Te koop / gezocht > Gezocht

Rolstoel auto gezocht.

<< < (2/6) > >>

sanscorp:
Nope, hij kan alleen nog maar ja en nee knikken..
Budget is extreem lastig, ik ben vrij preventief aan het zoeken, maar aan de andere kant kan het ook ineens snel gaan.

We zijn nu 4 maanden verder waarvan 3 maanden in levensgevaar en 2 maanden in coma. We zagen wel steeds meer verbetering en hoopten dus op meer herstel, wat ook nog jaren kan duren. Zit nu niet thuis en is dood ongelukkig in een instelling, we willen hem dus, ondanks de hulpbehoevendheid naar huis hebben maar hij moet wel 4x in de week naar therapie.

Budget is ook afhankelijk van wat de gemeente kan betekenen. Ze hebben vlak voor het voorval nieuwe auto gekocht welke nu dus al weer weg moet, denk dat we met persoonlijk budget maar tot 8000 euro kunnen gaan wanneer we de huidige auto verkopen. Dat is niets als je kijkt naar de prijzen die oplopen tot 30.000 euro...

Huidige auto kan pas weg als er meer duidelijk is, mijn moeder rijd 3 รก 4x per dag met die auto naar de instelling.

brinkerik:
Nogmaals sterkte man.

Maar om bij de kern van je hulpvraag te blijven;   Zoek hulp bij de gemeente en kijk daar wat de mogelijkheden zijn.  Voor jezelf is het best een investering; het kan zijn dat er gewoon 4x per week een busje kan voor komen rijden, wat wel vergoed word.

sanscorp:
Dank je. Klopt inderdaad, we zijn ook bezig met het uitzoeken en aanvragen van zaken maar wat er mogelijk is scheelt per situatie en zelfs per gemeente.

Zoeken naar alternatieven of andere oplossingen kan geen kwaad aangezien ze niet snel gevonden zijn. :)

peetje155:

Ik lees het nu pas, sjonge, sterkte Sander.
Je zult het bedrijf Valys wel kennen denk ik, rijden landelijk goedkoop met rolstoelbusjes.

sanscorp:
Het mooiste is toch echt een eigen auto gezien de frequentie van therapie en eventueel een middagje op pad.

Ook zal de dure diesel nu de deur uit moeten en moet er een tijdelijke goedkope auto voor terug komen, anders heeft mijn moeder geen vervoer.

Maar het heeft allemaal geen spoed op dit moment.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie