Hallo Pluis,
Wat je nu schrijft kan goed voorkomen, het lijkt dat vrouwen zulke ervaringen bewust kunnen verwerken
Bij mij gebeurt het als ik slaap,in een droom,dan praat ik met mn overleden moeder, hoe het gaat, vaak ziet ze er jonger uit
maar ook is ze opgewekt in tegenstelling toen ze lange tijd ziek was.
Heel af en toe herhaalt deze ervaring zich.
We zijn door haar groot gebracht en gaf altijd de goede voorbeeld hoe je het beste met je naaste om kan gaan,dat volgde ik altijd op.
Ik was zwaar depressief toen ze overleed, ik had een goede band met haar, ook als kind toen ze pijn had masseerde ik haar, was eigenlijk een moeders kind. De laatste droom die ik had was dat ma en pa een goede thuis hebben en genieten in het hiernamaals
Daarom ga ik met zulke gebeurtenissen om alsof ze nog leven en met ze praten .
Ik vind het normaal dat de voorouders hun kinderen en kleinkinderen af en toe een bezoekje mogen afleggen, maak je er niet bezorgd om.
Deze ontmoeting had moeder ook met mijn opa, dus het klinkt voor mij bekend
Vandaar dat ik ze hoe dan ook op wat voor wijze direct accepteer en het leuk vind dat zoiets sporadisch voor kan komen,.
Het is dan ook onbewust mijn verlangen ze te op wat voor wijze dan ook ontmoeten.Er is meer tussen Hemel en Aarde.
Ook kunnen moeilijke beslissingen of toekomstige problemen door hun waarschuwingen worden vermeden,
Door deze ervaringen,ben ik mijn depressieviteit kwijt, ik ga er in mijn geval goed mee om, omdat ik door mn geloof nooit vrees heb
Het beste met de ervaringen Pluis en familie.
Fijn roger dat oma straks weer een mooi normaal plekje voor zichzelf heeft. De oma van mijn man(inmiddels is ze er niet meer) ook verhuisd want het leek er niet op.
Medicijnene vergeten voor der reuma en haar beenprothese andersom op haar been zetten zodat ze de hele dag pijn had en haar niet geloven als ze het zei dat ie niet goed zat. Bahh was ook een nare boel daar toen. Later is ze helemaal opgefleurd en ging zelfs meermalen keren op vakantie met het verzorgingstehuis. 
Nou wat mij dwars zit, (begin maar vast te lachen als je dr niet in geloofd)
Zal bij het begin beginnen.
Toen ik een jaar of 12 was heb ik mijn overleden opa die ik nooit gekend heb naast mijn bed zien zitten en heb hem later herkend van een foto.
Ik weet heel erg zeker dat ik wakker ben geweest en niet heb gedroomd. Ik aan mijn ouders verteld natuurlijk. Blijkt dat mijn oma ook dingen kon voorzien en zag dus is nooit stom over gedaan. Later heb ik hem nog enkele malen gezien.
Zo n 2 weken terug gaat mijn dochter logeren bij opa en oma. Smorgens haal ik haar op en ze vertelt me exact hetzelfde verhaal als mij toen. Ik heb het haar nooit verteld dus kon het niet nagekletst hebben van mij zeg maar. Ik schrok me de tyfus en heb gezegd zoek eens aan de wand wie dat was? (hangen ik weet niet hoeveel foto s) en ze wees mijn opa aan. (opa had altijd ook graag een dochter gewild dus denk dat ie daarom bij ons kwam kijken)
Nou valt dit nu wel mee maar het probleem is dat bij mijn dochter bij ons thuis telkens 1 specifiek voorwerp word verplaatst in haar slaapkamer. En ze voelt ook een aanwezigheid van iemand en voelde ook iemand in haar arm knijpen. Ik geloof haar aangezien ik ook af en toe hetzelfde gevoel heb.
Hoe kom ik er nu achter wie dit is? Hou me dr best wel mee bezig want vind het voor mijn dochter niet leuk. Aangezien er voor langere tijd ook duitse militairen in de 2e wereldoorlog in ons huis hebben gewoond voelt dit niet fijn. Ben eerlijk gezegd een beetje bang. 
Nou, het is eruit. Hoop dat jullie me nog steeds normaal vinden tot zover dat kan bij mij