Auteur Topic: Zwarte Alfa Romeo 156 GTA bij classiccar-auctions en Sam van Dalen  (gelezen 201 keer)

Offline TheGreatOne

• Forumbezoeker
  • *
Daar ben ik weer, nog steeds naarstig op zoek naar haar. Heb mijn lijstje nu weten te beperken tot een 4 tal potentiele minnaressen.
Ik kwam in mijn zoektocht de volgende  GTA tegen: https://www.classiccar-auctions.com/alfa-romeo-156-3-2-v6-gta-2003/
Herkent iemand deze?

Hetzelfde geldt voor een zwarte GTA bij sam van dalen, namelijk hier https://www.samvandalen.com/italiaanse-auto/alfa-romeo-156-gta-v6-3-2. Komt iemand die bekend voor?

Thanks allemaal.

Offline fransois

• Forumbezoeker
  • *
  • Geslacht: Man
  • Een goede voorbereiding is het halve werk.
Re: Zwarte Alfa Romeo 156 GTA bij classiccar-auctions en Sam van Dalen
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2020, 18:40:36 »
Ik zag ze gisteren ook allebei voorbij komen. Die van Sam via Facebook en die van de veiling op MP.  Met oog op de km stand /afschrijving zou ik natuurlijk voor die van de veiling gaan. Weet niet voor welk bedrag je die mee kan krijgen maar zag vanaf 18K. Weet niet of dit dan bieden vanaf is of?? 

Ook zou voor mij een rol spelen bij zo,n aankoop, wie was de vorige eigenaar en is het mogelijk om hem te spreken te krijgen. Maar das vast de reden waarom je dit topic starte haha. fruyt1  Is jouw wens een zwarte kleur? Want er staat ook een grijze op die veiling. Die is ook echt heel mooi en goedkoper.  km stand is iets hoger maar niet heel spannend hoog. (Denk dat je op die van 18K het meest afschrijft)

Die van Sam is natuurlijk super scherp geprijsd maar dat zal hij vast een goede reden voor hebben. Snap dat hij omloopsnelheid wil maar denk dat er in deze een klein addertje onder het gras zit. ( Maar dat zal hij jou vast wel vertellen) Heb je hem al gebeld? Misschien zal hij zeggen is meeneemprijs en moet wat onderhoud in. Bellen en je weet het :police:

Kijk je ook internationaal? Via autoscout vind je ook nog een paar mooie hoor.

sorry dat ik je niet tot in detail kan helpen, maar ben wel nieuwsgierig hoe dit afloopt natuurlijk. Prachtige wagens!!!

Succes en we zien jou reactie/vervolg verhaal graag verschijnen.

:italoflag: :italoflag:
Een ieder natuurlijk een fijne dag

Offline ArjanB

• 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2020, 22:14:05 »
Op die veiling site staan veel Alfa's, veel spiders ook, maar geen GTA. Wel een race-156:
https://www.classiccar-auctions.com/alfa-romeo-156-2-0-16v-twinspark-professionele-raceauto/

Edit: zie dat deze een oude, al gesloten, veiling betreft.
Toch mooie auto
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2020, 22:15:43 door ArjanB »
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline brinkerik

• Forumbezoeker
  • *
  • Moi
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2020, 07:18:13 »
@ArjanB

zeker van een oud vrouwtje geweest.
Altijd binnen gestaan en beurtjes volgens het boekje

:italoflag:
Alfa 159  2.4 JTDm

Offline TheGreatOne

• Forumbezoeker
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2020, 13:23:34 »
Hahaha, dat is niet die alfa die ik zoek. Maar zeker wel vet. Ik ga zo de GTA uit de veiling bekijken. Wish me luck. Ik hou jullie op de hoogte.