Technisch 159 > [159] Motorisch

Diesel ruilen voor benzine

(1/4) > >>

Roberto1806:
Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien wel bekend is heb ik een Alfa romeo 159 1.9 jtd op Duits kenteken.
Helaas ziet het er niet zo goed uit voor de Diesels in Duitsland en staat mijn auto te koop.
Nu heeft iemand Mij aangeboden om zijn Alfa romeo 159 1.9 jts te ruilen voor die van mij.
Is dat een slim idee of toch liever verkopen?
159 1.9 jts met 171.000 km op de teller.
Voor de rest qua interieur en optiepaket het zelfde.
Is 171.000 veel voor een jts? En wat zijn de aandachtspunten?

Goet,

Roberto

brinkerik:

Even gaan rijden met die JTS, technisch vallen de aandachtspunten wel mee.

Ik denk dat je trouwens ook nog wel even door kan dieselen, of kom je bij jouw in de buurt in een stad in de problemen dat je er straks niet meer  mag komen?

Roberto1806:

--- Citaat van: brinkerik op 20 oktober 2018, 08:28:41 ---Even gaan rijden met die JTS, technisch vallen de aandachtspunten wel mee.

Ik denk dat je trouwens ook nog wel even door kan dieselen, of kom je bij jouw in de buurt in een stad in de problemen dat je er straks niet meer  mag komen?

--- Einde van citaat ---
Woon  in de buurt van Keulen en Dordmunt, kom vaak in Frankfurt,  allemaal steden met dieselverboden...

Verstuurd vanaf mijn STV100-1 met Tapatalk

brinkerik:
Jammer, ze trekken het ineens wel erg zwaar met diesels in DE.   Ik dacht dat wij in Nederland alleen zo gek waren met Linkse ideeën.

Maar,  die JTS`en willen eens last hebben van ketting problemen, maar daar hoor je steed minder van; en hebben diverse merken last van.  En ik vind zelf de 1.9 JTS wat onderbeten voor een 159,  maar, wel een prettige auto.

Roberto1806:

--- Citaat van: brinkerik op 20 oktober 2018, 13:26:18 ---Jammer, ze trekken het ineens wel erg zwaar met diesels in DE.   Ik dacht dat wij in Nederland alleen zo gek waren met Linkse ideeën.

Maar,  die JTS`en willen eens last hebben van ketting problemen, maar daar hoor je steed minder van; en hebben diverse merken last van.  En ik vind zelf de 1.9 JTS wat onderbeten voor een 159,  maar, wel een prettige auto.

--- Einde van citaat ---
Zaterdag een proefrit maken kijken hoe het uitpakt:).

Verstuurd vanaf mijn STV100-1 met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie