Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366045 keer)

Offline erka

• Geslacht: Man
  • es war einmal....een lid met nr 716
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #400 Gepost op: 14 februari 2011, 19:42:51 »
Je loopt weer te hard van stapel vriend! Er zijn genoeg mensen met een rare verzamelwoede, dus wie weet wat ik voor verzameling aangelegd heb. En dan hoeven ze niet eens van mij te zijn :P

je ontkent het echter niet dus.... flippy1

Giovanni

• Gast
« Reactie #401 Gepost op: 14 februari 2011, 21:19:26 »
je ontkent het echter niet dus.... flippy1

Ik ontken of beken helemaal niets. Nergens voor nodig  ;D

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #402 Gepost op: 15 februari 2011, 08:42:26 »
Mij zit fucked up dwars dat de hypotheekrente zo gestegen is. Mag verdorie de helft van mijn hypotheek meer betalen in de maand grrrrrrrrr v6tech1 >:( >:( >:( >:(
Wolletje Pluis

Offline miesros

• KENDALL MOTOR OIL
« Reactie #403 Gepost op: 15 februari 2011, 12:39:47 »
Mij zit fucked up dwars dat de hypotheekrente zo gestegen is. Mag verdorie de helft van mijn hypotheek meer betalen in de maand grrrrrrrrr v6tech1 >:( >:( >:( >:(

op tijd vast zetten  :yes!
AR156C#1918 - mijn PP
Nu Mito 1.4 2016 gehad :  fiat grande punto 1.4 2008   159sw2.0jtdm 2010.    156sw1.9jtd 2005   156 1.9jtd 99   146 1.9td 95  33 1.4lpg 94   33 1.4 87

Offline julles

« Reactie #404 Gepost op: 15 februari 2011, 12:56:22 »
Tijdje over nagedacht om het hier te posten, maar denk nu baat het niet dan schaad het niet.

Niet een al te makkelijke jeugd gehad, paar keer van school verhuist, naar een lagere school verhuist een christelijke nota bene, ze liepen daar bijna met een bijbel onder de arm. Heb me hier nooit kunnen aarden, veel problemen gehad altijd gepest omdat ik net wat anders was. Het was een school ergens op het platteland dus met allemaal boeren, en ik kwam van de stad. Nooit vrienden opgebouwd dus erg moeilijk. Sloot me in mijn hele jeugd moeilijk aan bij mensen op de middelbare school ging het iets beter. Altijd wel iets flinker geweest dan de rest uit mijn klas, maar nooit om te zeggen hij is dik. Naar de mbo alles ging een stuk beter, mijn rijbewijs gehaald en op een gegeven moment echt een maatje tegen gekomen. Trok met hem 5 dagen in de week op zoniet 7 dagen. Zijn vriendin was er soms niet echt blij mee. Zag hem vaker dan dat zei deed. Kwam hierdoor in een leuke vrienden groep terecht, zat in de bloei van mijn leven had een hele leuke knappe vriendin ging vaak sporten zag er goed uit, helemaal lekker school ging goed.
vrijdag 15 mei 2004 zit ik op een verjaardag en krijg een heel naar gevoel rond 10 uur in de avond. Word s'nachts gebeld door een jongen van mijn vrienden groep, mijn beste maatje Robert zijn vriendin en nog een vriend van mij waren onder de trein gekomen en overleden! Bij een onbewaakte spoorweg overgang geschept. Vanaf die tijd is het helemaal mis gegaan, school, vriendin, eigen gezondheid. Kon het niet kwijt met niemand kon ik praten. Sloeg vaak op de vlucht en zocht mijn heil in eten en niet meer bewegen had echt nergens geen zin meer in. Nu 7 jaar later ben ik nog steeds niet van mijn gewicht af, was na hun ongeluk 35 kg aan gekomen, maar heb ik in sommige dingen wel mijn heil gevonden. Mijn alfatje, de toch wel leuke 156/159 club waar ik me ondanks dat ik niet te vaak verschijn en niet heel vaak iets post me op mijn gemakje voel.

zo dat is eruit... :-\

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #405 Gepost op: 15 februari 2011, 13:14:47 »
Tijdje over nagedacht om het hier te posten, maar denk nu baat het niet dan schaad het niet.

Opgelucht nu het er staat? Goed om te horen dat je na diepe dalen toch telkens de moed krijgt om er weer lekker tegenaan te gaan, er zijn genoeg mensen die er nooit meer uit klimmen. Het leven is het meest onzekere dat er is, denk je een leuke planning te hebben gaat het toch weer anders. Blijf lekker de dingen doen waar je veel plezier in hebt en zorg dat je altijd iets hebt om trots op te zijn. Het wassen van mijn toenmalige 156 (het eindresultaat vooral) gaf mij altijd zoveel genoegdoening dat zolang ze glom en blonk geen enkele tegenslag mijn lach kon weghalen :)
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Giovanni

• Gast
« Reactie #406 Gepost op: 15 februari 2011, 13:16:08 »
Herkenbaar verhaal Julles! Respect dat je het van je afschrijft!

