Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366009 keer)

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #250 Gepost op: 20 januari 2011, 10:00:36 »
Vast wel  :rofl:    (gewoon de regel niet zo nauw nemen ;D)
Wolletje Pluis

Offline SilverShadow

• Geslacht: Man
  • Bimmer V6 driver
    • Mijn Alfa Romeo site
« Reactie #251 Gepost op: 20 januari 2011, 10:13:05 »
Geen bang zijn, ik ben ze allevier kwijt  ;D ;D ;D

Laat de opmerkingen maar weer komen ja  ;D
En wat nu al je ze allemaal kwijt bent?
Il mio Sito privato
"Un giorno senza un sorriso ?Ø un giorno non vissuto!!!"

Giovanni

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: 20 januari 2011, 10:26:26 »
En wat nu al je ze allemaal kwijt bent?

Geen ervaring mee  flippy1

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #253 Gepost op: 20 januari 2011, 10:56:15 »
De offici?«le uitspraak is: waar haar zit, kan geen verstand zitten. Dus haar of niet, het verstand zit niet op maar in je hoofd. Geen idee of daar ook haar groeit  Hahaha
Ik las hier even heel iets anders. Althans dat maakte mijn hoofd er van.  :-X

Giovanni

• Gast
« Reactie #254 Gepost op: 20 januari 2011, 12:23:02 »

;D

Offline northernstar

Re:Wat zit je dwars ?
« Reactie #255 Gepost op: 20 januari 2011, 13:08:36 »
zelfde probleem hier pluis.
mensen onderschatten dat vaak en geven je het gevoel dat je je aan stelt.
afgelopen weekend kwam ik niet uit bed, ben op mijn buik moeten gaan liggen en cm voor cm naar de rand van het bed gekropen.
op een gegeven moment met mn knieen op de grond gaan zitten en met mn buik op bed blijven liggen.
zo even gewacht dat de pijn een beetje gezakt was maar ik ben niet zo geduldig, dus op een gegeven moment dacht ik dat t verrekt, ik sta gewoon op.
ik stond in 1 keer recht, meteen sprongen me de tranen in mn ogen en ben snel terug gaan liggen.
ik was gelijk weer terug bij af en heb de rest van de dag in bed gelegen, gevolg: hele weekend naar de klote.
kleine tip, hou je rug vooral goed warm, ik gebruik zelf verwarmde rugbanden van thermocomfort.
http://www.thermocomfort.nl/thermo_comfort.html
kijk maar eens op de site, dit werkt echt heel erg goed.
nog een tip, ik heb in de garage een stang opgehangen, als ik pijn heb ga ik daar aan hangen, dan beweeg ik met mn bekken en dan knakt het soms wel een keer of 4. dan kun je er ook weer even tegenaan, nog beter is om op de kopp te hangen, dit omdat je bovenlijf zwaarder is.
ik heb ook een boek hier thuis van backperfect, waar goede tips in staan om je rug te ontlasten.
(ik voel hem al aankomen, nee jongens dit heeft niets met mijn ontlasting te maken ;D)

Mensen met pijn, die niet geholpen kunnen worden door de medici, kunnen misschien wel geholpen worden door een mannetje in Pijnacker. Ik ken vele verhalen van mensen en heb het nu zelf ook ondervonden. Deze man verricht zeer goed werk en hij pakt het ook meteen aan. Je hoeft eigenlijk niet eens iets te vertellen. hij gaat hier en daar voelen en drukken en hij vertelt jou precies waar jij allemaal last van hebt! Echt ongelofelijk. Zo kwam er bij mij meteen uit dat ik jaren geleden geschept ben op de fiets en dat dat waarschijnlijk de oorzaak is van mijn klachten. Er bleken 7 wervels te ver naar links te staan en na 2 behandelingen had hij ze al recht staan. Verder merkte hij dat ik problemen had bij mijn polsen, lies, enkels en hij pakte het in 1 behandeling allemaal aan.
Ik wilde er nooit zo erg in geloven, maar mijn schoonzus zweert bij hem en haar zus kon amper lopen, kwam helemaal uit Friesland naar hem toe , liep krom en kreupel naar binnen en liep rechtop naar buiten! Na zo'n 10 behandelingen (a 45 euro) heeft hij bijna altijd het gewenste resultaat behaald.
Je voelt gewoon dat er iets met je lijf gebeurd, terwijl hij alleen maar op bepaalde plekken drukt. Kan soms wat pijn doen, maar daarna ben je echt blij dat je geweest bent! Ik heb 7 behandelingen gehad, moest er elke keer wel een eind voor rijden, maar het is het waard.!

Je hoeft ook nooit lang te wachten, je kan meestal wel binnen een week langskomen.

