Technisch 159 > [159] Interieur

Interieur wrappen

(1/12) > >>

gw159:
Hallo,

Graag zou ik mijn interieur (de delen met aluminiuminleg althans) willen laten wrappen.
Heb hier op het forum er ook wel eens wat van voorbij zien komen en dat lijkt me wel wat  ;D
Ik wil graag de TI-look ook aan de binnenkant (een beetje) doorvoeren dus ik wil graag van dat geborstelde aluminium hebben.
Weet iemand een goed adresje waar ik dit kan laten doen of misschien dat iemand van hier dit kan?
Alvast bedankt voor het meedenken!  :)

Groeten Gerwin

Deebo:
Het is altijd makkelijk als we weten waar je woont :D

gw159:
Ik woon in Ommen (Overijssel) dus hier in de buurt en omstreken zal mooi zijn  ;D
Afgelopen zaterdag al bij een bedrijf langs geweest, maar allereerst moeten de delen glad gemaakt zijn.
Dus denk dat ik eerst nu opzoek ga naar een ander setje sierlijsten/panelen, dan kan ik deze glad laten maken en daarmee naar dat bedrijf gaan flippy1

Deebo:

--- Citaat van: gw159 op 03 februari 2015, 18:39:37 ---Ik woon in Ommen (Overijssel) dus hier in de buurt en omstreken zal mooi zijn  ;D
Afgelopen zaterdag al bij een bedrijf langs geweest, maar allereerst moeten de delen glad gemaakt zijn.
Dus denk dat ik eerst nu opzoek ga naar een ander setje sierlijsten/panelen, dan kan ik deze glad laten maken en daarmee naar dat bedrijf gaan flippy1

--- Einde van citaat ---

In die buurt weet ik helaas geen "wrapper" zitten :D wat bedoel je met glad maken? heb je een 159 distinctive uitvoering met de ribbels in de panelen dan?
Dan kan je inderdaad misschien beter een setje panelen van een gewone uitvoering kopen en die laten wrappen,
(misschien A37 eens contacteren of gewoon op marktplaats zoeken)
En dan eventueel het distinctive setje verkopen, dat wordt wel eens gezocht vermoed ik.
Veel succes zou ik zeggen ;-)

gw159:
Mijn bella is idd een distinctive uitvoering :D
Zit daar verschil in dan? heb ik nooit geweten ;D
Zal inderdaad binnenkort A37 eens contacteren
Bedankt voor je hulp :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie