in afbraak, alle onderdelen beschikbaar, behalve panelen (wegens krom of gekrast)

Offline fly-by

• Bella is een beest!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2012, 21:16:38 »
een alfa romeo model krijgt een update in 2013, Mito of giulietta?
Allebei zo te lezen.
http://www.autoedizione.nl/negen-nieuwe-modellen-als-basis-voor-alfa-romeos-toekomst/?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

Offline Ron gs

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2013, 21:50:27 »
Laat maar komen die Mito 1750 TBI GTA. Wordt wel eens tijd voor een echte motor in de Mito om die ecozooi te compenseren.......

Gr. Ron

Offline 405T16

• Grand Theft Auto
    • Bekijk profiel
"http://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=109739"AR156C#1881 - mijn PP

Alfa Romeo 156 3.2 V6 GTA SW, Blu Cosmo, Vialle LPi, 7,7 km/l LPG, Quaiffe, RV-Corse tuning, CAI

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Bekijk profiel
    • Urban Impressions
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2013, 10:40:15 »
yep... 2 nieuwe chrysler euh Lancia's (Delta , Voyager) , 2 nieuwe dodge's euh alfa's (giulia , Spider) , een 2 nieuwe fiat modellen... (punto ,500x)
Dat is alles voor het ''gewone'' volk.
Voor de rest zullen het gewoon updates zijn aan de huidige modellen...
Niks 16 nieuwe modellen v6tech1

Uiteindelijk zal het gewoon niet meer zijn als een 4c die de naam alfa mag dragen, de giulia waarbij ik mijn twijfels al heb, hetzelfde geldt voor de Spider . En dan krijgen we een maserati die gerebadged naar Alfa is....waarschijnlijk onbetaalbaar
Het is einde van een tijdperk. De 156 was de laatste succesvolle Alfa , die het merk ook in leven heeft gehouden, anders was het na de 33 al klaar geweest.
Ik ben bang dat ik in de toekomst zweeds ga rijden
Portfolio

Huidig : Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010

Gehad:

Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -  1988
AR 155 v6 -  1992
AR 156 1.6 - 1999
Lancia Y - 1996
AR 75 1.8 - 1987

Offline n0sTRa

• lid nr. : #1371
    • Bekijk profiel
    • Dobbelaere en De Voogt Construct BVBA
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2013, 11:06:42 »
Saab  ??? ;)

Offline Nargoth

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2013, 12:45:24 »
Ik ga waarschijnlijk ook Zweeds rijden wanneer ik naar Noorwegen verhuis. Dat kan een Alfa /echt/ niet aan, al die pekel.
"The thing you have to remember is, Alfa built a car to be as good as a car can be, briefly." - Jeremy Clarkson

Offline 405T16

• Grand Theft Auto
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2013, 00:58:11 »
yep... 2 nieuwe chrysler euh Lancia's (Delta , Voyager) , 2 nieuwe dodge's euh alfa's (giulia , Spider) , een 2 nieuwe fiat modellen... (punto ,500x)
Dat is alles voor het ''gewone'' volk.
Voor de rest zullen het gewoon updates zijn aan de huidige modellen...
Niks 16 nieuwe modellen v6tech1

Uiteindelijk zal het gewoon niet meer zijn als een 4c die de naam alfa mag dragen, de giulia waarbij ik mijn twijfels al heb, hetzelfde geldt voor de Spider . En dan krijgen we een maserati die gerebadged naar Alfa is....waarschijnlijk onbetaalbaar
Het is einde van een tijdperk. De 156 was de laatste succesvolle Alfa , die het merk ook in leven heeft gehouden, anders was het na de 33 al klaar geweest.
Ik ben bang dat ik in de toekomst zweeds ga rijden

http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-2014-eerst-vlaggenschip-giulia-in-2015/

De Giulia komt pas in 2015 op een nieuw platform, die is blijkbaar nu nog niet goed genoeg.

Niet bang zijn de toekomst wordt geweldig met prachtige en fijne auto's van Alfa Romeo.
"http://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=109739"AR156C#1881 - mijn PP

Alfa Romeo 156 3.2 V6 GTA SW, Blu Cosmo, Vialle LPi, 7,7 km/l LPG, Quaiffe, RV-Corse tuning, CAI

Offline Ron gs

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2013, 23:49:09 »
http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-2014-eerst-vlaggenschip-giulia-in-2015/

De Giulia komt pas in 2015 op een nieuw platform, die is blijkbaar nu nog niet goed genoeg.

Niet bang zijn de toekomst wordt geweldig met prachtige en fijne auto's van Alfa Romeo.

Tuurlijk............ Fiat wacht gewoon rustig af, indien de crisis in 2014 een beetje afneemt komt er heel misschien nog een nieuw model, zo niet trekken ze de stekker uit Alfa Romeo. Voorlopig moeten we het doen met de Mito en de Giulietta.

Gr. Ron

Offline 405T16

• Grand Theft Auto
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 31 januari 2013, 22:56:37 »
http://www.autoedizione.nl/ferrari-werkt-aan-ontwerp-motorengamma-voor-alfa-romeo/

De toekomst voor Alfa romeo wordt geweldig.

Ferrari werkt aan ontwerp motorengamma voor Alfa Romeo
31 JANUARI 2013 17:06

Fiat SpA zou volgende maand met een aankondiging komen omtrent een nieuw motorengamma voor de wederopbouw van Alfa Romeo. Dat meldt Automotive News in een bericht waarin ook opnieuw wordt aangehaald, dat Marchionne veel belang hecht aan dit technische aspect, waarbij de expertise van Ferrari zal worden ingeroepen. Een belangrijke basis vormt daarbij de nieuwe uit aluminium opgetrokken 1.8 uit de Fiat Powertrain fabriek te Pratola Serra. Bovenin spreekt men over de V6 (benzine en diesel) en V8 motoren, waar Maserati ook gebruik van maakt.

Wat de productie van de Giulia betreft, is er nog veel geheimhouding gaande. Sommigen hopen op 2014 in de fabriek van Cassino, maar daarvan weten we dat voor die locatie nog geen nieuw productieplan op tafel ligt en dat volgend jaar dus geen haalbare kaart lijkt. Bovendien zal daar de meeste aandacht naar het C-segment uit blijven gaan. Anderen speculeren over Mirafiori, waar op dezelfde basis ook een SUV gebouwd zal worden en mogelijk twee assemblagelijnen ge?Ænstalleerd zullen worden (1 voor de Giulia en 1 voor de Maserati en Alfa Romeo SUV). Ook voor deze fabriek, waarover binnen afzienbare tijd een eerste aankondiging zal volgen, geldt dat eind volgend jaar pas een eerste productiefase kan worden bereikt.

Applaus Lijkt me goed plan, die Ferrari expertise gebruiken voor Alfa motoren.  :P
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2013, 23:00:23 door 405T16 »

Offline flippy

• Geslacht: Vrouw
  • "Is dit beleid of is hier over nagedacht?"
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 01 februari 2013, 00:00:34 »
deden ze dat al niet met die geweldige TS blokken? ::)
Het glas is niet half vol of half leeg, het glas is gewoon te groot ;D
?æʇǝıu ʞoo ǝɾ puıʌ ʇuɐʇıɹɹı ʇsǝq ʞɾıluǝƃıǝ sı uǝzǝl doʞ ǝp do
heute gestolen, morgen in polen
I am dyslexic of Borg, your ass will be laminated.

Offline sid3windr

• Tom zonder H
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 01 februari 2013, 14:08:45 »
Iemand hier is GOED ge?Ændoctrineerd ;D
De normaalste Belg van heel Nederland

Offline 405T16

• Grand Theft Auto
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 01 februari 2013, 20:18:20 »
Natuurlijk is het meer marketing-praat dan echte motoren ontwikkeling.  v6tech1

19 januari hebben we bij SaVaLi in Houten ook gehoord dat alle herbruikbare FIAT onderdelen op een Ferrari V8 zitten.
Dat klinkt natuurlijk niet sexy, een Ferrari met FIAT onderdelen, maar andersom
een Alfa Romeo met Ferrari-techniek natuurlijk wel.  :yes!  ;)  :italoflag:  :rofl:

Offline 405T16

• Grand Theft Auto
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 09 februari 2013, 01:10:53 »
Fiat SpA investeert komende tijd 1 miljard in Alfa Romeo
8 FEBRUARI 2013 13:28

bron: http://www.autoedizione.nl/fiat-spa-investeert-komende-tijd-1-miljard-in-alfa-romeo/

Nu de leiding van Fiat deze dagen om de tafel zit met aandeelhouders in New York, zien we ook wat meer over de toekomst van Alfa Romeo in beeld verschijnen. Het gaat om ruim een miljard euro, waarbij de fabriek van Mirafiori in Turijn duidelijk een hoofdrol zal spelen. Het is het tweede belangrijkste plan op het gebied van de productie van luxe auto???s, naast dat van Maserati, waar we al veel over weten en waar eveneens meer dan 1 miljard euro is gemoeid.

Nieuwe modellen in alle segmenten, waarbij het D-segment de belangrijkste basis vormt met drie versies. Omdat de sheet spreekt over een merk van sedans en GT???s, dus rekenen we wat het D-segment betreft toch op een GT (6C?) i.p.v. een Giulia Sportwagon (al zal die uiteraard ook overwogen worden). Daarnaast is er ook een SUV dat het platform zal delen met de Maserati Levante. Maserati vormt bij de herlancering van Alfa Romeo de bron van alle ervaringen die op dit gebied zullen worden opgedaan. Marchionne sprak over een degelijk project waarbij geen fouten gemaakt zullen worden dit keer en waarbij de Duitsers kunnen lachen wat ze willen. Jeep helpt Alfa Romeo straks om overal ter wereld de klanten te kunnen bereiken.

Het programma spreekt over een sportief luxe merk, dat technisch alles in huis heeft om te kunnen concurreren met de beste tegenstanders in het premiumsegment. Het doel staat op 300.000 stuks wereldwijd tegen 2016. De MiTo en Giulietta krijgen ook een opvolgers, wat de verkoop in Europa met nam ook zal kunnen aanzwengelen. Naast een topmodel in het E-segment, verschijnen ook drie zogenaamde ???specialties???, wat duidt op lichte sportwagens zoals de 4C (en 4C Targa) en de Duetto. Op deze laatste na, worden alle Alfa Romeo???s in Itali?« gebouwd. Er is ook een specialty dat veel duurder is dan het E-segment topmodel. Dit kan duiden op een opvolger van de exotische 8C.