Auteur Topic: Alfa 156 GTA radio/nav Blaupunkt RSN4 TravelPilot  (gelezen 141 keer)

Offline Lightyear

• Forumbezoeker
  • *
Alfa 156 GTA radio/nav Blaupunkt RSN4 TravelPilot
« Gepost op: 19 augustus 2019, 23:48:08 »
Hi,

wie heeft er nog een Blaupunkt RSN4 TravelPilot liggen die ik kan overnemen? Het liefst een voor de GTA (donkerder grijs).

Het gaat om deze radio (de onderste; onderdeelnummer 7180045236):

Zie op deze foto ook het kleurverschil tussen de GTA (onderste) en non GTA grijs kleur van de radio. Weet iemand de kleurcode van het GTA grijs zodat ik een frontje eventueel in de goede kleur kan laten spuiten?

Momenteel heb ik deze Alpine CDA 9887R (werkt op de stuurbediening) in de GTA, deze wil ik eventueel inruilen zodat je niet zonder muziek in je 156 zit.

/>
Laat maar even weten als je wat hebt liggen.

Ciaoooo  :italoflag:

Offline Van Binsbergen

• Geslacht: Man
Re: Alfa 156 GTA radio/nav Blaupunkt RSN4 TravelPilot
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2019, 12:42:47 »
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zou de Alpine lekker laten zitten. Ja, het is niet origineel. Maar je hebt nu een betere geluidskwaliteit en bijna al die Blaupunkt-toestellen hebben op deze leeftijd last van wegvallende displays. Bovendien denk ik dat er met de bedrading is gerommeld om de Alpine werkend te krijgen, dat zal weer aangepast moeten worden als je overstapt op de originele radio. Anders loop je kans dat de stuurwielbediening niet werkt of je geen geluid hebt.
Nu: Giulietta 2.0 JTDm TCT Squadra tuned (2013)
Gehad: MiTo 1.3 JTDm Eco Squadra tuned (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)