Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366062 keer)

Offline amazinged

• Geslacht: Man
  • Op gas moet je koken, maar vooral ook rijden!
    • auto aankoopkeuringen en diagnose
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #750 Gepost op: 20 maart 2011, 13:32:13 »
wat mij dwars zit is dat ik vanmiddag het egotrippergevoel van een 1bmw nieuwe 5 serie gigantisch klein heb gemaakt

uitleg

vanmiddag van de ikea weerkomend over almelo gegaan via kennis sta ik voor de stoplichten komt er popi naast me in 5 serie met zoontje op voorstoel en dochter of vrouw achterin ( kon niet goed zien maar ze was blond)
die kerel ( 2 :zonnebril, geruit blousje, haar in model) kon ook achter me parkeren maar verkoos de linkerbaan naast me
zoontje zat me aan te kijken en zei vervolgens iets tegen papa en auto ging iets na voren
3: ik zeg tegen me vriendin die gast wil racen mag hij voor me rijden
zegt ze NEE dus hoppa 4: motor op toeren zetten (2000) en licht op groen ja hoor piepende voorbandjes schakelen bij 4500rpm in 1 2 3 en hij kon niet anders dan achterblijven dus mocht hij mooi mijn kontje bekijken alfa 156 2.4 jtd  Applaus
volgende stoplicht komt hij weer naast me en wil weer gaan alleen had ik zoiets van ja doeg nu ff niet dus hij snel optrekken en ik heel rustig van me plek af  :rofl: 5: wat zal die een zure dag hebben gehad  Amen

1: Wat was dat dan voor motor-versie? Wist hij het gaspedaal wel te vinden?

De 'langzamste' 5 serie's zijn de 523i met 0-100km/h in 7,9 seconden en de 520D met 0-100km/h in 8,1 seconden.

Allebei voorzien van achterwiel-aandrijving en dat maakt zeker met dit weer dat waar bij jou bij staande start 40% van de energie in piepende banden wordt omgezet, de 5-serie gewoon druk op de achterwielen krijgt en 'gaat'.

2:Sja, sorry hoor, ik kon geen streepje vinden, vandaar mijn geruit blousje  ;D .....mijn vriendin is blond net als sommige anderen vriendinnen ( ook van 156-rijders ) en mijn zoon zei : "paps, moet je kijken wat een mooie 156, zet de auto iets verder naar voren dan kan ik de neus ook zien'  :o

3: Heel goed dat jij de mening van je vriendin vraagt en waardeert, let er alleen op dat je altijd zelf beslist, jij zit achter het stuur, jouw auto en jouw rijbewijs.

4: Ik hoor het gebeuren, de geluiden onder de kap, de kleuren die uit de uitlaat komen.. Mijn zoontje zegt: "paps, wat doet die nou? Hoor je dat? Die oude 156 die klinkt naar zeker 3 ton op de klok wordt helemaal vernaggelt, dat dubbelmassa-vliegwiel krijgt zo klappen als hij de koppeling oplaat...... Zou die willen racen met ons pappa? "

Ik zeg: "ja jongen, je hebt gelijk, zonde van die mooie auto, na meer dan 300.000 km is het sneu voor het vliegwiel, de koppeling, de aandrijfassen en het blok, we gaan niet racen jongen, we laten hem gewoon voor  :italoflag:

5: Valt reuze mee die zure dag! Het zonnetje scheen, we hebben t mooie kontje van een een 156 gezien, en de neus......mijn geruite blouse zat lekker, mijn zoon en vriendin hadden het naar hun zin en we hebben de berijder van een 156 met meer dan 3 ton op de klok laten denken dat zijn auto nog steeds superieur is aan een nieuwe Beierse automobiel  :ok:

156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline leonm

« Reactie #751 Gepost op: 20 maart 2011, 16:47:18 »
 Applaus Applaus Applaus

Btw, pas geleden ook een nieuw model 5-serie een poepie laten ruiken, was wel met m'n V6 en de BMW zal waarschijnlijk een 520d geweest zijn  ;D
Niet tijdens een stoplichtsprintjes overigens, maar gewoon op de snelweg; meneer vond het nodig om te bumperkleven terwijl ik al 140 km/h op de linkerbaan reed, terwijl de rechtste baan bezet was. Gewoon 140 blijven rijden en toen er ruimte was, naar rechts gegaan. Alleen toen hij daarna in wilde halen, even teruggeschakeld van 6 naar 4 en de V6 lekker laten doorbrullen tot 7000 rpm. Hij zette nog alles op alles om er langs te komen, maar kon alleen nog maar bella's sexy kontje bewonderen, die erg snel kleiner werd voor hem  :italoflag: flippy1

Offline sebastiano

• EINDHOVEN=>VOETBALHOOFDSTAD
« Reactie #752 Gepost op: 20 maart 2011, 17:02:14 »
1: Wat was dat dan voor motor-versie? Wist hij het gaspedaal wel te vinden?

De 'langzamste' 5 serie's zijn de 523i met 0-100km/h in 7,9 seconden en de 520D met 0-100km/h in 8,1 seconden.

Allebei voorzien van achterwiel-aandrijving en dat maakt zeker met dit weer dat waar bij jou bij staande start 40% van de energie in piepende banden wordt omgezet, de 5-serie gewoon druk op de achterwielen krijgt en 'gaat'.

2:Sja, sorry hoor, ik kon geen streepje vinden, vandaar mijn geruit blousje  ;D .....mijn vriendin is blond net als sommige anderen vriendinnen ( ook van 156-rijders ) en mijn zoon zei : "paps, moet je kijken wat een mooie 156, zet de auto iets verder naar voren dan kan ik de neus ook zien'  :o

3: Heel goed dat jij de mening van je vriendin vraagt en waardeert, let er alleen op dat je altijd zelf beslist, jij zit achter het stuur, jouw auto en jouw rijbewijs.

4: Ik hoor het gebeuren, de geluiden onder de kap, de kleuren die uit de uitlaat komen.. Mijn zoontje zegt: "paps, wat doet die nou? Hoor je dat? Die oude 156 die klinkt naar zeker 3 ton op de klok wordt helemaal vernaggelt, dat dubbelmassa-vliegwiel krijgt zo klappen als hij de koppeling oplaat...... Zou die willen racen met ons pappa? "

Ik zeg: "ja jongen, je hebt gelijk, zonde van die mooie auto, na meer dan 300.000 km is het sneu voor het vliegwiel, de koppeling, de aandrijfassen en het blok, we gaan niet racen jongen, we laten hem gewoon voor  :italoflag:

5: Valt reuze mee die zure dag! Het zonnetje scheen, we hebben t mooie kontje van een een 156 gezien, en de neus......mijn geruite blouse zat lekker, mijn zoon en vriendin hadden het naar hun zin en we hebben de berijder van een 156 met meer dan 3 ton op de klok laten denken dat zijn auto nog steeds superieur is aan een nieuwe Beierse automobiel  :ok:

Ik zie dat de google vertaling van Marokaans naar Nederlands en andersom  prima werkt :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 17:03:52 door sebastiano »
Alfa Romeo 156 1.8 T.Spark SW

Offline robin2.4jtd1997

« Reactie #753 Gepost op: 20 maart 2011, 22:29:02 »
en plus het feit dat hij niet uit almelo komt dus nooit zal kunnen bewijzen dat hij het was die naast mijn mooie groene met meer dan 3 ton op de klok met nog goede aandrijfassen koppeling van 40dkm oud vliegwiel zonder trillingen etc etc alfa stond

of om ff grofweg de situatie te benoemen

welke straat reden we welke 2 bekende almelose gebouwen passeerden we  en nog belangrijker hoe zat je kapsel en welke aparte kleur had je bmw want die zie je niet zo heel vaak

en wat stond er bij mij achter de achterruit ( na bijna 2 minuten achter me te hebben gehangen moet je dit wel hebben gezien )

ps een foto van jezelf mag je ook posten kan ik beoordelen of jij het wel was en dan moet je je ook nog schamen dat je niet even zwaait of knippert met je lichten
alfa 156 1.8 ts 2001 overleden

nu een 156 2.4 jtd licht gemodificeerd uit 97 met 365000 + op teller

power is nothing without control

Offline amazinged

« Reactie #754 Gepost op: 20 maart 2011, 22:56:10 »
en plus het feit dat hij niet uit almelo komt dus nooit zal kunnen bewijzen dat hij het was die naast mijn mooie groene met meer dan 3 ton op de klok met nog goede aandrijfassen koppeling van 40dkm oud vliegwiel zonder trillingen etc etc alfa stond

of om ff grofweg de situatie te benoemen

welke straat reden we welke 2 bekende almelose gebouwen passeerden we  en nog belangrijker hoe zat je kapsel en welke aparte kleur had je bmw want die zie je niet zo heel vaak

en wat stond er bij mij achter de achterruit ( na bijna 2 minuten achter me te hebben gehangen moet je dit wel hebben gezien )

ps een foto van jezelf mag je ook posten kan ik beoordelen of jij het wel was en dan moet je je ook nog schamen dat je niet even zwaait of knippert met je lichten

Beste Robin,

De humor van mijn stukje is je ontgaan blijkbaar! Even verduidelijken dan maar......

Ik ben net als jij Alfa-liefhebber, heb dan ook geen BMW, en was ook niet in Almelo. Het was mooi weer dus, ik heb voor het Japanse merk gekozen, wat overigens in minder dan 3 seconden van 0 naar 100lm/h gaat. Mocht je nog idee?«n hebben dat jouw, door mij zeer gewaardeerde 156 met de mooiste diesel-variant een kans heeft tegen welke nieuwe 5-serie dan ook, dan weet je dat je tegen de Jap geen schijn van kans maakt. Tegen de tijd dat mijn uitlaat-gassen jouw neus bereiken zie je me al niet meer aan de horizon  ;D

Je bent duidelijk jonger dan ik, vindt het winnen van een BMW en stoplicht-sprintjes nog heel belangrijk. Onnodige belasting, misbruik van de techniek ( 2000 toeren voor wegrijden ), piepende banden, met alle extra slijtage en de uitstraling ervan doen wat mij betreft het merk geen goed. Mensen die dit zien op de openbare weg mogen van mij terecht denken: "nou nou, moet dat nu zeg!"

De cijfers liegen er niet om; met de beste wil van de wereld is de langzaamste 5 van dit moment nog altijd sneller dan jouw 2.4JTD. Helemaal bij een stoplicht-sprint waarbij de achterwiel-aandrijving nog meer voordeel heeft.

Het idee alleen al, dat er iemand naast je gaat staan, wat niet in de haak is volgens jou ( zelf wel eens naast iemand gaan staan i.p.v er achter? ) terwijl hij achter je had kunnen PARKEREN , geeft al een beetje aan hoe jij het verkeer ziet. Als een racebaan. De suggestieve beschrijving van de bestuurder, zijn auto en zelfs zijn kleding getuigen van een weinig, bij jou aanwezige tolerantie voor mensen die anders zijn. Zich anders kleden, een ander kapsel hebben of een duurdere auto. Laat staan dat ze het in hun hoofd halen naast je te gaan staan om sneller weg te kunnen.

Ik denk dat je jong bent, misschien de 25 nog niet. Lees mijn goed-bedoelde bericht nog eens na als je 50 bent, glimlach en denk "och ja, wat was ik vroeger een haantje zeg"

Keer een dagje circuit doen? Kijk ik of ik bij een van mijn contacten de langzaamste nieuwe 5 kan lenen  flippy1
156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline northernstar

• Geslacht: Vrouw
« Reactie #755 Gepost op: 20 maart 2011, 22:58:45 »
 ZZZ
AR156C#1745 - mijn PP

Alfasud 1.2 - Guilletta 1.6 - Alfasud 1.5TI - Alfetta 2.0A - 33 1.5 - 75 2.0TS - 33 1.3  - 90 2.5V6 - 33 1.7SW - 164 3.0V6 - 155 1.7 - 145 TS L - 156 1.9 JTD.  147 1.6 88Kw 147 JTDm

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #756 Gepost op: 20 maart 2011, 23:03:08 »
Beste Robin,

De humor van mijn stukje is je ontgaan blijkbaar! Even verduidelijken dan maar......

Ik ben net als jij Alfa-liefhebber, heb dan ook geen BMW, en was ook niet in Almelo. Het was mooi weer dus, ik heb voor het Japanse merk gekozen, wat overigens in minder dan 3 seconden van 0 naar 100lm/h gaat. Mocht je nog idee?«n hebben dat jouw, door mij zeer gewaardeerde 156 met de mooiste diesel-variant een kans heeft tegen welke nieuwe 5-serie dan ook, dan weet je dat je tegen de Jap geen schijn van kans maakt. Tegen de tijd dat mijn uitlaat-gassen jouw neus bereiken zie je me al niet meer aan de horizon  ;D

Je bent duidelijk jonger dan ik, vindt het winnen van een BMW en stoplicht-sprintjes nog heel belangrijk. Onnodige belasting, misbruik van de techniek ( 2000 toeren voor wegrijden ), piepende banden, met alle extra slijtage en de uitstraling ervan doen wat mij betreft het merk geen goed. Mensen die dit zien op de openbare weg mogen van mij terecht denken: "nou nou, moet dat nu zeg!"

De cijfers liegen er niet om; met de beste wil van de wereld is de langzaamste 5 van dit moment nog altijd sneller dan jouw 2.4JTD. Helemaal bij een stoplicht-sprint waarbij de achterwiel-aandrijving nog meer voordeel heeft.

Het idee alleen al, dat er iemand naast je gaat staan, wat niet in de haak is volgens jou ( zelf wel eens naast iemand gaan staan i.p.v er achter? ) terwijl hij achter je had kunnen PARKEREN , geeft al een beetje aan hoe jij het verkeer ziet. Als een racebaan. De suggestieve beschrijving van de bestuurder, zijn auto en zelfs zijn kleding getuigen van een weinig, bij jou aanwezige tolerantie voor mensen die anders zijn. Zich anders kleden, een ander kapsel hebben of een duurdere auto. Laat staan dat ze het in hun hoofd halen naast je te gaan staan om sneller weg te kunnen.

Ik denk dat je jong bent, misschien de 25 nog niet. Lees mijn goed-bedoelde bericht nog eens na als je 50 bent, glimlach en denk "och ja, wat was ik vroeger een haantje zeg"

Keer een dagje circuit doen? Kijk ik of ik bij een van mijn contacten de langzaamste nieuwe 5 kan lenen  flippy1

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Mooi geschreven..... kan me dit keer wel vinden in wat / hoe je het schrijft....

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #757 Gepost op: 20 maart 2011, 23:07:25 »
Iedereen bedankt voor de fijne reacties via dit forum, Hyves en Facebook !

Doet goed.

Hou van jullie !

Kus,

Patrick.

Offline BertMiTo

« Reactie #758 Gepost op: 21 maart 2011, 09:59:59 »
Prachtige dag vandaag en ik voel mij terug slecht..
Vent of geen vent, huilen hebik al genoeg gedaan, maar dan realiseer ik mij dat het allemaal uit zelfmedelijden is.
Ik zou niks liever willen dan mij terug de oude ik te voelen, maar dat gaat nu niet meer..
AR156C#1513

Offline AlfaNerd

• V6 Power .
« Reactie #759 Gepost op: 21 maart 2011, 10:21:27 »
Ik kijk de Nerd wel weer een keer lief aan ;D  Misschien wil hij dat wel voor me doen  8)

Doe maar kalm met de 33, moet eerst nog een ander project doen  ;)

Ik maak wel weer een keer stevige ruzie met de vrouw , kan ik met mijn kwaaie kop weer eens langs wippen .  ;D
* * * PERSOONLIJKE PAGINA VAN DE NERD * * *
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Giovanni

• Gast
« Reactie #760 Gepost op: 21 maart 2011, 12:43:13 »
Ik maak wel weer een keer stevige ruzie met de vrouw , kan ik met mijn kwaaie kop weer eens langs wippen .  ;D

Als je het maar uit je hoofd laat  v6tech1 v6tech1 v6tech1 v6tech1 :D

Offline Azgard

« Reactie #761 Gepost op: 21 maart 2011, 13:03:19 »
Prachtige dag vandaag en ik voel mij terug slecht..
Vent of geen vent, huilen hebik al genoeg gedaan, maar dan realiseer ik mij dat het allemaal uit zelfmedelijden is.
Ik zou niks liever willen dan mij terug de oude ik te voelen, maar dat gaat nu niet meer..

Jawel hoor, het komt allemaal wel weer terug... met tijd en boterhammen zeggen ze bij ons.
Verman jezelf, vecht tegen je depressieve gevoelens en dwing jezelf onder de mensen te komen. Vast niet makkelijk, maar
het mo?©t, of je loopt jezelf helemaal te pletter. Als je nog geen professionele hulp gezocht hebt, stel dat dan niet langer uit en neem het heft in handen.

En als je meent dat het forum hier een uitlaatklep kan zijn om t er s uit te gooien, by all means... als dat kan helpen, doe je dat gewoon maar, gedeelde smart is halve smart moet je maar denken. En bedenk dat er altijd mensen zijn die er v?©?©l slechter aan toe zijn dan jij, da's misschien een magere troost, maar beter dan geen troost.

Kop op, man!  ;)

Offline robin2.4jtd1997

« Reactie #762 Gepost op: 21 maart 2011, 15:28:32 »
haha amazinged

de humor was me idd een beetje ontgaan maar ik als anti-duitser ( na een calibra , polo , golf ) heb dus echt een hekel aan een popi die in een dikke bmw zit en denkt dat hij de hele wereld is

turrlijk ben ik ook wel eens naast iemand gaan staan maar dat is dan meestal omdat die persoon al een tijdje voor me heeft gereden en dan ook nog eens veel te langzaam

af en toe zie ik de wereld wel als een racebaan maar ook ik ben die tijd al ontgroeid ( na me 25e welteverstaan hahahah )

ach en zeg nou zelf zo af en toe een sprintje trekken is niet verkeerd ( ook al is me auto al 13 jaar oud met 329 dkm aan ervaring ) want er zal hier niemand op het forum zijn die durft te beweren ( en daarbij ook nog de waarheid zegt ) dat hij/zij dit nooit doet / heeft gedaan

ps zet er ff een foto neer van je jap als je wil want ben wel gecharmeerd van jappen
alfa 156 1.8 ts 2001 overleden

nu een 156 2.4 jtd licht gemodificeerd uit 97 met 365000 + op teller

power is nothing without control

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #763 Gepost op: 21 maart 2011, 15:35:44 »
Zelf trek ik redelijk snel op bij stoplichten etc. Ik hou nou eenmaal van doorrijden :)
Maar als ik merk dat iemand perse sneller wilt zijn dan gaat het gas net iets verder in. Het geeft toch een lekker gevoel om die persoon achter je te laten  ::)
Ok ik heb nog 4 jaar voor ik de 25 passeer ;)

Giovanni

• Gast
« Reactie #764 Gepost op: 21 maart 2011, 15:53:38 »
Stoplichtsprintjes doe ik nooit! Door het geluid wat Bella produceert laten de meesten het wel uit hun hoofd om de confrontatie aan te gaan. Degene die het wel doen laat ik altijd gewoon netjes hun gang gaan. Laat ze lekker hun eigen plezier hebben  8)

Offline Kees Durk

« Reactie #765 Gepost op: 21 maart 2011, 16:21:14 »
haha amazinged

heb dus echt een hekel aan een popi die in een dikke bmw zit en denkt dat hij de hele wereld is

je moet wel een machtige mensenkennis hebben wil je op basis van een overhemd, kapsel en haarkleur van vrouw dan wel vriendin kunnen bepalen wat voor type iemand is.

oja, ik heb altijd een spijkerbroek aan, draag over het algemeen een paar nette leren schoenen, probeer m'n riem bij die schoenen te matchen en draag op werkdagen een (meestal geruit) overhemd... En stom toeval wil dat m'n vriendin blonde krullen heeft. 's ochtends neem ik altijd even een moment om m'n tanden te poetsen en m'n haren in de plooi te strijken.
Dat ik verders een alfa rijd lijkt me logisch.

verder kan ik denk ik maar beter niet vertellen met wat voor lui ik morgen rond de tafel zit want die zijn nog wel een tikkie erger dan de heer in kwestie die jij beschreef. (alleen het type auto al waarin ze voor komen rijden...)

jammer dat je zo makkelijk mensen een stempel geeft en er ook zo over denkt.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 17:21:09 door Kees Durk »

Offline erka

« Reactie #766 Gepost op: 21 maart 2011, 16:50:33 »
je moet wel een machtige mensenkennis hebben wil je op basis van een overhemd, kapsel en haarkleur van vrouw dan wel vriendin kunnen bepalen wat voor type iemand is.

