Te koop / gezocht > Aangeboden voor Alfa 156/159

Mijn 156 te koop/te ruil?

(1/1)

Alenko1983:
Te koop/Te ruil;

Alfa 156 sw 2.5 V6
Benzine
Handgeschakeld
bj 2002
km stand 246xxx

Hallo allemaal,

Ik heb poos terug mijn bella op marktplaats gezet omdat ik er vanaf wil.
Waarom wil ik er vanaf, nou ja.. Het apparaat in de motorruimte wat ooit van de hand van meneer Busso kwam heeft mij bijna aandelen bij Shell doen kopen. Oftewel verbruik is zo hoog dat wanneer ik er naar kijk al benzine ergens naartoe ontsnapt. Terwijl de Bella nergens benzine lekt!  :'(
Voor de rest heb ik moeite met de sportstoelen die er inzitten, deze komen van Alfa gt oid, wel mooi om te zien maar nu moet ik ipv 5 wel 10 keer per jaar naar fysio. Natuurlijk heb ik nog 2 andere autos, inmiddels een Bmw en daarnaast een Peugeot 206 (die steek ik als moet in de fik)  :)

Even zonder flauw te doen, auto is mij te duur voor km's die ik maak, word moe van mensen op de marktplaats, liefst ruil ik of verpats ik deze alfa naar een liefhebber. Ik kan haar alleen niet gratis weggeven.
Ik weet niet of iemand van jullie wat te ruilen heeft, 1.6 twinspark is meer dan voldoende hoor!  :thumbsup:
Alfa rijdt verder wel ok, niet fantastisch maar goed. Afgelopen tijd best wel wat dingetjes aan versleuteld, distributieriem is laatst vervangen in 2008, bij kmstand 138xxx oid, sticker aan binnenkant motorruimte is nietmeer goed te lezen.
Kreeg laatst nog een bericht van iemand die vond dat ik teveel risico nam wb riem, ik zei hoezo.. heb al 6000km sinds februari gemaakt.   ;)

Voor de foto's kijk gerust op de advertentie op Marktplaats:  https://link.marktplaats.nl/m1314208810
Let niet op de vraagprijs, deze wisselt naarmate allerlei irritante figuren mij bestoken met de vragen over de distributieriem  en verzoeken om meer foto's van het interieur.

Mocht dit bovenstaande niet kloppen, of niet voldoen aan regelment dan hoor ik dat graag en pas ik het zo snel mogelijk aan!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie