Auteur Topic: een racer/daily  (gelezen 5246 keer)

Offline Kid

• Geslacht: Man
  • De grammenman
Re:een racer/daily
« Reactie #25 Gepost op: 02 oktober 2010, 08:38:20 »
nee dat zie je verkeerd

de 156 hoeft het niet van de look te hebben

iemand zei ooit een alfa koop je met je hart niet met je verstand dus je houd van problemen(alfa) of niet(bv toyota)

als ik de alfa voor de looks zou kopen dan zocht ik wel straatje verder( enkele uitzonderingen daargelaten bv 155 75 en paar andere leuke alfa's)

de 156 staat vooral bekend om zijn lekkere rijgedrag en zeer voorspelbare rijgedrag bv hard de bocht ingaan en de auto laat weten van nu ga je te ver nu ga ik een eigen leven lijden en niet een auto die ineens 180 graden spint zonder een waarschuwing 

::)

Tiens, nochtans zijn het voornamelijk de looks die de 156 de best verkopende Alfa hebben gemaakt sinds jaren, en het merk destijds terug op de markt hebben gezet.

Het aandeel mensen dat bewust voor een bepaalde wagen kiest omwille van rijeigenschappen is zeer beperkt toonden diverse enqu??tes al aan. Onlangs ergens ?©?©n gezien waaruit bleek dat een groot deel BMW eigenaars geeneens kon zeggen of hun wagen voor dan wel achterwiel aandrijving had...  :-X
If it looks fast, it usually is - aka, de kleine aan de epo, hormonen, en op dieet (nu -124,934Kg).

Racing, because soccer, golf, basketball, and tennis, only require one ball...

Offline Don F.

• Geslacht: Man
    • http://www.powergymdeplank.be/
« Reactie #26 Gepost op: 02 oktober 2010, 09:58:34 »
Je hebt gewone autorijders en je hebt liefhebbers. En dat liefhebbers een verschil van smaak hebben vind ik best :)

Wil je een leuke gooi en smijt wagen dan ga ik zonder meer voor een Lotus Elise. Zien er goed uit, niet al te duur en ze rijden verdomd lekker :yes!
http://www.powergymdeplank.be/

La mia nuova bellezza!

huubke

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 02 oktober 2010, 10:17:49 »
Je hebt gewone autorijders en je hebt liefhebbers. En dat liefhebbers een verschil van smaak hebben vind ik best :)

Wil je een leuke gooi en smijt wagen dan ga ik zonder meer voor een Lotus Elise. Zien er goed uit, niet al te duur en ze rijden verdomd lekker :yes!

moet je wel een beetje van origami kunnen :yes!, bij het instappen zeer handig.
je moet je namelijk eerst opvouwen flippy1 als je groter bent dan 1,5 mtr.
maar als je jezelf weer hebt uitgevouwen, zit je wel super.

maar dan moet je ook nog een keer uitstappen  :rofl: .