Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 379572 keer)

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
Re:Wat zit je dwars ?
« Reactie #225 Gepost op: 19 januari 2011, 09:56:04 »
Ze voelde alleen knijpen eddie. Geen afdruk, want het deed niet zeer zei ze.
Derek zou idd wel vertrouwen in hebben misschien maar die poeha en tv ed bevalt me niet. Wilde dat mijn oma dr nog was.
Die had wel raad geweten denk ik.
Als het zo blijft zoals het nu is kan ik er wel mee leven mits het niet erger wordt.
Zo snel laat ik me niet wegjagen hoor eddie ;D Het is een koopwoning trouwens dus dat wil sowiezo niet en ben heel blij met ons stekkie. Krijg niet zo snel weer 30 meter tuin ;)
Het enigste dat ik wil is dat mijn dochter er niet bang voor wordt. Dat is ze gelukkig nu nog niet.

En er zitten overal wel verborgen mensen om het zo maar even te zeggen. Dus denk dat het weinig uitmaakt.
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2011, 09:57:52 door pluis »
Wolletje Pluis

Offline Timmetjuh

• Geslacht: Man
  • AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #226 Gepost op: 19 januari 2011, 10:01:33 »
Ik zou ook niet op tv hoeven komen ;)
Maar daar heb je wel gelijk in. Hoewel ik me er zelf niet prettig bij zou voelen als iemand/iets me steeds kon "begluren".
Maar misschien probeert hij iets duidelijk te maken door steeds iets te verplaatsen? Maar hebben jullie het ooit zien bewegen?

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #227 Gepost op: 19 januari 2011, 11:23:54 »
Ach Pluisje.....

ik geloof jouw verhaal helemaal, je bent echt niet de enige die dit ervaart ...
veel mensen durven dit niet te vertellen, bang dat ze voor gek verklaard worden...

;)

Offline pluis

« Reactie #228 Gepost op: 19 januari 2011, 12:05:38 »
Tja dr zat me wat dwars...
En nu ben ik het iig even kwijt  : ach, kom maar...
Wolletje Pluis

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #229 Gepost op: 19 januari 2011, 12:10:21 »
Tja dr zat me wat dwars...
En nu ben ik het iig even kwijt  : ach, kom maar...

waar een forum toch niet goed voor is  ;) :thumbsup:

kleurenvlieg

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: 19 januari 2011, 12:25:32 »
Volgens mijn zijn we allemaal hier wel een beetje vreemd,
Ik geloof in geesten heb UFO s gezien en op onverklaarbare wijze kan ik onder andere zeggen wat mensen denken, en soms voelen wanneer er iets gaat gebeuren.
Al zou ik dit in mn prive vertellen zouden ze me Voor gek verklaren .(de meeste hier ook)

Hoe gek dit ook klinkt probeer eens te vragen of die ermee op kan houden met dingen verplaatsen etc

« Laatst bewerkt op: 19 januari 2011, 12:28:27 door kleurenvlieg »

Offline pluis

« Reactie #231 Gepost op: 19 januari 2011, 13:04:54 »
Vreemd was ik al van mezelf hoor v6tech1 Als ik de test voor borderliners doe dan kom ik wel in aanmerking. Deuh :rofl: (ooit is in een verveeld moment gedaan haha)

Ik had idd gelezen dat je idd dingen duidelijk en hardop moest zeggen. Ik zal het voorwerp vanavond eens bij ons op de kamer leggen.
Wolletje Pluis

Offline robin2.4jtd1997

« Reactie #232 Gepost op: 19 januari 2011, 13:15:10 »
en alternatieve geneeswijze al eens geprobeerd

bij de DA op twekkelerveld(enschede) werkt mijn zusjes schoonmoeder die hier opleidingen in heeft gevolgd ( bio resistentie )

bij mijn zusje heeft het op bepaalde vlakken wel geholpen en je hoeft er niet in te geloven maar je kan t altijd een keer proberen

als je er belang bij hebt kun je er zo een keer na toe gaan om te kijken of zij iets kan ontdekken

ze heet joke
alfa 156 1.8 ts 2001 overleden

nu een 156 2.4 jtd licht gemodificeerd uit 97 met 365000 + op teller

power is nothing without control

Offline pluis

« Reactie #233 Gepost op: 19 januari 2011, 13:22:33 »
Heb er nog niet eerder van gehoord. Wat houd dat precies in dan?
Wolletje Pluis

Offline robin2.4jtd1997

« Reactie #234 Gepost op: 19 januari 2011, 13:36:21 »
nou zij heeft een paar dozen vol waar flesjes in zitten en een speciale stok waarmee zij over je lichaam gaat ( zonder aanraking) en dan begint die stok te trillen en kan ze zien waar jij allergisch voor bent of wat er evt aan de hand kan zijn dmv die dozen waar ze dan ook over heen gaat met die stok

t klinkt vreemd maar beste is als je dan keer zelf langsgaat om te vragen van hoe en wat en uitlegt wat er aan de hand is

joke is echt een lieve vrouw maar af en toewel beetje vreemd maar als ze je kan helpen moet je dat voor lief nemen

ik heb t zelf ook een keer geprobeerd en ik weet niet meer precies wat ik voor uitslag had maar t heeft wel geholpen

gewoon na toe gaan en zeggen dat de broer van laura( mijn zusje) met dit idee kwam
alfa 156 1.8 ts 2001 overleden

nu een 156 2.4 jtd licht gemodificeerd uit 97 met 365000 + op teller

power is nothing without control

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #235 Gepost op: 19 januari 2011, 16:03:43 »
Mijn vriendin en haar moeder geloven er ook in en maken zelf ook regelmatig dingen mee.
Ik wil het wel geloven maar helaas ben ik op ?©?©n of andere manier "te nuchter";
Het is namelijk zo dat ik iets gezien / meegemaakt moet hebben wil ik het geloven.

Juist om die reden, word mij verteld, zie ik niets, omdat ik niet echt geloof.

Mijn zusje heeft jarenlang bij mijn ouders geslapen omdat ze dingen zag (ziet?)..
en dat ging soms echt heel ver, ze durfte er eigenlijk (logischerwijs) niet over te praten.

soms zou ik willen dat ik weet hoe het is zodat ik oprecht kan "steunen" bij een engere gebeurtenis.
Alhoewel het me wel eng lijkt, denk ik dat ik er wel anders op zou reageren dan bijvoorbeeld mijn vriendin.

Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  Azzuro Gabiano 693, bj. nov. 2002.

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #236 Gepost op: 19 januari 2011, 16:15:10 »
Iets wat me niet meer dwars zit: Bella is door de apk heen  party

Offline pluis

Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #237 Gepost op: 19 januari 2011, 16:16:54 »
Altijd weer een mooi momentje. Gefeliciteerd :italoflag:
Wolletje Pluis

Online ScriptMania

• to be or not to be, what was the question?
« Reactie #238 Gepost op: 19 januari 2011, 16:17:52 »
las toestraks dat de hond van een overleden man was weggelopen, ze hadden alle opvangcentrums gecontacteerd en uiteindeliujk had er een de hond van de overleden
man.
wilden ze hem ophalen bleek dat ze de hond al aan iemand hadden meegegeven.
wat blijkt nu, ze geven het adres van deze mensen niet (kan ik nog inkomen)
maar na contact van het opvangcentrum met de nieuwe eigenaars, willen deze de weggelopen hond niet afgeven.
nu blijkt dat na twee weken het recht op de hond vervalt.
vind het dan ook wel erg hard, dat de nieuwe eigenaren na aangehoord te hebben dat de hond heel belangrijk is voor de overegebleven fam hem niet terug willen geven.
zulke dingen ziiten mij dus dwars.

Offline reflection

« Reactie #239 Gepost op: 19 januari 2011, 16:18:54 »
mhhh ufo's en vreemde dingen....

ik kan wel zeggen, dat als ik bij mijn oom ben... en ik ga naar de wc ga (boven want beneden is spoelbak kapot) dat ik daar boven altijd een heel vreemd gevoel krijg en voel me dan niet prettig.. zo gauw ik daar in de douche sta, of in die computer kamer daarzo dan is het over, maar zo gauw ik die gang weer in ga.... brrrr...

maar goed... zal wel aan mij liggen....

en in dit huis waar ik nu al weer 2,5 jaar woon heb ik een tijd terug ook iets geks meegemaakt en mijn vriendin heeft het ook gezien.

slaapkamer gordijnen dicht. (daar komt echt helemaal niks doorheen)

mijn vriendin zegt hey doe de lamp is uit, er schieten groene lichtjes door de slaapkamer heen...

dus ik de lamp uit gedaan en ja hoor... groene lichtpuntjes... over de muur en ook over het bed heen.... dit kon niet van buitenaf komen omdat het bed lagerder is dan het raam... tenzij iemand met een ladder voor het raam stond... dat was toch vreemd joh... het schot echt alle kanten op.. eerst was het er 1 toen 2 en toen weer 1 en toen weer 2.... vreemde iets.... maar het kan zijn... dat toen we tv hadden gekeken dat de tv te vel had gestaan waardoor je zo;n lichtpuntje gaat zien.....

en in de flat waar ik vroeger woonde (alleen)  toen had ik wel eens het idee dat er ineens iemand naast mij stond.. ik schok me dan zo de teering..... je ziet in een ooghoek iets staan, je schrikt... je kijkt.. en het is niks..... zal ook wel komen door het licht van je monitor.. te donker in de kamer....

ik vindt deze dingen altijd wel interessant, maar volgensmij zijn het allemaal sluitingen in je hoofd.... en projecteer je die dingen zelf, maar goed het blijft een apart fenomeen....

en spoken en klopgeesten.... mhhh eerst eens meemaken en dan pas geloven... maar wel bij een ander thuis........ en de identiteit mag ook niet mee liften met mij naar huis....

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #240 Gepost op: 19 januari 2011, 16:19:51 »
las toestraks dat de hond van een overleden man was weggelopen, ze hadden alle opvangcentrums gecontacteerd en uiteindeliujk had er een de hond van de overleden
man.
wilden ze hem ophalen bleek dat ze de hond al aan iemand hadden meegegeven.
wat blijkt nu, ze geven het adres van deze mensen niet (kan ik nog inkomen)
maar na contact van het opvangcentrum met de nieuwe eigenaars, willen deze de weggelopen hond niet afgeven.
nu blijkt dat na twee weken het recht op de hond vervalt.
vind het dan ook wel erg hard, dat de nieuwe eigenaren na aangehoord te hebben dat de hond heel belangrijk is voor de overegebleven fam hem niet terug willen geven.
zulke dingen ziiten mij dus dwars.

Ik snap dat je aan zo'n beestje gehecht kan raken. Maar dan nog zou ik zo vriendelijk zijn om hem weer af te staan. Daar doe je die mensen een immens plezier mee.

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #241 Gepost op: 19 januari 2011, 16:20:52 »
Hoi lieve Alfisti,

Even de Topicnaam aangepast, want ik lees ook hele positieve dingen  :thumbsup: :thumbsup:

En ook ik geloof door ervaring, dat er meer tussen hemel en aarde is.
Je 'moet' het inderdaad soms eerst zelf ervaren.

Ga zo door !

:ok:

Groet en knuf,

Patrick.

Offline sght97

« Reactie #242 Gepost op: 19 januari 2011, 16:40:11 »
mhhh ufo's en vreemde dingen....

ik kan wel zeggen, dat als ik bij mijn oom ben... en ik ga naar de wc ga (boven want beneden is spoelbak kapot) dat ik daar boven altijd een heel vreemd gevoel krijg en voel me dan niet prettig.. zo gauw ik daar in de douche sta, of in die computer kamer daarzo dan is het over, maar zo gauw ik die gang weer in ga.... brrrr...

maar goed... zal wel aan mij liggen....

en in dit huis waar ik nu al weer 2,5 jaar woon heb ik een tijd terug ook iets geks meegemaakt en mijn vriendin heeft het ook gezien.

slaapkamer gordijnen dicht. (daar komt echt helemaal niks doorheen)

mijn vriendin zegt hey doe de lamp is uit, er schieten groene lichtjes door de slaapkamer heen...

