Auteur Topic: links achterlicht blijft branden  (gelezen 243 keer)

Offline Gerard uut Assen

• Forumbezoeker
  • *
links achterlicht blijft branden
« Gepost op: 29 september 2019, 12:04:58 »
hallo
ik had een vraagje ik heb problemen met mn linkse achterlicht deze blijft branden OOK wanneer ik de alfa van contact haalt. is dit probleem bekend bij jullie het gaat om een alfaromeo 156 SW bjr 2001

ik heb al iets gelezen dat een lichtmodule stuk is, dat gedeelte wat achter de toerenteller zit en heeft iemand een idee wat zo iets kost als je dat laten doet bij een garage.
Greetz Gerard

Offline brinkerik

• Forumbezoeker
  • *
  • Geslacht: Man
  • Moi
Re: links achterlicht blijft branden
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2019, 12:21:20 »
Ik herken het zo niet, maar heb je de auto al uitgelezen, en heb je de achterlamp al even gecontroleerd op corrosie?
Alfa 159  2.4 JTDm

Offline Gerard uut Assen

• Forumbezoeker
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2019, 12:27:53 »
Ik herken het zo niet, maar heb je de auto al uitgelezen, en heb je de achterlamp al even gecontroleerd op corrosie?
er zit nu geen lampje in anders trek hij de accu leeg er blijf gewoon spanning op staan terwijl de auto uit is
« Laatst bewerkt op: 29 september 2019, 12:32:08 door Gerard uut Assen »

Offline Fur

• Forumbezoeker
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 02 oktober 2019, 19:22:29 »
Ik had laatst ergens gelezen dat je je parkeerlicht (dus een van de achterlichten) kan inschakelen en dus waarschijnlijk uitschakelendoor middel van de "knop" (zwarte streepje) onder je contactslot icm de richtingaanwijzers. Die zwarte knop schakelt het parkeerlicht in/uit waarbij je met je richtingaanwijzers de kant kan kiezen.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar mogelijk geeft dat richting bij het zoeken...