oja, ik heb altijd een spijkerbroek aan, draag over het algemeen een paar nette leren schoenen, probeer m'n riem bij die schoenen te matchen en draag op werkdagen een (meestal geruit) overhemd... En stom toeval wil dat m'n vriendin blonde krullen heeft. 's ochtends neem ik altijd even een moment om m'n tanden te poetsen en m'n haren in de plooi te strijken.
Dat ik daarbij een alfa rijd mag logisch zijn.

verder kan ik denk ik maar beter niet vertellen met wat voor lui ik morgen rond de tafel zit want die zijn nog wel een tikkie erger dan de heer in kwestie die jij beschreef. (alleen het type auto al waarin ze voor komen rijden...)

jammer dat je zo makkelijk mensen een stempel geeft en er ook zo over denkt.

gelukkig zijn Alfa rijders geen aso volkje die afgeeft op berijders van andere merken..... ( werd ergens op een ander forum geschreven...) :rofl: :rofl: :rofl:

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #767 Gepost op: 21 maart 2011, 18:56:20 »
Edwin (Amazinged), ik heb je leren kennen als een geweldige man met humor en kennis en dat is bij heel veel leden niet duidelijk.
Jij hebt dus de  :thumbsup: factor.

Groet,

Patrick.

P.s.

Zou leuk zijn, als je en public ook aan hun jouw persoon duidelijk maakt  :ok: :thumbsup: :ok:

Offline amazinged

« Reactie #768 Gepost op: 21 maart 2011, 18:57:42 »

ps zet er ff een foto neer van je jap als je wil want ben wel gecharmeerd van jappen

Het oude arme beestje ...... weet je wat het is? Dan ga je door voor de koelkast!

samen met mijn broer  ;D

Offline erka

« Reactie #769 Gepost op: 21 maart 2011, 19:04:03 »
blackbird zo even een gokje...

nee toch niet, die heeft de knippers in de spiegel zitten...
toch eens even google'n  flippy1
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 19:06:04 door erka »

Offline amazinged

« Reactie #770 Gepost op: 21 maart 2011, 19:07:55 »
blackbird zo even een gokje...

nee toch niet, die heeft de knippers in de spiegel zitten...
toch eens even google'n  flippy1

In een ander topic kan je lezen dat de politie er ook niet altijd uitkomt......je hoeft je dan ook niet te schamen Roger!  Nono

Offline erka

« Reactie #771 Gepost op: 21 maart 2011, 19:12:47 »
In een ander topic kan je lezen dat de politie er ook niet altijd uitkomt......je hoeft je dan ook niet te schamen Roger!  Nono

o dat doe ik ook niet hoor, motoren hou ik me al een jaar of 10 niet meer mee bezig...
heeft van allerhande modellen wel iets... achterkant heeft wel iets van ZZR...
heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van... de Blackbird was in ieder geval ?©?©n van mijn wannabee's...
tot een vriend van ons ermee onder een vangrail werd gedwongen omdat een bestuurster van een personenauto hem overzien had...

Offline MattBlack

• 159 tbi en spider v6
« Reactie #772 Gepost op: 21 maart 2011, 19:13:43 »
o dat doe ik ook niet hoor, motoren hou ik me al een jaar of 10 niet meer mee bezig...
heeft van allerhande modellen wel iets... achterkant heeft wel iets van ZZR1100
heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van... de Blackbird was in ieder geval ?©?©n van mijn wannabee's...
tot een vriend van ons ermee onder een vangrail werd gedwongen omdat een bestuurster van een personenauto hem overzien had...

helemaal goed.
I see a line of cars and they're all painted Black  :)
No colors anymore.........

Offline amazinged

« Reactie #773 Gepost op: 21 maart 2011, 19:16:57 »
Blackbird is een fantastisch sturende brommert! Mooie geometrie, geweldig blok ( standaard al ) en mooie techniek. Maar inderdaad, die is het niet.

De laatste Blackbird waar ik op reed was van een man van toen 73 (!!!!) , een Engelsman die er heel Europa nog mee doorreed! geweldige combinatie! En rijden kon hij, met de conditie van een 40 jarige maar wel met 50 jaar rij-ervaring!  :thumbsup:

Offline erka

« Reactie #774 Gepost op: 21 maart 2011, 19:17:12 »
helemaal goed.

een 1100 oke...niet schlegt.... :thumbsup: