Hallo, ik heb de garage gezegt dat ik er persoonlijk bij wilde zijn met het demonteren van de kop... en vanaf dat moment waren ze ineens niet meer zo vriendelijk , maar goed , ik kan ook heel onvriendelijk zijn.
Ik zou hen niet vertrouwen etc etc.. en idd dat doe ik ook niet..
En het was wel zoveel werk zon 1.9jtd ballblaalaalbbla.. binnen 2 uurtjes was de kop eraf,
Wat mij opviel, 2 verstuivers lekten alweer ---> geen brandplaatjes..
Waar een pakking had moeten zitten, hebben ze vloeibare pakking gebruikt, denk aan inlaat en uitlaatspruitstuk ( zag ik later toen ze dat demonteerden) gek want je krijgt gewoon pakkingen bij een koppakkingsetje..
Pakking zag er onbeschadigd uit.. wat ik zelf echt vermoed is het gewoon niet netjes op moment vastzetten van de kop en nadraaien etc op moment.
Garage heeft gemeld dat als het niet in de koppakking zou zitten of de kop, ik zelf moet opdraaien voor alle nieuw gemaakte kosten, vreemd want ik heb nog steeds geen goede rijdende auto teruggehad en het probleem was eigenlijk 10 x erger dan het probleem ervoor.
De kop was er nog niet af en jawel hoor.. HOU MAAR OP , kijk hele onderblok kapot blalbalalabbalbalbalablablbalablballaa
Ik zag en zie niets raar aan het onderblok behalve dat die droplul het geschuurd heeft met korrel grindtegel.. hij wees mij dus de koelkanaaltjes(goudkleurige rondjes ) aan die zouden zijn aangetast.. ik heb er nu behoorlijk wat mensen naar laten kijken en die zien niets vreemd , zijn hier mensen die de fotos even willen bekijken... en hun mening geven, ook met voelen voel je niets, mijn inziens is dit een mooi verhaal, gooi het maar op het onderblok , hoeven wij de garage de rommel niet in orde te maken en die kosten ook niet te maken, ik zit dus met 1300 voor een reparatie betaald en nu een auto die in delen ligt.
Maandag bel ik gelijk met mijn rechtsbijstand en dan laat ik een expert de auto bekijken..
Hierbij de fotos..




Ze hebben mijn vrouw na de "reparatie" nu 3 x met een belabberd slechte lopende auto op pad gestuurd , volgens hen trok ie weer als een beer en reedt ie perfect, zo perfect dat je terugmoest schakelen naar de 3e versnelling op de snelweg anders kwam je het viaduct niet over, want ding liep op 3 poten met een kapotte verstuiver etc etc etc..