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #407 Gepost op: 15 februari 2011, 13:34:27 »
Hoi Julles,

Van je afschrijven helpt en weet dat ook hier op dit forum mensen zijn die het waarderen, wanneer je je uit.
Sterkte !

Groet,

Patrick.

Offline julles

« Reactie #408 Gepost op: 15 februari 2011, 13:41:18 »
Het is nog maar de helft  :( Maar ik zal er niet heel veel verder over uitbreiden. Ga me nu proberen op de toekomst te richten en proberen aan mezelf te werken. Ben dat overgewicht echt zat, maar ja het is het moeilijkst denk ik wat ik in mijn leven zal moeten overwinnen.

Giovanni

• Gast
« Reactie #409 Gepost op: 15 februari 2011, 13:44:10 »
De 1 krijgt met overgewicht te maken met zoiets, de ander valt er dik 20kg van af na zo'n gebeurtenis. Eerst zien te verwerken, daarna komt de rest vanzelf  ;)

Offline julles

« Reactie #410 Gepost op: 15 februari 2011, 14:03:50 »
 :ok: Thanks Jan! En de alle anderen uiteraard ook!

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #411 Gepost op: 15 februari 2011, 14:17:01 »
Nou het ideale topic hiervoor.
Ik kreeg net een telefoontje dat mijn broertje in het ziekenhuis is opgenomen. Hij had sinds vrijdag heel erge buikkramp en schreeuwde het uit van de pijn daar zijn we toen 's nachts nog mee naar de huisartsen post geweest. Hier heeft de dokter er naar gekeken en aangezien hij hier al eerder last van heeft gehad dacht hij aan een parasitaire darminfectie. Aangezien ze bij voorgaande onderzoeken vocht in de darmen hadden gezien welke kunnen duiden op kiestes. Dus met een zetpil naar huis gestuurd en we moesten maar bij de huisarts langsgaan deze week. Nou konden ze vanochtend bij de huisarts terecht en wat er toen precies gebeurd is weet ik nog niet, ben heel de dag op mijn werk geweest. Maar hij is nu dus in het ziekenhuis opgenomen met als diagnose een geklapte blinde darm. Hier heeft de dokter vrijdag wel naar gekeken maar kon hier niks aan merken. Zoals velen wel kennen de test met op de onderbuik duwen en dan ineens loslaten. Hij moet zo onder de CT scan maar moet eerst een liter fluor spul naar binnen werken ofzo. Verder weet ik ook nog weinig maar ik moest dit even kwijt. Ik zit momenteel nog op mijn werk en kan me thuis toch niet nuttig maken =(

Giovanni

• Gast
« Reactie #412 Gepost op: 15 februari 2011, 15:43:15 »
Gesprongen blinde darm  :-X :-X :-X  Dankzij Jos K leef ik nog  Deuh Jos was toevallig hier om de bak onder zijn auto vandaan te sleutelen, en heeft me midden in de nacht in het ziekenhuis gedeponeerd met de nodige medische termen. Werkte goed, ze vlogen voor hem  flippy1

Uiteindelijk lag ik er 6 dagen met de nodige morfine. Wat een week zeg! Aan het eind van die week heb ik getest of de hechtingen wel goed vastzaten, ik moest zonodig mijn opgekropte agressie eruit gassen in Dld. Bij 255km/u op de teller helling af, en dan een gat in het asfalt tegenkomen is niet fijn kan ik je melden.

Laat hem maar rustig aan doen. En veel sterkte natuurlijk!

Offline BertMiTo

« Reactie #413 Gepost op: 15 februari 2011, 16:12:21 »
Ik zie het even niet meer zitten, zit constant met mijn gedachten bij die ene persoon, op mijn werk bijna iemand omver gereden met de heftruck doordat ik er met mijn gedachten niet bij ben..
Ik dacht dat de nodige alcohol ging helpen, maar neen ik voel mij nog even slecht.
Ik heb er echt geen zin meer in, ik weet het voer voor een psychiater..
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2011, 16:16:28 door BertMiTo »
AR156C#1513

Offline neuroticz

« Reactie #414 Gepost op: 15 februari 2011, 16:20:14 »
Probeer je even ergens anders op te concentreren Bert, hoe moeilijk het ook is. bighug
Ik weet hoe moeilijk het is, en even alles eruit gooien is goed!
Ik zit ook met een soortgelijk, een oplossing heb ik er niet voor.. want het is gewoon zwaar kl*te..
Probeer voor je zelf er niet te veel van te denken
enneh.. alcohol is zeker niet de oplossing, meestal is de volgende dag nog veel erger dan zonder  ;D

