Algemeen > F.A.Q.

Cursus italiaans

<< < (2/7) > >>

SilverShadow:
Tijden=VertalingChe ora ?Ø?=Hoe laat is het?A che ora andiamo?=Hoe laat gaan we?Sono le dodici=Het is 12 uurSono le dodici e un quarto=Het is kwart over 12Sono le dodici e mezzo=Het is half 1Sono le undici meno venti=Het is 10 over half 11Sono le nove meno un quarto=Het is kwart voor negen
Dagen=VertalingOggi=VandaagIeri=GisterenL'altro ieri=2 dagen geledenTre giorni fa'=3 dagen geledenDomani=MorgenDopodomani=Overmorgen (Na morgen)Una settimana=Een weekDue settimane=2 wekenUn mese=Een maandDue mesi=Twee maandenUn anno=Een jaarTre anni=Drie jarenIl mattino=De ochtendLa mattina=De morgenIl pomeriggio=De middagLa sera=De avond

SilverShadow:
ETENSWARENVLEES=CARNEDIVERSEPollina=KipPane=BroodMaiale of Porco=VarkenPanino=BroodjeVitello=KalfBurro=BoterBistecca=BiefstukRiso=RijstPolpettina of Carne tritata (macinata)=GehaktbalFormaggio=KaasLepre=HaasLatte=MelkConiglio=KonijnConfettura=JamPecora=SchaapZuppa=SoepFegato=LeverFiletto di manzo=OssehaasLingua di bue=OssetongOssobuco of Stinco=SchenkelFiletto=FiletCarbonata=KarbonadeLardo=SpekProsciutto=HamBistecca=BiefstukBue=RundFetta di Bue=RunderlapjeGrasso di Bue=RundervetCoscio di Agnello=LamsboutCarne d'Agnello=LamsvleesTacchino=KalkoenPollame of Uccelli=Gevogelte

ragazzo:
Hallo,

ik heb in 2005 een half jaar in Italie economie gestudeerd. Ik heb daar ook een italiaanse talencursus gedaan. Ik had daar mijn 33 1.7 QV meegenomen uit Nederland. Wat was dat een mooie auto! Zo snel en een topwegliggin. IK ben nu sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een Alfa 156 2.0 TS.

ALs er genoeg animo is zou ik wel iets van een Italiaanse talencursus kunne opzetten

Laat het me weten

Ciao ciao e ci vediamo presto,

Martijn

pistolp:
Graag! Altijd leuk!
Paul

jayzen:
Graag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina