Auteur Topic: paar vraagjes  (gelezen 1907 keer)

Dennis159

• Gast
paar vraagjes
« Gepost op: 22 november 2007, 19:26:58 »
Ik heb een 2.2jts distictive... party ...Ik las in het instructieboekje dat bij autos met 4 elektrische ramen de spiegels ook elektrisch ingeklapt moeten kunnen worden. werkt bij mij dus niet... Verder kan ik mijn kofferbak met geen mogelijkheid openen met de knop boven de spiegel..wat ik probeer met de menu-instellingen (koff.app..dacht dat ik ook een koffiezetapparaat in de auto had :)). Is er iemand die mij hierin kan adviseren ??

Offline Dj_Tuning

• Geslacht: Man
  • Now you're rockin' with the best!
Re: paar vraagjes
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2007, 19:31:05 »
Je koffiezetapperaat zit vol kalk.. Even ontkalken dus  :thumbsup:

Offline Echion

• Geslacht: Man
    • Persoonlijke site
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2007, 00:32:11 »
Standaard zijn de spiegels niet elektrisch inklapbaar, tenzij je dit als optie hebt genomen. Op geen enkele uitvoering geloof ik.

wcabro

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2007, 14:35:17 »
Ik heb een 2.2jts distictive... party ...Ik las in het instructieboekje dat bij autos met 4 elektrische ramen de spiegels ook elektrisch ingeklapt moeten kunnen worden. werkt bij mij dus niet... Verder kan ik mijn kofferbak met geen mogelijkheid openen met de knop boven de spiegel..wat ik probeer met de menu-instellingen (koff.app..dacht dat ik ook een koffiezetapparaat in de auto had :)). Is er iemand die mij hierin kan adviseren ??

FF een vraag nou eigenlijk twee, doet de ontgrendeling op de sleutel het wel en moet je de knop lang indrukken? En heb je beide standen van je koff..app al gebruikt?
Indien dat niet werkt denk ik dat de knop niet werkt dus stekertje los.

Groeten Wcabro

Dennis159

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2007, 20:01:14 »
de ontgrendeling op mijn sleutel doet het wel.

Kelloggs

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 02 december 2007, 22:19:57 »
dat zit nochtans in de "koff apart" instelling