Dus Roger en Pluis, het is echt het proberen waard. Hij kan je ook in de intake vertellen hoeveel behandelingen je ongeveer nodig hebt. Zijn er bijna nooit meer als 10 , maar meestal 7 a 8
Als hij niets voor je kan doen, zal hij het ook meteen zeggen, maar ik denk dat je er wel baat bij kunt hebben.

En Patrick: Heel mooi topic! Heb er net even de tijd voor genomen alles te lezen. Dat dit allemaal kan op een forum over auto's..super!  :ok:
AR156C#1745 - mijn PP

Alfasud 1.2 - Guilletta 1.6 - Alfasud 1.5TI - Alfetta 2.0A - 33 1.5 - 75 2.0TS - 33 1.3  - 90 2.5V6 - 33 1.7SW - 164 3.0V6 - 155 1.7 - 145 TS L - 156 1.9 JTD.  147 1.6 88Kw 147 JTDm

Offline flippy

• "Is dit beleid of is hier over nagedacht?"
« Reactie #256 Gepost op: 20 januari 2011, 13:27:50 »
tegen mijn cronische pijnen werkt 1 ding wat ook nog eens goedkoper is dan elk ander medicijn en ik hoef er niet eens voor naar een dokter:

een joint.
Het glas is niet half vol of half leeg, het glas is gewoon te groot ;D
?æʇǝıu ʞoo ǝɾ puıʌ ʇuɐʇıɹɹı ʇsǝq ʞɾıluǝƃıǝ sı uǝzǝl doʞ ǝp do
heute gestolen, morgen in polen
I am dyslexic of Borg, your ass will be laminated.

Offline ScriptMania

• to be or not to be, what was the question?
« Reactie #257 Gepost op: 20 januari 2011, 13:32:56 »
ik loop ook continu met pijn rond na een zenuwbeschadiging, kreeg ik altijd hele zware pijnstillers voor.
kon ze een tijdlang niet gebruiken, en gebruik ze vanaf die tijd niet meer.
pijn went dus.

Giovanni

• Gast
« Reactie #258 Gepost op: 20 januari 2011, 13:57:07 »
Rugpijn, ondragelijke rugpijn, van m'n 13e tot m'n 25e. Enige remedie volgens de artsen: leer er maar mee leven.

Een goeie klassiek homeopaat hielp me er binnen een half jaar vanaf.

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #259 Gepost op: 20 januari 2011, 14:07:09 »

Tja, valt nog mee dat het nog niet zover ontspoort is.... flippy1

Offline Azgard

« Reactie #260 Gepost op: 20 januari 2011, 14:22:11 »
De offici?«le uitspraak is: waar haar zit, kan geen verstand zitten.

Bij ons zeggen ze: "Op een drukke snelweg groeit ook geen gras!"

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #261 Gepost op: 20 januari 2011, 14:24:46 »
Bij ons zeggen ze: "Op een drukke snelweg groeit ook geen gras!"

ik voel de volledige ontsporing aankomen van dit topic.... ;)

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #262 Gepost op: 20 januari 2011, 14:43:34 »
Mij zit dwars dat ik de alfa weg ga doen. De maandelijkse kosten gaan te hoog zijn als ik samen ga wonen dus ik ga hem weg doen.
Alleen ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen. Aangezien er een mooie deuk in de kont zit. We zullen het maar Italiaans design noemen.
140k op de teller sportpakket met pizza velgen. Stoelen in perfecte staat en sinds gisteren een nieuwe apk. Iemand enig idee? Ik zal hier binnenkort anders wel een topic voor aanmaken.

Offline neuroticz

« Reactie #263 Gepost op: 20 januari 2011, 15:39:27 »
Mij zit dwars dat ik de alfa weg ga doen. De maandelijkse kosten gaan te hoog zijn als ik samen ga wonen dus ik ga hem weg doen.
Alleen ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen. Aangezien er een mooie deuk in de kont zit. We zullen het maar Italiaans design noemen.
140k op de teller sportpakket met pizza velgen. Stoelen in perfecte staat en sinds gisteren een nieuwe apk. Iemand enig idee? Ik zal hier binnenkort anders wel een topic voor aanmaken.
He Tim, jammer om te horen.. tja de alfa's nemen over het algemeen wel een paar euro's van je af, maar dat zou met een andere wagen precies zo zijn...  bighug

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #264 Gepost op: 20 januari 2011, 15:41:55 »
He Tim, jammer om te horen.. tja de alfa's nemen over het algemeen wel een paar euro's van je af, maar dat zou met een andere wagen precies zo zijn...  bighug
Klopt maar qua verzekering en wegenbelasting zit ik nu best hoog. En hij is nou niet bepaald zuinig. Ik moet elke 1-2 weken tanken en dan meteen voor minimaal 70 euro.

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #265 Gepost op: 20 januari 2011, 15:44:16 »
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de alfa een geweldige auto is. Heerlijk rijd, er prachtig uitziet, zowel van binnen als van buiten. En hopelijk komt er ooit in terug. Maar ik moet nu andere prioriteiten gaan stellen. En een eenvoudige manier om wat geld te besparen is kleiner te gaan rijden. Tis nou eenmaal zo  :-\

Lau

• Gast
« Reactie #266 Gepost op: 20 januari 2011, 15:58:39 »
Jammer Tim!
Is het geen optie om diesel te gaan rijden? Met diesel doe je echt een stuk langer! En in nederland is de diesel ook nog eens stuk goedkoper dan benzine..

Offline neuroticz

« Reactie #267 Gepost op: 20 januari 2011, 16:00:59 »
Jammer Tim!
Is het geen optie om diesel te gaan rijden? Met diesel doe je echt een stuk langer! En in nederland is de diesel ook nog eens stuk goedkoper dan benzine..
Diesel    1.345    
Euro95    1.659    
Ik weet ook niet hoeveel je rijdt tim, maar als je 2 keer in de week moet tanken..  dan ga ik ervan uit dat je toch wel +/- 1400 KM in de week maakt, dan is diesel volgens mij wel goedkoper maar dan ga je in wegenbelasting een flinke stap omhoog :-\

Lau

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: 20 januari 2011, 16:02:03 »
Diesel    1.345    
Euro95    1.659    
Ik weet ook niet hoeveel je rijdt tim, maar als je 2 keer in de week moet tanken..  dan ga ik ervan uit dat je toch wel +/- 1400 KM in de week maakt, dan is diesel volgens mij wel goedkoper maar dan ga je in wegenbelasting een flinke stap omhoog :-\
Hmm arme jongen, heeft hij een moeilijke beslissing moeten maken, gaan wij lastig doen ;D

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #269 Gepost op: 20 januari 2011, 16:05:53 »
Diesel    1.345    
Euro95    1.659    
Ik weet ook niet hoeveel je rijdt tim, maar als je 2 keer in de week moet tanken..  dan ga ik ervan uit dat je toch wel +/- 1400 KM in de week maakt, dan is diesel volgens mij wel goedkoper maar dan ga je in wegenbelasting een flinke stap omhoog :-\

Ik moet eens in de 1 of 2 weken tanken. Niet 2 keer per week ;)
Ik denk eerlijk gezegd niet dat diesel rendabel is. Momenteel rij ik minimaal 40km per dag. En zeg + 250km per week extra. Zeg minimaal 450km per week. Ik denk dat ik dan met een diesel meer geld kwijt ben. Die 40km per dag kan wel gaan veranderen, afhankelijk waar ik ga wonen. Dit kan dan tussen de 60-80 gaan liggen.

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #270 Gepost op: 20 januari 2011, 16:06:22 »
Hmm arme jongen, heeft hij een moeilijke beslissing moeten maken, gaan wij lastig doen ;D
Ja een heel lastige beslissing. Maar ach daar bestaat het leven uit ;)

Goes

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: 20 januari 2011, 16:40:23 »
Restwaarde 156 1.8 amper de moeite in be
gt club forum is zga leeg
meh

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #272 Gepost op: 20 januari 2011, 16:41:54 »
Ja in onderdelen verkopen lijkt me het meeste op te leveren. Maar daar heb ik de plek en tijd simpelweg niet voor.
Ik zal hem binnenkort eens op het internet zetten.

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #273 Gepost op: 20 januari 2011, 19:14:09 »
ik loop ook continu met pijn rond na een zenuwbeschadiging, kreeg ik altijd hele zware pijnstillers voor.
kon ze een tijdlang niet gebruiken, en gebruik ze vanaf die tijd niet meer.
pijn went dus.

Vaak krijgt men de bekende pijnstillers in combinatie met ontstekingsremmers.
Best lekker, maar ook verraderlijk.
Je voelt de pijn minder en denkt dat het goed gaat.
Vaak kan je beter wel de prikkels voelen en daar iets mee doen.

Offline BertMiTo

« Reactie #274 Gepost op: 20 januari 2011, 19:53:33 »
Mijn zus is gisteren bevallen van haar 2 de kindje, dat is natuurlijk goed nieuws, maar ik ben 25 mijn zus 23..
Wat heb ik al bekomen in mijn leven? Kheb werk da ik nie graag doe, voor de rest heb ik niks.
AR156C#1513