Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366002 keer)

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • Geslacht: Man
  • 5 euro?
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #850 Gepost op: 27 maart 2011, 15:59:16 »
;D Mijn favo browser ( Firefox ) net geupdate naar versie 4.0 .......wat een snelheid erbij! Helemaal top! Kon je maar zo simpel snelheid meer uit je Bella halen  flippy1

O ja, en het zonnetje schijnt weelderig @ Apeldoorn, net maar even een paar uur gevoetbald, in de klimrekken gehangen, op de glijbaan gezeten en als een volwaardig autist van de repeterende beweging van de schommel genoten met mijn 3 jarige grote vent  ;D

doet je vast en zeker goed! :D

Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  Azzuro Gabiano 693, bj. nov. 2002.

Offline BertMiTo

« Reactie #851 Gepost op: 27 maart 2011, 18:05:58 »
Ik zit er ffe terug helemaal door..
Ik weet het weeral :-\
nochtans fijne namiddag gehad met familie..
AR156C#1513

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #852 Gepost op: 27 maart 2011, 18:10:08 »
Na een flinke jankpartij vanmorgen...

Dat wil soms beter helpen dan wat dan ook!
helaas doen mannen dat niet zo snel, zeker niet onder elkaar.. alhoewel vrouwen zich ook vaak groot proberen te houden.

Kan zeker opluchten en inhouden / opkroppen heb je alleen jezelf mee :(

zitten de bollen al weer in de grond??

@Bert: Serieus maar even huisarts bezoekje plannen morgen als ik het zo lees, of heb ik iets over het hoofd gezien/gelezen?

Offline BertMiTo

« Reactie #853 Gepost op: 27 maart 2011, 18:14:58 »
Kdenk dat een huisarts of andere arts of wat dan ook niks kan doen voor mij :-\
AR156C#1513

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #854 Gepost op: 27 maart 2011, 18:32:33 »
Laatste wat ik gelezen heb is steken in de borststreek... andere zaken ben ik niet van op de hoogte.

Offline BertMiTo

« Reactie #855 Gepost op: 27 maart 2011, 19:44:42 »
Mss tijd om het hele verhaal hier eens neer te schrijven..
Niet lachen :-\

Vorige zomer op een vrijdag 13augustus meisje leren kennen,
Met haar de mooiste tijd uit mijn leven beleefd, en tjah na een tijdje word een mens dan verliefd he :-\
Ik dacht dat die gevoelens wederzijds waren, denk ik nog steeds.
Ik ben gewoon een negatieveling, ik denk dat door mijn steeds negatief doen die gevoelens bij haar al snel over waren..
Nog een tijdje redelijk normaal kunnen omgaan met elkaar, kvoelde wel dat er bij haar geen sprake meer was van verliefdheid, maar ik zag/zie die echt graag dus een mens blijft ondanks alles hopen,
In die tijd heb ik mij echt slecht gevoeld, lag dagen in mijn bed en had nergens nog zin in, ook kilo's vermagerd toen.
Toen paar weken voor kerstdag, ze sprak al week niet meer tegen mij, ik wist niet waarom tot ik via via hoorde dat ze relatie had met iemand :'(
Kon ik niet kwaad zijn want een echte relatie hebben wij nooit gehad, kheb toen na aandringen sms teruggekregen van haar "liefde kan je niet forceren" stond er in.
Kheb haar gezegd dat ik vrienden wou blijven met haar, want eigenlijk waren we nooit meer geweest als dat, stemde ze mee in.
Nu, kwas ik nog steeds verliefd op haar en weten dat de vrouw van wie ik hield samen was met iemand anders deed pijn, veel pijn :'(

Ik dacht als ik nu zelf iemand anders leer kennen zal die pijn wel stoppen..
Kheb iemand leren kennen via internet, toen ook topic eerste date hier op forum aangemaakt,
is niks geworden, kzat ik met mijn hoofd bij dat ander meisje.
Daarna nog paar weken als "vrienden" omgegaan met haar.
Vrienden zijn met de vrouw waarvan je houd en die dan nog eens in relatie is met een ander werkt niet kan ik je zeggen :-\
Ze antwoorde ook bijna nooit op mijn smsjes, ik was het beu, deed teveel pijn en heb haar vaarwel gezegd :'(
3 weken gingen voorbij tot ik opeens op een avond een sms kreeg met het spijt mij van haar.
Bleek haar relatie voorbij te zijn, ik weet niet waarom ze mij terug iet stuurde maar ik kreeg terug hoop ::)
Ze wist immers dat vrienden zijn niet werkte, maar toch werd alles weer zoals in de weken voor haar relatie :-\
Ondertussen ben ik haar wss weer op de zenuwen gaan werken want het is morgen 2 weken geleden dat ik nog iet van haar hoorde :'(

