Auteur Topic: 156 pre facelift onderdelen (16v Twinspark)  (gelezen 369 keer)

Offline Rainier155

• Geslacht: Man
    • Alfa onderdelen te koop
156 pre facelift onderdelen (16v Twinspark)
« Gepost op: 27 mei 2018, 09:37:23 »
Ik ga over een maand verhuizen naar een andere en kleinere sleutelruimte. Dus alle gebruikte onderdelen die ik de afgelopen jaren verzameld heb door het slopen van diverse 156's en waar ik straks geen plek meer voor heb mogen weg voor weinig geld.

Diverse motordelen oa cilinderkoppen (zonder nokkenassen), 1.8 onderblok 1x met en 1x zonder krukas. Losse zuigers met drijfstangen, kleppendeksel, bobinerails.

Startmotor, dynamo's, stuurpomp, aircopomp en toebehoren.

Aandrijfassen L + R, tussenas, motorsteunen/bruggen, remklauwen voorzijde (standaard) voor enkele en dubbele schijven en achterzijde.

Diverse interieurdelen (stuurwiel, roosters, klokjes, schakelaars en knoppen).

Diverse plaatwerkdelen (motorkap, deuren, achterklep SW en berlina, koplampen en achterlichten, frontplaat, claxons, radiatorfan).

1x set 16" selespeed velgen met banden. Diverse thuiskomers.

Prijzen van losse delen op aanvraag. Opsturen van kleine delen is mogelijk (max 60 cm en max 20 kg)
Foto's van losse delen ga ik niet maken, ivm chronisch tijdgebrek (op marktplaats staan wat advertenties met voorbeeldfoto's).

Vanaf zondag 17 juni mag voor 200 euro per persoon er onbeperkt 156 onderdelen uitgezocht worden, volgens het principe wie het eerst komt...
Het is dan niet de bedoeling om met vrachtwagens of grote aanhangers aan te komen en alle dozen 1 op 1 over te laden en mee te nemen. Ik wil de liefhebbers een kans geven om hun kofferbak
vol te laden met interessante (reserve) onderdelen en hierbij evt zaken dubbel mee te nemen voor verkoop om de aanschaf eruit te krijgen.
In principe is een onderdeel zoals bijv. een startmotor of dynamo 30 tot 50 euro waard in de losse verkoop, dus die 200 heb je er zo weer uit als je slim "inkoopt". ;)

Aanmelden graag via pb, zodat ik centraal overzicht heb van alle geinteresseerden.

Uiteraard mag er ook (vóór 16 juni) een bod gedaan worden op alle delen die ik wegdoe (dus naast 156 ook GTV en 155 spul), een lijst van delen volgt nog. In dat geval vervalt bovenstaande aanbieding.

Rainier Straetmans
Telefonisch bereikbaar (doordeweeks na 18:00 uur):
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2018, 22:10:30 door Rainier155 »

Offline Rainier155

Re: 156 pre facelift onderdelen (16v Twinspark)
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2018, 22:09:40 »
Upje.

Verhuizing wordt wat uitgesmeerd over de zomer. Tussen juni en augustus zijn alle bovenstaande delen nog beschikbaar. :)

Offline Rainier155

Re: 156 pre facelift onderdelen (16v Twinspark)
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2018, 09:02:06 »
Upje.

Ga dit weekend alles uitsorteren, er volgen dan nog updates met onderdelen die in de verkoop gaan. :)