Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 367634 keer)

Offline roger156jts

• Geslacht: Man
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #425 Gepost op: 15 februari 2011, 17:42:10 »
ik geloof dat ik iets heb gemist, ik ga even terug lezen.
ik weet dan niet waar het over gaat, maar ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat het goed komt met je broertje.

Offline Olaf156

• 156 weg,147 terug
« Reactie #426 Gepost op: 15 februari 2011, 17:42:24 »
Even een update omtrent mijn broertje.Blijkbaar is alles zo verkleefd vanbinnen dat nu opereren te risico vol is. Hij moet nu eerst aan de antibiotica om het weer los te krijgen. Pas dan kunnen ze opereren. Het zou nog wel even duren voordat hij het ziekenhuis uit is.  :-\
Sterkte kerel.

Offline ProJustice

• Next Car word Maserati!
« Reactie #427 Gepost op: 15 februari 2011, 17:43:42 »
Natuurlijk wil ik ervoor gaan, maar wil zij ervoor gaan?
Dat weet ik niet..

Bert Goed advies ,

koop een V6 ...dies net wat ruimer en sneller. Je kan vaker en langer bij elkaar zijn omdat je later van of naar je werk toe kan.
Vluggertje op de bank moet ook kunnen.

Als je verliefd bent voor gaan en niet meer over nadenken. Tijd is namelijk korter aan het worden in je leven naarmate je er langer over na denkt.

piezoo

• Gast
« Reactie #428 Gepost op: 15 februari 2011, 17:48:00 »
het zit me dwars dat nog niemand zich voor het overnemen van mijn gtv heeft gemeld....

Offline BertMiTo

« Reactie #429 Gepost op: 15 februari 2011, 17:55:36 »
Bert Goed advies ,

koop een V6 ...dies net wat ruimer en sneller. Je kan vaker en langer bij elkaar zijn omdat je later van of naar je werk toe kan.
Vluggertje op de bank moet ook kunnen.

Als je verliefd bent voor gaan en niet meer over nadenken. Tijd is namelijk korter aan het worden in je leven naarmate je er langer over na denkt.
Die v6 is nog een goed idee, ze woont 100km van mij, dan gaan die km's veel sneller :)
AR156C#1513

Offline ProJustice

• Next Car word Maserati!
« Reactie #430 Gepost op: 15 februari 2011, 17:57:43 »
Die v6 is nog een goed idee, ze woont 100km van mij, dan gaan die km's veel sneller :)

:rofl: :rofl: :rofl:

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Urban Impressions
« Reactie #431 Gepost op: 15 februari 2011, 18:08:15 »
het zit me dwars dat nog niemand zich voor het overnemen van mijn gtv heeft gemeld....

Heb je 'm al ergens online te koop staan Arno?
Portfolio

Huidig: Lancia Delta 1.4 tjet Platino 2011

Gehad:
Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010
Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline Azgard

« Reactie #432 Gepost op: 15 februari 2011, 18:36:19 »
Dit topic is geweldig om er mij aan te herinneren wat relativeren ook alweer betekent... als ik sommige dingen lees, en ik bedenk s waar ik mij druk over maak of maakte :-X

vitorio

• Gast
« Reactie #433 Gepost op: 15 februari 2011, 19:08:44 »

EDIT: heb em gevonden bij het 916 register, mooie bak, maar voor mij helaas een tikje boven budgetair (tenzij ik nog een jaartje of wat doorspaar), en na het zien van het zonnedak heb ik stiekem zo'n gevoel dat dit die GTV is waar  giovanni1 het over had

Erg mooie bak, en 4k voor een 24v is een bodemprijsje, zeker in die staat, maar die dingen lopen tegenwoordig voor geen meter in de markt, zo staat er bij het register ook een TB voor 3k, er zijn maar twee redenen waarom die nog niet hier in de garage staat: proteo rosso is zo ongeveer mijn minst favo kleur, en ergens twijfel ik hevig of ik niet gewoon een jaartje moet wachten (geld, kleine op komst, nieuwe baan, garage nog niet verbouwd etc..)

« Laatst bewerkt op: 15 februari 2011, 19:16:02 door vitorio »

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #434 Gepost op: 15 februari 2011, 20:12:22 »
Zo even voor de verduidelijking ivm mijn broertje (kopieer en plakwerk):

Hmm mijn broertje is vandaag in het ziekenhuis opgenomen. Om maar vanaf het begin te beginnen. *pas op lang verhaal*

Vorig jaar rond Pinksteren.
Mijn broertje is een weekend bij pap in D?¼sseldorf logeren. Op een gegeven moment belt pap op dat Davey helemaal niet lekker is, het uitschreeuwde van de pijn en constant moest overgeven. Hij wilt dan ook het liefste naar huis toe. Eenmaal terug thuis werd het niet veel beter en is mam er 's avonds laat nog mee naar de huisartsen post gegaan. Hier hebben ze de dagen erna verschillende onderzoeken gedaan, bloedgeprikt echo etc. Hieruit bleek dat er vocht in zijn darmen zat. Ze hadden hier toen geen directe verklaring voor en hij kreeg een paar pilletjes mee. Mocht het hierdoor niet beter gaan moest hij maar terugkomen. Hierna was hij snel weer de oude.

In de komende maanden had hij nog vaker last van buikkrampen maar niet zo erg meer dan toen.

Vrijdag tijdens het eten gaf Davey aan dat hij weer buikpijn had. Meteen vroeg mam van is het weer diezelfde buikpijn? Ja zei Davey. Een uur naar het eten begon het overgeven weer en verergerde de buikkramp. Mam en ik zijn om half 1 's nachts nog naar de HAP gegaan. De huisarts welke dienst had deed een paar onderzoeken, controleerde of het zijn blindedarm was en liet hem een plasje doen. Hieruit was niks speciaals op te merken. Hij gaf aan te vermoeden dat het om een parasitaire darminfectie zou kunnen gaan of cyste. Dat is een onnatuurlijke lichaamsholte welke gevuld is met vocht. Vandaar ook de vocht in zijn darmen tijdens de echo. Dit klonk allemaal heel logisch en met wat pilletjes en een verwijzing naar de huisarts om verder onderzoek te starten zijn we naar huis gegaan.

De dagen hierna werd het iets beter, maar hij bleef buikpijn houden. Gister middag kon hij bij de huisarts terecht en deze heeft toen eens goed gekeken. Hij zij dat er gisteren geen stappen meer ondernomen konden worden en ze moesten vanochtend vroeg terugkomen. Vandaag bij de huisarts aangekomen werd er weer naar gekeken. Deze heeft toen besloten om Davey naar de eerste hulp toe te sturen omdat je dan sneller wordt geholpen.

Eenmaal bij de eerste hulp aangekomen zijn ze begonnen met een bloedonderzoek en een echo. Gedurende de echo bleek dat er grote zwarte vlekken zichtbaar waren in zijn buik. Hierop is besloten om een CT scan te maken. Hij moest eerst minimaal een halve liter van zo'n speciaal spul drinken waardoor alles extra goed oplicht. Na de CT scan bleek dat zijn blindedarm is geklapt. Hierdoor is er troep in zijn buik terecht gekomen welke is gaan verkleven enzo. Momenteel is opereren te riskant en krijgt hij antibiotica welke er voor moet zorgen dat dit weer oplost en met een beetje geluk helemaal verdwijnt. Volgende week gaan ze weer een CT scan maken om te kijken hoe het er dan uit ziet. Ze beslissen dan of ze wel of niet gaan opereren. Mij lijkt dat de blindedarm er wel gewoon uit moet worden gehaald. Hij ligt dus nog zeker tot volgende week in het ziekenhuis.

*einde*

Offline StefanStokman

« Reactie #435 Gepost op: 15 februari 2011, 20:16:39 »
Oei een geklapte blinde darm :o Dat heeft serieus pijn gedaan! Ik heb mensen over de vloer zien kruipen van de pijn bij een ontstoken blinde darm, de pijn van je broer durf ik me niet eens voor te stellen! Knap dat hij uberhaubt nog op de been is Notworthy
Beide sterkte gewenst, zal voorlopig nog wel even voortduren..

Ik heb verders niets te klagen/opmerken op het moment. Behalve dan dat bella nog steeds geen stuiver heeft gekocht gekost in de categorie "verplichte kosten door gebreken flippy1"

Edit: Zie doorgestreepte Deuh
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2011, 20:39:05 door StefanStokman »

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #436 Gepost op: 15 februari 2011, 20:37:49 »
Hij houd zich goed moet ik zeggen. En dat voor iemand van 13  :thumbsup: Hij moest vandaag wel even een traantje laten toen hij te horen kreeg vanavond niet naar huis te mogen maar nog minimaal een week in het ziekenhuis te liggen.

Giovanni

• Gast
« Reactie #437 Gepost op: 15 februari 2011, 21:12:41 »
Hij houd zich goed moet ik zeggen. En dat voor iemand van 13  :thumbsup: Hij moest vandaag wel even een traantje laten toen hij te horen kreeg vanavond niet naar huis te mogen maar nog minimaal een week in het ziekenhuis te liggen.

Jouw broertje heeft dus exact hetzelfde als ik destijds! Heb er 12 jaar mee rondgelopen voor ie eindelijk knapte en het duidelijk was dat het toch echt mijn blinde darm was. Ik vind dat ie zich heel kranig houd voor een ventje van 13  :thumbsup: :thumbsup:

EDIT: heb em gevonden bij het 916 register, mooie bak, maar voor mij helaas een tikje boven budgetair (tenzij ik nog een jaartje of wat doorspaar), en na het zien van het zonnedak heb ik stiekem zo'n gevoel dat dit die GTV is waar  giovanni1 het over had

Inderdaad  ;D :italoflag:

Offline Rendy

• Alfa 156 2.0 Selespeed
« Reactie #438 Gepost op: 15 februari 2011, 21:28:40 »
Zit ik me suf te wachten op een sticker welke ik voor de 146 besteld had via Ebay.
Blijk ik m'n oude adres nog te hebben staan in mijn Ebay Account.
Dat adres is inmiddels gesloopt.    v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1
AR156C#1981 - mijn PP
Alfa 156 2.0 Selespeed.
Ford Fiësta 1.5TDCI

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #439 Gepost op: 15 februari 2011, 22:23:30 »
@roger
Bah das niet leuk.Kon je werkgever er van zijn kant geen energie meer instoppen om jou bij te laten leren in de chemie dan?
Vind het wel een rotstreek zo.
@daray Sterkte met jullie verlies. Zijn helaas weinig woorden voor.... :'(
Zo even voor de verduidelijking ivm mijn broertje (kopieer en plakwerk):

Hmm mijn broertje is vandaag in het ziekenhuis opgenomen. Om maar vanaf het begin te beginnen. *pas op lang verhaal*

Vorig jaar rond Pinksteren.
Mijn broertje is een weekend bij pap in D?¼sseldorf logeren. Op een gegeven moment belt pap op dat Davey helemaal niet lekker is, het uitschreeuwde van de pijn en constant moest overgeven. Hij wilt dan ook het liefste naar huis toe. Eenmaal terug thuis werd het niet veel beter en is mam er 's avonds laat nog mee naar de huisartsen post gegaan. Hier hebben ze de dagen erna verschillende onderzoeken gedaan, bloedgeprikt echo etc. Hieruit bleek dat er vocht in zijn darmen zat. Ze hadden hier toen geen directe verklaring voor en hij kreeg een paar pilletjes mee. Mocht het hierdoor niet beter gaan moest hij maar terugkomen. Hierna was hij snel weer de oude.

In de komende maanden had hij nog vaker last van buikkrampen maar niet zo erg meer dan toen.

Vrijdag tijdens het eten gaf Davey aan dat hij weer buikpijn had. Meteen vroeg mam van is het weer diezelfde buikpijn? Ja zei Davey. Een uur naar het eten begon het overgeven weer en verergerde de buikkramp. Mam en ik zijn om half 1 's nachts nog naar de HAP gegaan. De huisarts welke dienst had deed een paar onderzoeken, controleerde of het zijn blindedarm was en liet hem een plasje doen. Hieruit was niks speciaals op te merken. Hij gaf aan te vermoeden dat het om een parasitaire darminfectie zou kunnen gaan of cyste. Dat is een onnatuurlijke lichaamsholte welke gevuld is met vocht. Vandaar ook de vocht in zijn darmen tijdens de echo. Dit klonk allemaal heel logisch en met wat pilletjes en een verwijzing naar de huisarts om verder onderzoek te starten zijn we naar huis gegaan.

De dagen hierna werd het iets beter, maar hij bleef buikpijn houden. Gister middag kon hij bij de huisarts terecht en deze heeft toen eens goed gekeken. Hij zij dat er gisteren geen stappen meer ondernomen konden worden en ze moesten vanochtend vroeg terugkomen. Vandaag bij de huisarts aangekomen werd er weer naar gekeken. Deze heeft toen besloten om Davey naar de eerste hulp toe te sturen omdat je dan sneller wordt geholpen.

Eenmaal bij de eerste hulp aangekomen zijn ze begonnen met een bloedonderzoek en een echo. Gedurende de echo bleek dat er grote zwarte vlekken zichtbaar waren in zijn buik. Hierop is besloten om een CT scan te maken. Hij moest eerst minimaal een halve liter van zo'n speciaal spul drinken waardoor alles extra goed oplicht. Na de CT scan bleek dat zijn blindedarm is geklapt. Hierdoor is er troep in zijn buik terecht gekomen welke is gaan verkleven enzo. Momenteel is opereren te riskant en krijgt hij antibiotica welke er voor moet zorgen dat dit weer oplost en met een beetje geluk helemaal verdwijnt. Volgende week gaan ze weer een CT scan maken om te kijken hoe het er dan uit ziet. Ze beslissen dan of ze wel of niet gaan opereren. Mij lijkt dat de blindedarm er wel gewoon uit moet worden gehaald. Hij ligt dus nog zeker tot volgende week in het ziekenhuis.

*einde*

Heel veel sterkte voor je broertje.  :ok:
Wolletje Pluis

Giovanni

• Gast
« Reactie #440 Gepost op: 15 februari 2011, 22:47:07 »
Zit ik me suf te wachten op een sticker welke ik voor de 146 besteld had via Ebay.
Blijk ik m'n oude adres nog te hebben staan in mijn Ebay Account.
Dat adres is inmiddels gesloopt.    v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1

Dat is ook lekker handig Hahaha Hahaha

En nu ??? :-\

Offline roger156jts

« Reactie #441 Gepost op: 15 februari 2011, 23:16:28 »
@pluis
mijn collega zei dat mijn baas het handig vond dat ik de vrachtwagens, heftrucks en machines in orde kon maken.
nu ben ik bij met al het achterstallige van de afgelopen jaaaaren en kan ik vertrekken...  :-\
inderdaad heel erg lullig, maarja wat doe je eraan...

Offline Rendy

• Alfa 156 2.0 Selespeed
« Reactie #442 Gepost op: 15 februari 2011, 23:24:23 »
Dat is ook lekker handig Hahaha Hahaha

En nu ??? :-\

Hopen dat het pakket nog bij het postkantoor ligt. (als het daar al terrecht gekomen is)
AR156C#1981 - mijn PP
Alfa 156 2.0 Selespeed.
Ford Fiësta 1.5TDCI

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Urban Impressions
« Reactie #443 Gepost op: 16 februari 2011, 13:33:57 »
Ik loop al 3 dgn met het gevoel rond om mijn auto te koop te zetten...
Het houdt me gewoon s'nachts wakker  :-[
Ik haat V6 propaganda! :'(
Portfolio

Huidig: Lancia Delta 1.4 tjet Platino 2011

Gehad:
Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010
Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline Fer

• ThE-FuNkY
    • ligtenberg.es
« Reactie #444 Gepost op: 16 februari 2011, 13:37:30 »
dat roethok is goedkoper om naar Spanje te rijden hoor  :P
#1030 - I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline Kees Durk

« Reactie #445 Gepost op: 16 februari 2011, 13:43:14 »

die momenten heb ik ook gehad. geloof me, lekker blijven rijden, het gaat weer over ;)

iedere drie maand zit er weer een andere auto in m'n kop. Tot nu toe is het steeds over gegaan en rijd ik nog steeds met m'n 156.
Dat ik momenteel geen cent over heb zal daarin ook vast wel helpen anders was de auto al weg geweest voor een:

alfa berlina 2000 (oldtimer)
alfa gtv6 (oldtimer)
range rover (oldtimer)
alfa GT (zo'n nieuwe)
156 SW V6

en tussendoor had ik denk ik dan denk ik ook nog een 146 op gas gekocht, zo voor bij de oldtimers en ook vast nog een 164 en 166 geprobeerd.

momenteel staat er een berlina met een 2L twinspark blok van een 75 op marktplaats. Als ik toch even 4500 knakkers over had...

...dan moest ik er nog maar eens 3000 bij sparen want er liggen nog wat meters grond naast m'n huis die ik best er bij zou willen hebben.

en zo gaan iedere keer die dromen over andere auto's weer weg.

Offline julles

« Reactie #446 Gepost op: 16 februari 2011, 13:48:23 »
Ik heb een beetje hetzelfde op het moment!

Mijn enige uitlaatklep was mijn chevrolet Blazer met 5.7 v8 met open pijpen. Het enige wat ik nu nog heb is een roethok... Heb nu een giulia op het oog, ga er vrijdag kijken. Auto is met brulpijp en al  flippy1

Misschien kan ik dan eindelijk weer mijn ei kwijt  fruyt1

vitorio

• Gast
« Reactie #447 Gepost op: 16 februari 2011, 14:28:18 »

Zo kan ik dus de GTV-tjes weer niet uit mn hoofd krijgen. Ik heb mezelf ondertussen zelf al overtuigd dat ik beter het risico kan nemen van een nokken-as swap bij een v6 turbo dan een TS-je te kopen met dubieuze geschiedenis wat oliepijl etc... dus dan zwerft er niet alleen de carroserie van een GTV door mn hoofd, maar ook de V6 en de turbo laten me maar niet los

Offline korte

• 3.0 V6 24v
« Reactie #448 Gepost op: 16 februari 2011, 14:36:55 »
Ik haat propaganda  >:(
mijn PP
Mijn Project

Details bepalen de plaatsen waar je het contrast ziet

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #449 Gepost op: 16 februari 2011, 14:37:33 »
Ik heb een beetje hetzelfde op het moment!

Mijn enige uitlaatklep was mijn chevrolet Blazer met 5.7 v8

Mijn vriendin wil het liefst een USA 4x4, maar wat zuipt zo een 5.7 V8 ?
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."