dus ik de lamp uit gedaan en ja hoor... groene lichtpuntjes... over de muur en ook over het bed heen.... dit kon niet van buitenaf komen omdat het bed lagerder is dan het raam... tenzij iemand met een ladder voor het raam stond... dat was toch vreemd joh... het schot echt alle kanten op.. eerst was het er 1 toen 2 en toen weer 1 en toen weer 2.... vreemde iets.... maar het kan zijn... dat toen we tv hadden gekeken dat de tv te vel had gestaan waardoor je zo;n lichtpuntje gaat zien.....

en in de flat waar ik vroeger woonde (alleen)  toen had ik wel eens het idee dat er ineens iemand naast mij stond.. ik schok me dan zo de teering..... je ziet in een ooghoek iets staan, je schrikt... je kijkt.. en het is niks..... zal ook wel komen door het licht van je monitor.. te donker in de kamer....

ik vindt deze dingen altijd wel interessant, maar volgensmij zijn het allemaal sluitingen in je hoofd.... en projecteer je die dingen zelf, maar goed het blijft een apart fenomeen....

en spoken en klopgeesten.... mhhh eerst eens meemaken en dan pas geloven... maar wel bij een ander thuis........ en de identiteit mag ook niet mee liften met mij naar huis....

Soms twijfel je weleens aan jezelf of je het nu wel echt 'ziet' of droomt?
Ik ben er van overtuigd, dat entiteiten bestaan, maar dat is persoonlijk, natuurlijk.
Ach, zolang het je kan helpen of troosten, is het toch goed?

Groet,

Patrick.

Offline reflection

« Reactie #243 Gepost op: 19 januari 2011, 20:40:59 »
Soms twijfel je weleens aan jezelf of je het nu wel echt 'ziet' of droomt?
Ik ben er van overtuigd, dat entiteiten bestaan, maar dat is persoonlijk, natuurlijk.
Ach, zolang het je kan helpen of troosten, is het toch goed?

Groet,

Patrick.

Als ze ons nou eens wat erbij leren  ;)

Offline sght97

« Reactie #244 Gepost op: 19 januari 2011, 20:42:35 »
Ja, dat zou heel veel kunnen helpen !

vitorio

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: 20 januari 2011, 09:08:16 »
wat zit me dwars? mijn werk. Heb al een maand geleden opgezegd, en moet nog anderhalve maand (lang leve opzegtermijnen), en elke dag is net een tikje zwaarder dan de vorige. Ik heb ondertussen al weer aardig last van RSI/stress, en voel dat lichamelijk ook hard aankomen.

Tis echt uitzitten nu :(

Offline neuroticz

« Reactie #246 Gepost op: 20 januari 2011, 09:10:55 »
Ik zit ermee, dat ik zo naar de tandarts moet om mn verstandskies te laten trekken, ben bang dat er geen verstand meer overblijft :-\

Giovanni

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: 20 januari 2011, 09:12:13 »
Ik zit ermee, dat ik zo naar de tandarts moet op mn verstandskies te laten trekken, ben bang dat er geen verstand meer overblijft :-\

Geen bang zijn, ik ben ze allevier kwijt  ;D ;D ;D

Laat de opmerkingen maar weer komen ja  ;D

Offline pluis

« Reactie #248 Gepost op: 20 januari 2011, 09:55:39 »
Ze zeggen dat als je kaal wordt, je meer verstand krijgt dus in combinatie met -4 kiezen moet je
dan concluderen dat je verstand nog niet verloren hebt  giovanni1  Hahaha :rofl:
Wolletje Pluis

Giovanni

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: 20 januari 2011, 09:57:53 »
Ze zeggen dat als je kaal wordt, je meer verstand krijgt dus in combinatie met -4 kiezen moet je
dan concluderen dat je verstand nog niet verloren hebt  giovanni1  Hahaha :rofl:

De offici?«le uitspraak is: waar haar zit, kan geen verstand zitten. Dus haar of niet, het verstand zit niet op maar in je hoofd. Geen idee of daar ook haar groeit  Hahaha