Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 367802 keer)

Offline erka

• Geslacht: Man
  • es war einmal....een lid met nr 716
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #650 Gepost op: 07 maart 2011, 21:35:11 »

Zal ik anders een foto plaatsen van mijn eigen?
Eens zien wat je dan nog zegt ;D

Bertje....die foto's mag je gerust plaatsen hoor....we hebben de zelfde kapper,   Ton Deus  flippy1

( en nu vraag jij je af waar ik die foto gezien heb... flippy1 )

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #651 Gepost op: 07 maart 2011, 21:37:40 »
Bertje....die foto's mag je gerust plaatsen hoor....we hebben de zelfde kapper,   Ton Deus  flippy1

Facebook ?

Oh, ik ben Bertrick en ik heb heeeeeeeeeel veel haar op mijn hoofd en minder op mijn tanden flippy1

Ben je trouwens vrij, Roger ?
Of mag je nog arbeiten?

Offline erka

« Reactie #652 Gepost op: 07 maart 2011, 21:43:19 »
Facebook ?

Oh, ik ben Bertrick en ik heb heeeeeeeeeel veel haar op mijn hoofd en minder op mijn tanden flippy1

Ben je trouwens vrij, Roger ?
Of mag je nog arbeiten?

Ik moet vannacht nog werken Patrick, daarna weekend....
vrijdag richting Kranenburg, overnachten in Millingen en zaterdag deel 2 in Kranenburg...en zondag weer werken  party

Offline sght97

« Reactie #653 Gepost op: 07 maart 2011, 21:45:54 »
Zie net dat ik alweer 578 berichten heb staan, achter mijn naam. flippy1
Best wel een groentje nog, terwijl ik dacht, zooooooooooooo h?©?©?©?©. OUWE POEP, HIER !

Offline sght97

« Reactie #654 Gepost op: 07 maart 2011, 21:47:57 »

Ik moet vannacht nog werken Patrick, daarna weekend....
vrijdag richting Kranenburg, overnachten in Millingen en zaterdag deel 2 in Kranenburg...en zondag weer werken  party

Fijne vriend,

Wat een mooie gedachte: Ik moet nog vanacht werken, haha en daarna WEEKEND !
Wat een werkweek  flippy1 flippy1 :ok: :ok:

Offline erka

« Reactie #655 Gepost op: 08 maart 2011, 07:51:39 »
Fijne vriend,

Wat een mooie gedachte: Ik moet nog vanacht werken, haha en daarna WEEKEND !
Wat een werkweek  flippy1 flippy1 :ok: :ok:

Ja joa...
heb wel 6 dagen erop zitten nu ;-)
mag ik 4 dagen genieten van het weekend... zondag begint het weer ( yep, zijn 5 dagen...)  flippy1

Offline BertMiTo

« Reactie #656 Gepost op: 09 maart 2011, 10:41:50 »
Bertje....die foto's mag je gerust plaatsen hoor....we hebben de zelfde kapper,   Ton Deus  flippy1

Ja, maar nu is het er allemaal af, is ondertusse al paar mm bijgegroeid
« Laatst bewerkt op: 09 maart 2011, 10:46:38 door BertMiTo »
AR156C#1513

Offline BertMiTo

« Reactie #657 Gepost op: 09 maart 2011, 10:42:51 »
Al bericht van mijn pc, is de harde schijf, kheb dat ding pas paar maand :-\
AR156C#1513

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #658 Gepost op: 09 maart 2011, 10:44:51 »
Ja, maar nu is het er allemaal af, is ondertusse al paar m bijgegroeid
Een paar meter? Hahaha :rofl:
Wolletje Pluis

Offline BertMiTo

« Reactie #659 Gepost op: 09 maart 2011, 10:47:19 »
Een paar meter? Hahaha :rofl:

fout van de trage pc :-\
AR156C#1513

Offline Azgard

« Reactie #660 Gepost op: 09 maart 2011, 12:10:46 »
De hoge voedsel- en brandstofprijzen! Nog even en ik kan al evengoed mijn ontslag vragen en vd werkloosheidsuitkering gaan leven, t zal niet veel meer schelen met mijn loon als je er de vervoerskosten aftrekt...  :-\

Offline northernstar

« Reactie #661 Gepost op: 09 maart 2011, 15:32:19 »
Mij zit het nu ff dwars dat mijn zoon altijd zo'n pech heeft! En als hij een goede Alfa heeft, hem weer wegdoet  v6tech1
Hij werkt keihard, bezuinigt echt nooit op onderhoud, maar had nu geld nodig voor zijn groot rijbewijs (inmiddels gehaald) en verkocht zijn JTD, waar hij overigens ook alweer zo'n 1800 euro ingepomt had afgelopen jaar.
Kocht afgelopen zaterdag een 2.0 TS op LPG om het kostenplaatje wat lager te houden en wat centen over te houden voor dat rijbewijs dus(zijn droom altijd geweest) en nu blijkt dus dat die hele kop en misschien wel hele moter vervangen moet. Daar heeft hij geen geld voor en dus gaat het ding weer de verkoop in voor weinig.
En zo gaat het altijd met hem. Al sinds hij met brommers en scooters begon, echt ALTIJD wat!

