159 3,2 TI

Auteur Topic: 159 3,2 TI  (gelezen 219 keer)

Offline kleim001

• Forumbezoeker
  • *
    • Bekijk profiel
159 3,2 TI
« Gepost op: 02 december 2017, 10:07:14 »
Heren en Dames

Mijn naam is Martijn, en ik ben opzoek naar een leuke auto voor mijn vrouw.
Zij rijdt nu in een Lexus, maar daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Daarnaast is een 2e opkomst en hebben wij een station nodig.
Altijd heel veel met auto's gehad, zelfs bij een Frans merk (zal niet vloeken hier..) gewerkt.
Na lang zoeken en nadenken kwam ik uit bij een Alfa 159.
Belangrijk is dat het een automaat is (sorry maar geen selespeed), zij heeft namelijk last van haar linker knie en kan niet  lang file rijden met een hand geschakelde auto. wel jammer anders was de keuze reuze.
Dus komen wij uit op een 159 sportwagon 3,2 Q4 en dan het liefste een TI uit 2008 of beter nog, nieuwere bouwjaren.
Ook belangrijk is de kilometer stand, vind 150.000 of meer te veel.
Er stond er een op Marktplaats, deze was net geimporteerd uit zwitserland, mooie auto reed goed, lage kilometerstand en goede onderhouds historie. Maar deze bleek te roesten op de dorpel LA, dus wat huiverig voor slecht gerepareerde schade, de verkoper gevraagd of zij een quote konden doen bij een spuiter/hersteller. Maar op dat moment hebben zij de auto al aan een ander verkocht. Helaas...
Nogmaals een mooie auto, nero met licht beige lederen interieur mooie kleur combi.
Anyway, als iemand hier nog iets weet of te koop heeft hoor ik dat gaarne

Dank vast
grt

Offline brinkerik

• Geslacht: Man
  • Moi
    • Bekijk profiel
Re: 159 3,2 TI
« Reactie #1 Gepost op: 02 december 2017, 11:11:13 »
Welkom

Je vist in een kleine Poel,  de 3.2 Q 4  zijn er niet heel veel van verkocht.   Jammer voor jouw dat een handbank niet gaat, want de 1750`s bleven wat duurder, maar zijn inmiddels ook wat geschikter te koop http://www.klompcars.nl/occasion-overzicht/zoek-occasion/occasion/?id=15576941

Succes met jullie zoektocht!
Alfa 159  2.4 JTDm