Nu voel ik mij slecht omdat ik haar nog steeds graag zie, ik mis haar en ben dat gevoel kotsbeu maar het wil maar niet stoppen :-\

Ik weet ik heb liefdesverdriet, gevoel dat iedereen wss wel eens meemaakt, kheb het ondertussen al maanden..
AR156C#1513

Offline StefanStokman

« Reactie #856 Gepost op: 27 maart 2011, 19:56:17 »
Liefdesverdriet... Tis echt klote maar zo'n beetje iedereen kan erover mee praten. Ikzelf heb ongeveer 4 maanden met mijn ziel onder mijn arm rondgelopen. Was 4 jaar samen met dat meisje, maar omdat we elkaar te weinig zagen zijn we uit elkaar gegroeid. Niet eten en toch overgeven, wel eten en meer overgeven :P.
Het gaat over, echt waar. Een jaar lang ben ik uit eindelijk single geweest. Ook niet zoekende, haalt in mijn ogen toch niets uit. Inmiddels ben ik 1,5 jaar samen met mijn nieuwe vriendin. Denk ik nog wel eens aan mijn ex? Natuurlijk. Soms meerdere keren per week. Niet omdat ik nog verliefd ben, gewoon benieuwd hoe het met haar gaat. Probeer wat dingen te ondernemen met vrienden enzo. Vooral op de standaard saaie avonden. Zorg dat je iets om handen hebt :thumbsup:

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Urban Impressions
« Reactie #857 Gepost op: 27 maart 2011, 20:13:57 »
Dat is wel serieus verdriet Bert :-\
Mja... veel kun je er niet aan doen.
Ik reageer waarschijnlijk net iets te nuchter, maar het enige wat jij kunt doen is uithuilen, en je zoektocht opnieuw beginnen.
Ik heb al eens in een bericht gezegt, ''op ieder potje gaat een dekseltje''... probeer deze zin vast te houden.
Schrijf u gewoon in op een toffe datingsite, en kijk hoe het loopt.
Vergeten kun je haar niet , ik spreek uit ervaring, maar je kunt het jezelf een stuk makkelijker maken door gewoon een nieuwe start te maken.
Kijk, ik heb van mijn 17e t/m mijn 22e een verrottens goede relatie gehad. Was mijn eerste echte liefde, en dat zou het blijven.... zo dacht ik..
In het 5e jaar van onze relatie kwam ik erachter dat mevrouw het nodig vond om met een andere gozer ''om te gaan'' .
Dat was voor mij de bekende druppel... ik heb het direct uitgemaakt. Klaar en over..
Paar maand terug kwam ik haar tegen. Met een kinderwagen.... die gozer heeft haar verlaten.
Zij heeft spijt, maar ik heb geen spijt van mijn beslissing.
We zijn beide een andere weg ingeslagen, en ik heb het gezellig nu, en zij niet.
Ik heb nergens spijt van, ben een nieuw leven begonnen, en doe alle dingen die ik wil.
Ik heb iemand waarmee ik leuk contact hebt, en het zal me allemaal mijn spreekwoordelijke reet roesten.

Ik hoop Bert, dat jij uit bovenstaand levensverhaal een aantal conclusies kunt trekken, en dat het jou ook sterker maakt.
Dat het nu wat minder gaat begrijp ik volledig... het is volle bak hormonen tijd.  ;D
Maar over een paar maand is dat allemaal weg, en dan hoop ik dat jij eens terugdenkt aan wat ik vertel, en dat het allemaal veel voorspoediger gaat :ok:
Take care! :thumbsup:

Portfolio

Huidig: Lancia Delta 1.4 tjet Platino 2011

Gehad:
Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010
Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #858 Gepost op: 27 maart 2011, 20:18:32 »
Ik denk dat de meeste mensen idd wel mee kunnen praten, heb ook dingen gedaan waar ik echt spijt van heb maar nog steeds de gore moed niet heb kunnen verzamelen om sorry te zeggen.
Dat heeft nu ondertussen geen zin meer.

Heb ongeveer anderhalf jaar depressief rondgelopen.

Ik ben ook altijd heel negatief geweest, uiteindelijk schiet je er niets mee op maar "afleren" doe je het niet zomaar.
Mijn vriendin roept nu ook vaak dat ik te veel zeur, daar schrik ik dan wel van maar ik heb het zelf niet door.

Helaas word na gewenning al snel iets gezeur genoemd terwijl ik het vaak niet zo bedoel maar gewoon even mijn ei kwijt moet.
Wat altijd wel ff helpt is schijt aan alles en iedereen, knalhard muziek op en even in je eigen wereld zijn.

Wat ik ook hoor is dat ze je een beetje aan het lijntje houd, als ze echt interesse had dan was ze toen wel bij je gebleven.
heb altijd een hekel gehad aan dat soort mensen, mijn stopzin tegenwoordig is "fock it"

gewoon fock it denken, contact verbreken en andere mensen leren kenne!
ben je, net zoals ik, geen uitgaanspersoon en leg je moeilijk contact:
Mijn vriendin woonde naast me, liep elke dag langs met de honden en dat werd steeds meer naarmate ik met mijn brommer bezig was :D

Uiteindelijk heb ik haar via hyves een berichie gestuurd, 4 maanden later reactie en toen eens afgesproken :P
nu zijn we bijna 5 jaar samen

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #859 Gepost op: 27 maart 2011, 20:19:59 »
dat klinkt erg bekend job :P ongeveer ook hetzelfde verhaal ;)
zo zeg ik, ieder heeft wel zoiets meegemaakt, is heel erg klote, lijkt alsof je er nooit bovenop komt maar uiteindelijk komt het wel goed.

gewoon veel leuke dingen doen en aan jezelf denken!
zoek een hobby ;) helpt ook :D

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #860 Gepost op: 27 maart 2011, 20:20:35 »
http://www.fear.fm/radio/player ("harder")

helpt mij ook :D

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #861 Gepost op: 27 maart 2011, 20:57:41 »
Lieve Rosa,

Op de eerste plaats een hele grote  bighug van mij en ik lees uit jouw verhaal een hele sterke vrouw  :yes!, die veel heeft meegemaakt en mensen, zoals onze Bert een goed antwoord kan geven.
Bert het leven bestaat helaas uit vallen en opstaan en vallen doen we met z'n allen vaker, dan het snel opstaan en doorgaan. Dat is nu soms het leven, maar kijk om je heen, lees en mogelijk sterk je jezelf door alle ervaringen.
Onderschat niet jouw probleem en overschat die van een ander niet, maar probeer in te zien dat geluk ook mogelijk bij jou op de loer ligt  :ok:

Knuffel,

Patrick.

P.s.

Ook een grote knuffel voor mijn Hyves- en Facebook vriendin Rosa  :yes! :thumbsup:

Giovanni

• Gast
« Reactie #862 Gepost op: 28 maart 2011, 15:23:29 »

Kolere :o :o :o, zou bijna naar de huisarts voor een doos Prozac hollen. Kerel, wat een takkeherrie  :o :o :o :o :o

Bert, ga idd een leuke bezigheid zoeken, of maak een afspraak in Leuven. Gaat je zeker weten helpen!

"Houden van" is een kreet die in mijn woordenboek helemaal op het eind en nog op z'n kop in kleine lettertjes voorkomt. Meer wil ik er niet over kwijt.

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #863 Gepost op: 28 maart 2011, 15:31:16 »
 :rofl:  Applaus

tja ieder zijn ding he...

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #864 Gepost op: 28 maart 2011, 15:39:34 »

Vind ze alledrie we leuk, hard harder hardest. Wat wil je. Ben "vroeguh" zo n hardcore miepje geweest ;D ;D
Luister het niet zo heel vaak meer maar blijft mooi Applaus
Wolletje Pluis

Offline pluis

« Reactie #865 Gepost op: 28 maart 2011, 15:42:07 »
Lieve Rosa,

Op de eerste plaats een hele grote  bighug van mij en ik lees uit jouw verhaal een hele sterke vrouw  :yes!, die veel heeft meegemaakt en mensen, zoals onze Bert een goed antwoord kan geven.
Bert het leven bestaat helaas uit vallen en opstaan en vallen doen we met z'n allen vaker, dan het snel opstaan en doorgaan. Dat is nu soms het leven, maar kijk om je heen, lees en mogelijk sterk je jezelf door alle ervaringen.
Onderschat niet jouw probleem en overschat die van een ander niet, maar probeer in te zien dat geluk ook mogelijk bij jou op de loer ligt  :ok:

Knuffel,

Patrick.

P.s.

Ook een grote knuffel voor mijn Hyves- en Facebook vriendin Rosa  :yes! :thumbsup:
Denk wel dat ik een sterke vrouw ben maar heb ook heel veel zakke momenten hoor. Tja je moet doorgaan doorgaan en doorgaan.
En genieten van de andere mooie kleine dingen om je heen.

Wolletje Pluis

Giovanni

• Gast
« Reactie #866 Gepost op: 28 maart 2011, 15:47:42 »
:rofl:  Applaus

tja ieder zijn ding he...

Dat klopt  :yes! :yes! :yes! ;D

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #867 Gepost op: 28 maart 2011, 15:51:39 »
Moet weer studeren  :-X

Heb zo een hekel aan theorie en les.... heb HBO gedaan maar mee gestopt omdat ik ergens lekker mijn eigen projecten kon gaan ontplooien. Alleen nu ik in de luchtvracht zit moet ik verplicht op cursus omdat het steeds strenger wordt (en al is) mbt regelgeving en veiligheid......