Hij was zo trots op z'n auto en het IS ook een prachtige auto! Het doet me pijn. En DAT zit me nu gewoon ff dwars!

dank u
AR156C#1745 - mijn PP

Alfasud 1.2 - Guilletta 1.6 - Alfasud 1.5TI - Alfetta 2.0A - 33 1.5 - 75 2.0TS - 33 1.3  - 90 2.5V6 - 33 1.7SW - 164 3.0V6 - 155 1.7 - 145 TS L - 156 1.9 JTD.  147 1.6 88Kw 147 JTDm

Offline northernstar

« Reactie #662 Gepost op: 09 maart 2011, 15:33:22 »
De hoge voedsel- en brandstofprijzen! Nog even en ik kan al evengoed mijn ontslag vragen en vd werkloosheidsuitkering gaan leven, t zal niet veel meer schelen met mijn loon als je er de vervoerskosten aftrekt...  :-\
+1
AR156C#1745 - mijn PP

Alfasud 1.2 - Guilletta 1.6 - Alfasud 1.5TI - Alfetta 2.0A - 33 1.5 - 75 2.0TS - 33 1.3  - 90 2.5V6 - 33 1.7SW - 164 3.0V6 - 155 1.7 - 145 TS L - 156 1.9 JTD.  147 1.6 88Kw 147 JTDm

Offline sght97

« Reactie #663 Gepost op: 09 maart 2011, 17:11:35 »
Hoi Roelie,

Is het dan niet handig om een aankoopkeuring voortaan te doen?
Heb geen idee wat dat allemaal inhoudt, maar lees er vaak over.
Ik hoop dat jouw zoon snel wat euro's kan gaan verdienen met zijn groot rijbewijs en zorg goed voor hem.

:ok:

Patrick.

vitorio

• Gast
« Reactie #664 Gepost op: 10 maart 2011, 09:44:41 »
Ik zit er mentaal weer ff helemaal door heen.

Net een nieuwe baan, leuk toch? ja zeker, maar nu krijg ik weer een berg papierwerk met allerlei deadlines op mn bord waar ik spontaan van in paniek raak, moet ik een persoonlijke OV chipkaart gaan kopen (ik ben blij dat ik met het OV naar de klus kan straks, die hyundai is werkelijk waar een KUTding, maar die hele chipkaart nonsens ben ik keihard tegen), en denk ik af en toe ook weer eens aan hoeveel belasting ik wel niet betaal, en waar dat allemaal aan wordt verspild.

Dit is typisch zo'n moment dat ik het helemaal gehad heb met dit land, met de maatschappij en de wereld om me heen. Als ik nu niet vast zou zitten aan een hypotheek/vriendin/aankomend kindje was ik em spontaan gepeerd naar italie of zo...

Giovanni

• Gast
« Reactie #665 Gepost op: 10 maart 2011, 09:46:20 »
Ik zit er mentaal weer ff helemaal door heen.

Net een nieuwe baan, leuk toch? ja zeker, maar nu krijg ik weer een berg papierwerk met allerlei deadlines op mn bord waar ik spontaan van in paniek raak, moet ik een persoonlijke OV chipkaart gaan kopen (ik ben blij dat ik met het OV naar de klus kan straks, die hyundai is werkelijk waar een KUTding, maar die hele chipkaart nonsens ben ik keihard tegen), en denk ik af en toe ook weer eens aan hoeveel belasting ik wel niet betaal, en waar dat allemaal aan wordt verspild.

Dit is typisch zo'n moment dat ik het helemaal gehad heb met dit land, met de maatschappij en de wereld om me heen. Als ik nu niet vast zou zitten aan een hypotheek/vriendin/aankomend kindje was ik em spontaan gepeerd naar italie of zo...

Oei, erg herkenbaar!

Maar bedenk wel ff dat Itali?« bij uitstek het land is waar je niet moet wezen om bureaucratie te ontlopen  v6tech1 v6tech1 v6tech1

Denk er niet teveel over na, voor je het weet zit je net als ik aan de pillen  Hahaha Hahaha Hahaha

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #666 Gepost op: 10 maart 2011, 11:55:11 »
Mijn nichtje is Moslim geworden (niets op tegen, men mag geloven in wat ze willen), maar nu mag ze mij niet meer begroeten (handgeven of kus op de wang) en mag ik haar alleen zien met hoofddoek.

Mijn vader is haar pleegvader geweest voor een paar jaar, zelfs hem mag ze niet meer zien zonder hoofddoek en mag ze niet de hand geven of kussen.

Terwijl ze dus niet getrouwd is met een moslim man, ze is single. Dit gaat me net even te ver, belachelijk en triest dat iemand zo kan doordraaien.
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Offline erka

« Reactie #667 Gepost op: 10 maart 2011, 11:59:15 »
Mijn nichtje is Moslim geworden (niets op tegen, men mag geloven in wat ze willen), maar nu mag ze mij niet meer begroeten (handgeven of kus op de wang) en mag ik haar alleen zien met hoofddoek.

Mijn vader is haar pleegvader geweest voor een paar jaar, zelfs hem mag ze niet meer zien zonder hoofddoek en mag ze niet de hand geven of kussen.

Terwijl ze dus niet getrouwd is met een moslim man, ze is single. Dit gaat me net even te ver, belachelijk en triest dat iemand zo kan doordraaien.

zo, die is meteen extreem Moslim geworden....
kan me wel voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt...
ken wel een aantal moslim meiden die gelovig zijn, maar zich aan dit soort zaken echt niet "houden"...

Offline Rendy

• Alfa 156 2.0 Selespeed
« Reactie #668 Gepost op: 10 maart 2011, 12:05:15 »

Iemand word nooit spontaal gelovig, daar is atijd een extrne factor voor nodig.
Ik zou toch bedacht zijn op de mensen met wie ze omgaat, wat extra alert in deze kan geen kwaad.
AR156C#1981 - mijn PP
Alfa 156 2.0 Selespeed.
Ford Fiësta 1.5TDCI

vitorio

• Gast
« Reactie #669 Gepost op: 10 maart 2011, 12:43:11 »
Iemand word nooit spontaal gelovig, daar is atijd een extrne factor voor nodig.
Ik zou toch bedacht zijn op de mensen met wie ze omgaat, wat extra alert in deze kan geen kwaad.

Lijkt mij ook, je beslist niet ineens uit je zelf dat de islam helemaal gelijk heeft en je je familie niet eens meer een hand mag geven.. geloven in een godsdienst, allah. Maar meteen jezelf ook de strikte omgangsvormen opleggen die compleet botsen met de omgeving waarin je bent opgegroeid...

Overigens mag iedereen van mij ook geloven wat ie wil, maar niet zodra het de normale omgang met andere mensen in de weg staat (waarvan het actief uitdragen en verspreiden van het geloof dus een vrij vervelende vorm is)

Offline calvin156sw

« Reactie #670 Gepost op: 10 maart 2011, 13:00:05 »
Lijkt mij ook, je beslist niet ineens uit je zelf dat de islam helemaal gelijk heeft en je je familie niet eens meer een hand mag geven.. geloven in een godsdienst, allah. Maar meteen jezelf ook de strikte omgangsvormen opleggen die compleet botsen met de omgeving waarin je bent opgegroeid...

Overigens mag iedereen van mij ook geloven wat ie wil, maar niet zodra het de normale omgang met andere mensen in de weg staat (waarvan het actief uitdragen en verspreiden van het geloof dus een vrij vervelende vorm is)

:rofl: Hahaha
leuke woordkeuze ;D

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #671 Gepost op: 10 maart 2011, 13:49:41 »

Zit een hele uitleg voor, stukje eigen wil en voorgeschiedenis die ertoe leiden. Maar voornamelijk komt dit omdat ze niet meer in Nederland woont maar in een Moslim land. Echter is dit wel Dubai wat ?©?©n van de meest vrije moslim landen is. Ze wil daar wonen en oud worden, dus als niet Moslim vrouw kun je nooit een moslim trouwen. Daarom moet je je bekeren, alleen doet ze nu haar vriendjes weg omdat:

Ze niet gelovig genoeg zijn en niet tot op de letter van de Koraan leven.
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

vitorio

• Gast
« Reactie #672 Gepost op: 10 maart 2011, 15:08:09 »
Zit een hele uitleg voor, stukje eigen wil en voorgeschiedenis die ertoe leiden. Maar voornamelijk komt dit omdat ze niet meer in Nederland woont maar in een Moslim land. Echter is dit wel Dubai wat ?©?©n van de meest vrije moslim landen is. Ze wil daar wonen en oud worden, dus als niet Moslim vrouw kun je nooit een moslim trouwen. Daarom moet je je bekeren, alleen doet ze nu haar vriendjes weg omdat:

Dat kan ik allemaal nog wel begrijpen

Ze niet gelovig genoeg zijn en niet tot op de letter van de Koraan leven.

Maar hier kan ik dus met mn hoofd niet helemaal bij.. (van een persoon die niet van jongs af aan in die cultuur is opgegroeid)

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #673 Gepost op: 10 maart 2011, 15:32:58 »
Maar hier kan ik dus met mn hoofd niet helemaal bij.. (van een persoon die niet van jongs af aan in die cultuur is opgegroeid)

Dat is exact waarom het in dit topic staat (zit me dwars)..... wij snappen het ook niet en DIEPE ZUCHT  :!nooooo

Offline Rendy

• Alfa 156 2.0 Selespeed
« Reactie #674 Gepost op: 10 maart 2011, 17:27:18 »
In Dubai zou je juist andersom verwachten.

Inderdaad moeilijk te begrijpen. (maar dat is met de meeste vrouwen zo)
AR156C#1981 - mijn PP
Alfa 156 2.0 Selespeed.
Ford Fiësta 1.5TDCI