Algemeen > Projecten

Jenz's Alfa Rosso Competizione -Happy to be back

(1/9) > >>

Jenz:
Hai jongens,

zoals sommigen misschien wel gelezen hebben ben ik terug in de Alfa wereld  Applaus

Voor diegene die m'n vorige wagen niet kenden, dit exemplaar was het;

Na 3 jaar een Volvo xc60 2.4 r-design te hebben gereden op de zaak heb ik opnieuw de stap naar mijn vertrouwde 159 gezet. :italoflag: :italoflag: :italoflag: :italoflag:

Enkel alleen deze keer iets beter uitgerust, namelijk een 2.0 TI in de befaamde kleur Rosso Competizione, binnenin voorzien van navigatie, zwarte alu dashboard inleg en stoelverwarming.

Eerlijk gezegd draaide mijn nek bijna 360graden telkens ik een 159 Ti zag en was ik telkens vol herinneringen over hoe goed die wagen toch de bocht in ging en over hoe fantastisch dat interieur toch was (zeker gezien vanuit een ubersaaie volvo)

Hieronder zal ik de voortgang van updates aan de wagen posten zoals jullie van mij gewoon zijn  ;D (al worden het deze keer geen 63 pagina's hoor!)

To do:

*Squadra!
*2.4 uitlaat
*deukje in de deur fixen/spuiten (iemand goed adresje voor Rosso Comp.?)
*ramen tinten
*grill in het zwart
*velgen herspuiten in donkerder en blinkend antraciet

Nog even een fotootje van de wagen himself

Nog even een shot van mijn andere passie, namelijk de motorsport (Alles Italiaans  :italoflag: Fiat Ducato, Ducati 1098S & Aprilia RSV4  ;D)

ScriptMania:
Prachtige wagen hoor, ze ziet er goed uit.

frankalfa:
Welkom terug!

Mooie auto  :thumbsup:, mn maat heeft exact zo een (rosso 2.0 TI uit Bels, met donkere wielen) maar dan met de dakrails.

Geen Brera voorbumper deze keer? ;D

Grtz,fRank

Jenz:

--- Citaat van: frankalfa op 06 februari 2018, 15:49:15 ---Welkom terug!

Mooie auto  :thumbsup:, mn maat heeft exact zo een (rosso 2.0 TI uit Bels, met donkere wielen) maar dan met de dakrails.

Geen Brera voorbumper deze keer? ;D

Grtz,fRank

--- Einde van citaat ---
Het kleurtje kost net iets teveel om er even een brera neus op te schroeven.

Maar wie weet ooit weer :D

frankalfa:
Omnium verzekerd....? flippy1

;)

Grtz,fRank

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie