Auteur Topic: Technische adviezen & betalend LID zijn ; LOL  (gelezen 71 keer)

Offline amazinged

• Geslacht: Man
  • Op gas moet je koken, maar vooral ook rijden!
    • Bekijk profiel
    • auto aankoopkeuringen en diagnose
Technische adviezen & betalend LID zijn ; LOL
« Gepost op: 16 september 2018, 22:32:54 »
 :thumbsup: Je lacht je helemaal ziek hier  :thumbsup:

Krijg pas een mailtje, 'dat er een pol is online waar naar je mening gevraagd wordt m.b.t. doneren, betalend lid worden enz. ' .

Die vul ik in. Ik kies ervoor om liever te doneren, een bedrag hoger trouwens dan de kosten van betalend lid.

ZONDER een ander mailtje, wordt ik door een medelid telefonisch op de hoogte gesteld van het nieuwe beleid. Betalen of inboeten v.w.b. rechten van posten op het forum.

Eigenlijk werkt een dergelijke wijze van handelen en de volgorde waarin,  niet zo heel goed samen met mijn karakter, maar ach ...... het geef ook niet zo heel veel.

Vanavond log ik eens in, zoals in de goede oude tijden, zie een topic van Belong https://www.alfaromeo156club.nl/forum/index.php?topic=115706.0  , waarvan ik denk "ik geef dat lid advies, omdat ik beroepsmatig dit soort ongein regelmatig meemaak".

Gewoon zoals vroeger, gratis, zonder andere bedoelingen, zonder commerciële ideeën, gewoon om te helpen.

Kom je erachter dat je niet KAN antwoorden omdat die rechten er niet meer zijn  :rofl:

Nou, veel plezier topic-starters in dergelijke topics! De spoeling wordt we heel dun als het gaat om wie je nog kan beantwoorden.

Joël als werkelijke vakman, meer kennis dan wie dan ook zeker i.r.t. de 16V JTD.

Sander als inmiddels enorm ervaren hobbyïst, kan je inmiddels ook prima van goede raad voorzien.

En dan ...... dan houdt het een beetje op...... een enkel goed bedoeld advies van een mede-forummer, met alle respect.

Ik ben er nu dan ook klaar mee. Zal mijn 'forum-lidmaatschap' binnenkort opzeggen,  daarbij "verzoeken dan wel sommeren om iedere post van mij te verwijderen", aangezien het intellectueel eigendom van die posts bij mij ligt ( ja, ook als er later een verandering is geweest in de voorwaarden waardoor dat niet meer zo zou zijn ) .

Veel plezier allemaal nog hier in ieder geval  : ach, kom maar...
156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline brammetje

• Forumbezoeker
  • *
  • Smurfen gezocht voor goedkope arbeid!
    • Bekijk profiel
Re: Technische adviezen & betalend LID zijn ; LOL
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2018, 23:59:38 »
Ben het niet altijd met je eens, maar in dit geval snap ik je helemaal.
Vond de conclusie die uit de poll gehaald werd niet kloppen met wat je hier wil. Kon daar niet reageren en dacht een beetje van ach laat ook maar.

Maar ik ben van mening dat dit forum wel bestaansrecht heeft voor iedereen en in de huidige tijd alleen nog maar voort kan bestaan als open source zonder verplichtingen en bijkomende restricties voor anderen.

Als t om €200 ongeveer per jaar gaat dan wil ik dat zelf nog wel betalen en doe je die doneerknop duidelijk aanwezig en af en toe even met een bannertje onder de aandacht en betaal je wat je binnenkrijgt aan t einde me maar weer terug.

Want dit betekent geheid het einde.
'98 1.8 overleden. Oude dame 1.6 fase 1 okt '97 voor dagelijkse fun en 3.0 V6 '98 voor real fun!!

Offline leonm

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 03:34:12 »
Inderdaad een rare gang van zaken. Heb inmiddels al 2 jaar geen 156 meer, dus post niet zo heel veel meer hier, maar als ik in een topic iets zie waar ik ervaring mee heb, reageer ik wel altijd. Heel jammer dat dit niet meer kan. Zoals Ed al zei: er zullen nog weinig oplossingen komen bij technische vragen

Offline brinkerik

• Moi
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 07:15:56 »
Mooi dat je bereid bent om je mening te geven Ed. Betekend toch dat je waarde hecht aan dit forum.

Ik hoop ook dat de laag drempeligheid deels gewaarborgd kan worden, daar een hoop kennis aanwezig is, bij mensen die zelf geen 156/159/147 bezitten, en die dus daardoor geen lid worden.

Ed,  misschien moet je eerst het gesprek aan gaan,  de "intellectueel eigendom" fase hebben we hier reeds eerder voorbij zien komen, die discussie hoef ik niet opnieuw te zien op `t forum.

Alfa 159  2.4 JTDm

Offline katuut

• Moderator
  • *
  • GEEF me een hamer!
    • Bekijk profiel
    • Coaching bij Burn-Out en stress
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 07:42:28 »
Ik snap jouw keuze niet om dit gelijk openbaar te zetten Ed,

Volgens mij hebben we zeer vaak laten zien dat er in normaal overleg veel mogelijk is. Ik zet dit topic daarom op slot, om herhaling van diverse discussies te voorkomen. Je mag je uiten per pb naar mij als je dat wilt.

Verder zullen we hierover in overleg gaan uiteraard
Last hebbend van detaildiarree