Offline BertMiTo

« Reactie #415 Gepost op: 15 februari 2011, 16:38:27 »
Alcohol hielp wel om haar de vorige keer uit mijn hoofd te zetten..
Ik mocht haar het spijt mij nooit aanvaard hebben, maar wat moet je dan doen als je iemand graag ziet?
Ik heb het mijzelf en haar nu moeilijk gemaakt en dat kan ik niet meer goedmaken.
AR156C#1513

Giovanni

• Gast
« Reactie #416 Gepost op: 15 februari 2011, 16:42:11 »
Ik zou bijna zeggen: ik weet wel iemand in Leuven die je ff een handje kan helpen om het juiste spoor weer terug te vinden. Maar zie dat je daar onderhand net zo ver vandaan zit als ik  :o :o :o

Jij woont onderhand vlakbij Parijs man  :o :o :o :o Applaus

Offline BertMiTo

« Reactie #417 Gepost op: 15 februari 2011, 16:50:56 »
in Leuven? Wie dan?

parijs is toch niet meteen bij de deur, ben er nog nooit geweest.
AR156C#1513

Offline roger156jts

« Reactie #418 Gepost op: 15 februari 2011, 16:52:17 »
weer iets dat me dwars zit...
ik werk sinds 4 maanden bij een chemie bedrijf, ik doe daar onder andere het onderhoud aan de vrachtwagens, heftrucks en ik hou me bezig met het chemische gedeelte.
dus vloeistoffen scheiden, koper terugwinnen uit vloeistoffen enz.
vandaag te horen gekregen dat mijn werkgever geweldig blij is met het onderhoud aan alle voertuigen en machines, maar qua chemie heb ik er te weinig verstand van.
technisch was er volgens hem geen betere, maar qua chemie ben ik blijkbaar lang niet goed genoeg
wist hij natuurlijk ook al voordat ik begon, ik ben altijd vrachtwagenmonteur geweest.
om een lang verhaal kort te maken, ik zit weer zonder werk.
bah man wat heb ik er de pest in, kan dan echt niks goed gaan???  >:( >:( >:(

Offline neuroticz

« Reactie #419 Gepost op: 15 februari 2011, 17:07:42 »
Alcohol hielp wel om haar de vorige keer uit mijn hoofd te zetten..
Ik mocht haar het spijt mij nooit aanvaard hebben, maar wat moet je dan doen als je iemand graag ziet?
Ik heb het mijzelf en haar nu moeilijk gemaakt en dat kan ik niet meer goedmaken.
Als je haar graag ziet, ik weet natuurlijk ook niet het precieze ervan..
Maar als het niet gaat werken, of als je denkt dat het niet meer goed te maken is..
Dan is het misschien wellicht verstandig om proberen haar uit je hoofd te zetten, it's easier said then done, dat weet ik.. maar die keuze ligt bij jezelf.
Als je ervoor wilt gaan, dan lukt het je echt wel om het goed te maken ;)
Alcohol is zowieso niet echt een oplossing, het maakt alles alleen wat dragelijker ;D
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2011, 17:09:23 door neuroticz »

Offline BertMiTo

« Reactie #420 Gepost op: 15 februari 2011, 17:10:00 »
Natuurlijk wil ik ervoor gaan, maar wil zij ervoor gaan?
Dat weet ik niet..
AR156C#1513

Offline neuroticz

« Reactie #421 Gepost op: 15 februari 2011, 17:18:07 »
Ja dat weet ik dus ook niet... maar blijf vooral aan jezelf denken..
Je moet doen wat ook voor jou het beste is.

Offline daray

« Reactie #422 Gepost op: 15 februari 2011, 17:23:52 »
Hoe toepasselijk is de topictitel in mijn (ons) geval..

Wat zit dwars: Vorige week is geconstateerd dat mijn vriendin een miskraam heeft gehad.

Juist niet: Vorige week te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan, waarbij ik een leuke salarisverhoging tegemoet kan zien en ik eindelijk weer op mijn "oude" niveau kan werken.

Zo zie je maar weer hoe relatief alles is.

Offline roger156jts

« Reactie #423 Gepost op: 15 februari 2011, 17:31:50 »
Wat zit dwars: Vorige week is geconstateerd dat mijn vriendin een miskraam heeft gehad.

Juist niet: Vorige week te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan, waarbij ik een leuke salarisverhoging tegemoet kan zien en ik eindelijk weer op mijn "oude" niveau kan werken.
klote voor jullie, ik wens jullie veel sterkte.
hoe lang was je vriendin zwanger?

en daarbij wens ik je veel succes met je nieuwe baan.
ik zit helaas vanaf vrijdag weer zonder  :-\

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #424 Gepost op: 15 februari 2011, 17:34:45 »
Even een update omtrent mijn broertje.Blijkbaar is alles zo verkleefd vanbinnen dat nu opereren te risico vol is. Hij moet nu eerst aan de antibiotica om het weer los te krijgen. Pas dan kunnen ze opereren. Het zou nog wel even duren voordat hij het ziekenhuis uit is.  :-\