Auteur Topic: foto bdp sensor locatie gevraagd  (gelezen 157 keer)

Offline Joost82

• Forumbezoeker
  • *
foto bdp sensor locatie gevraagd
« Gepost op: 24 maart 2020, 10:17:19 »
Hoi iedereen,

mijn alfa's geven mij momenteel zorgen.  Alfa 159 staat stil.
En nu in tijden van de corona ben ik verplicht te gaan werken wegens de zorgsector en doet mijn 156sw 1.9jtd bwj 2003 moeilijk.

situatie: op terugweg gisteren plots aan de lichten stil vallen, oliedruk melding en niet meer willen starten.
Na 20 minuten terwijl de pechhulp al onderweg was starte de wagen opnieuw. Geen meldingen meer.
de ODBII aangesloten en niets van foutmeldingen of ik kan er nog steeds niet mee werken.
Deze morgen alles ok, maar iets voor aankomst bij het werk een enorme schok maar bleef verder rijden.

Het heilig forum hier goed doorzocht en als ik het hier lees kan het wel de BDP sensor of krukassensor zijn.

Nu mits alle garages gesloten zijn tot in april zal ik zelf moeten zien om deze online te bestellen en te plaatsen.
Kan iemand misschien een foto of foto's bezorgen waar deze precies zit. Zou een grote hulp zijn en stimulans om zelf te plaatsen en niet de fiets voor 18km te nemen naar het werk. (lees totaal geen conditie  ;D)

dank u wel

Offline ScriptMania

• Geslacht: Man
  • to be or not to be, what was the question?
Re: foto bdp sensor locatie gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2020, 12:23:43 »
Meestal bij de startmotor

Offline aytac

• Forumbezoeker
  • *
  • Geslacht: Man
Re: foto bdp sensor locatie gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2020, 17:40:05 »
İets naar beneden (tussen carterpan en startmotor qua hoogte) en iets achter bij de startmotor...