Auteur Topic: Alfa 156 met Bose soundsystem vraag... radeloos.  (gelezen 4942 keer)

kARs156

• Gast
Re: Alfa 156 met Bose soundsystem vraag... radeloos.
« Reactie #25 Gepost op: 12 januari 2008, 15:49:50 »
no probs  :-*
 ;D
succes!

Offline Capibaro

• Forumbezoeker
  • *
« Reactie #26 Gepost op: 14 juli 2020, 23:47:55 »
Vandaag een nieuwe Bose Subwoofer gekocht omdat mijn oude nogal resoneerde (ik ging ervan uit dat hij opgeblazen was). Het betreft de speaker die rechtsachter in de hoedenplank zit. Ik had voor ik op onderzoek uit ging geen idee dat daar een subwoofer zat en links een versterker.

Maar goed, na de nieuwe te hebben geïnstalleerd, het geluid weer ff uitgeprobeerd. Iets beter, maar vooral ontdekt dat niet de speaker resoneert, maar de originele behuizing. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die speaker niet zo resoneert.

Ergo: iemand nog op zoek naar een Bose Subwoofer? Heb er nu dus een te koop

Offline Van Binsbergen

• Geslacht: Man
« Reactie #27 Gepost op: 20 juli 2020, 09:44:37 »
Vandaag een nieuwe Bose Subwoofer gekocht omdat mijn oude nogal resoneerde (ik ging ervan uit dat hij opgeblazen was). Het betreft de speaker die rechtsachter in de hoedenplank zit. Ik had voor ik op onderzoek uit ging geen idee dat daar een subwoofer zat en links een versterker.

Maar goed, na de nieuwe te hebben geïnstalleerd, het geluid weer ff uitgeprobeerd. Iets beter, maar vooral ontdekt dat niet de speaker resoneert, maar de originele behuizing. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die speaker niet zo resoneert.

Ergo: iemand nog op zoek naar een Bose Subwoofer? Heb er nu dus een te koop

Klinkt bekend, ik had dit ook met m'n 156 V6. Heb me er maar bij neergelegd, met de V6 icm sportuitlaat heb je ook geen goede audio nodig.
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT Squadra tuned (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco Squadra tuned (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)