Dus... lesboeken neeeeeeeeeeeeee
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Offline Azgard

« Reactie #868 Gepost op: 28 maart 2011, 15:52:24 »
Het zit me dwars dat ik vrijdag nog een grapje en een praatje maak met de kassierster in de DHZ-zaak waar we al jaren achter ons gerief gaan, en vandaag tot mijn ongeloof dit in de krant lees:  :o

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G3U3844H1&postcode=9280  :-\ :-\

Offline pluis

« Reactie #869 Gepost op: 28 maart 2011, 15:58:42 »
 :-X :-X :-X :-X :-X Soww wat een verhaal zeg. Mensen zijn soms totaal geschift. Ben ook behoorlijk geschrokken van het verhaal want het is mij
ook overkomen bij mijn ex alleen heb het gelukkig overleefd omdat ik na veel tegensputteren en schoppen weg kon komen en hard ben weggerent. Ik kan me indenken wat die vrouw gevoeld heeft op dat moment..... :'( :'( :'( :'(
Wolletje Pluis

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #870 Gepost op: 28 maart 2011, 16:00:28 »
Het zit me dwars dat ik vrijdag nog een grapje en een praatje maak met de kassierster in de DHZ-zaak waar we al jaren achter ons gerief gaan, en vandaag tot mijn ongeloof dit in de krant lees:  :o

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G3U3844H1&postcode=9280  :-\ :-\

Pittig, wel weer een verhaal waarbij de buren alles weten maar niet durven in te grijpen of erover te praten. Als het naast mij zou zijn weet ik ook niet wat ik moet doen. Als het echter al jaren zo gaat zou ik wellicht proberen en praatje te maken. Dit wil je niet horen gebeuren.
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Offline Azgard

« Reactie #871 Gepost op: 28 maart 2011, 16:11:32 »
Raar, ik ken haar niet eens persoonlijk, alleen van de kassa in de winkel, en toch zit ik er al een hele dag aan te denken... hoe de dingen toch soms zo snel zo fout kunnen lopen he...

@pluis: wsl. heeft ze nooit veel kans gemaakt, haar rechter onderarm is al jaren geamputeerd na een ongeval, dus ja...
Zelfs met haar handicap was ze trouwens nog altijd de snelste kassierster in de winkel.

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #872 Gepost op: 28 maart 2011, 16:29:53 »
 :-X ik weet hoe je je voelt, het komt ineens heel dichtbij..

Ik kan het me ook heel persoonlijk aantrekken...  :(

Offline xLes

• Blu Inca
« Reactie #873 Gepost op: 28 maart 2011, 17:54:57 »
Moet weer studeren  :-X

Heb zo een hekel aan theorie en les.... heb HBO gedaan maar mee gestopt omdat ik ergens lekker mijn eigen projecten kon gaan ontplooien. Alleen nu ik in de luchtvracht zit moet ik verplicht op cursus omdat het steeds strenger wordt (en al is) mbt regelgeving en veiligheid......

Dus... lesboeken neeeeeeeeeeeeee

erg leuk al die luchtvracht inderdaad  :!nooooo  heb er ook nog zeevracht bij  v6tech1
Huidige Bella: 147 1.9 Jtd 8v 2003

Verleden:
*3.2 V6 SW 2002 Met Kuurtje  r.i.p.
*156 1.9 JTD 16V 2005
*147 1.6 2006
*156 1.8 1999
*146 1.6 2000

AR156C#1960 - Bella

vitorio

• Gast
« Reactie #874 Gepost op: 28 maart 2011, 18:27:45 »
Bert,

ik heb ook zoiets meegemaakt, al weer in 2004. Meisje ontmoet, ik helemaal stapel, maar toch vrienden, zij was vrij onduidelijk over wat ze wilde, wist het zelf ook niet goed. Paar maanden later had ze ineens wat met een klasgenoot van me, en dat deed pijn. Ik heb het twee maanden volgehouden om vrienden te blijven, en blij voor ze te zijn, toen knapte er wat in me, en heb ik met behoorlijke ruzie het contact verbroken. Een maand later was het uit tussen hun, en wilde ze weer contact. Dat heb ik toen afgehouden, ik was er klaar mee, en ik heb er nog een paar maanden verdriet van gehad. Uiteindelijk haar vergeten en een paar jaar nergens last van gehad. Toen kwamen we elkaar weer tegen, en nu zijn we drie jaar samen (en verwachten een kindje).

Mijn punt, je kan haar beter vergeten nu, als zij nu niks met jou wilt, kan je dat niet forceren, en er rond blijven hangen doet alleen maar pijn. Als het zo is dat jullie samen moeten komen, komt dat wel een keer, daar op blijven wachten en wachten schiet je niks mee op.

Zeg tegen haar waar het op staat, en als zij niks wil, leef dan je leven gewoon en geniet er van