Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366032 keer)

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • Geslacht: Man
  • 5 euro?
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #875 Gepost op: 28 maart 2011, 19:05:54 »
Bert,

ik heb ook zoiets meegemaakt, al weer in 2004. Meisje ontmoet, ik helemaal stapel, maar toch vrienden, zij was vrij onduidelijk over wat ze wilde, wist het zelf ook niet goed. Paar maanden later had ze ineens wat met een klasgenoot van me, en dat deed pijn. Ik heb het twee maanden volgehouden om vrienden te blijven, en blij voor ze te zijn, toen knapte er wat in me, en heb ik met behoorlijke ruzie het contact verbroken. Een maand later was het uit tussen hun, en wilde ze weer contact. Dat heb ik toen afgehouden, ik was er klaar mee, en ik heb er nog een paar maanden verdriet van gehad. Uiteindelijk haar vergeten en een paar jaar nergens last van gehad. Toen kwamen we elkaar weer tegen, en nu zijn we drie jaar samen (en verwachten een kindje).

Mijn punt, je kan haar beter vergeten nu, als zij nu niks met jou wilt, kan je dat niet forceren, en er rond blijven hangen doet alleen maar pijn. Als het zo is dat jullie samen moeten komen, komt dat wel een keer, daar op blijven wachten en wachten schiet je niks mee op.

Zeg tegen haar waar het op staat, en als zij niks wil, leef dan je leven gewoon en geniet er van

+1
 :thumbsup:

Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  Azzuro Gabiano 693, bj. nov. 2002.

Offline BertMiTo

« Reactie #876 Gepost op: 28 maart 2011, 19:32:06 »
Bert,

ik heb ook zoiets meegemaakt, al weer in 2004. Meisje ontmoet, ik helemaal stapel, maar toch vrienden, zij was vrij onduidelijk over wat ze wilde, wist het zelf ook niet goed. Paar maanden later had ze ineens wat met een klasgenoot van me, en dat deed pijn. Ik heb het twee maanden volgehouden om vrienden te blijven, en blij voor ze te zijn, toen knapte er wat in me, en heb ik met behoorlijke ruzie het contact verbroken. Een maand later was het uit tussen hun, en wilde ze weer contact. Dat heb ik toen afgehouden, ik was er klaar mee, en ik heb er nog een paar maanden verdriet van gehad. Uiteindelijk haar vergeten en een paar jaar nergens last van gehad. Toen kwamen we elkaar weer tegen, en nu zijn we drie jaar samen (en verwachten een kindje).

Mijn punt, je kan haar beter vergeten nu, als zij nu niks met jou wilt, kan je dat niet forceren, en er rond blijven hangen doet alleen maar pijn. Als het zo is dat jullie samen moeten komen, komt dat wel een keer, daar op blijven wachten en wachten schiet je niks mee op.

Zeg tegen haar waar het op staat, en als zij niks wil, leef dan je leven gewoon en geniet er van

Ik weet het, probeer haar ook te vergeten maar lukt niet..
Tis niet dat we ruzie hebben gemaakt, is nu 2 weken dat ze van het ene moment op het andere niks meer laat weten en dat doet pijn,
we hebbe mooie tijd gehad samen waarom dan zo eindigen ???
AR156C#1513

Offline xLes

• Blu Inca
« Reactie #877 Gepost op: 28 maart 2011, 19:34:20 »
Tis niet dat we ruzie hebben gemaakt, is nu 2 weken dat ze van het ene moment op het andere niks meer laat weten en dat doet pijn,

Join the club  :-X

Kreeg laatst ook ineens weer een sms dat het slecht ging met haar oma, daarna ook niks meer gehoord  ::)

Life's a bitch en vrouwen maken het bepaald niet makkelijker  :!nooooo
Huidige Bella: 147 1.9 Jtd 8v 2003

Verleden:
*3.2 V6 SW 2002 Met Kuurtje  r.i.p.
*156 1.9 JTD 16V 2005
*147 1.6 2006
*156 1.8 1999
*146 1.6 2000

AR156C#1960 - Bella

Offline BertMiTo

« Reactie #878 Gepost op: 28 maart 2011, 19:38:00 »

Nee, maar mijn leven was opeens stukken leuker toen ik haar kende..
AR156C#1513

Offline xLes

• Blu Inca
« Reactie #879 Gepost op: 28 maart 2011, 19:39:08 »
Nee, maar mijn leven was opeens stukken leuker toen ik haar kende..

ook daar deel ik de mening met je  :) en zou het voor geen goud willen vergeten of missen maar soms toch wel de twijfel waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt
Huidige Bella: 147 1.9 Jtd 8v 2003

Verleden:
*3.2 V6 SW 2002 Met Kuurtje  r.i.p.
*156 1.9 JTD 16V 2005
*147 1.6 2006
*156 1.8 1999
*146 1.6 2000

AR156C#1960 - Bella

Giovanni

• Gast
« Reactie #880 Gepost op: 28 maart 2011, 19:56:29 »
Het zit me dwars dat ik vrijdag nog een grapje en een praatje maak met de kassierster in de DHZ-zaak waar we al jaren achter ons gerief gaan, en vandaag tot mijn ongeloof dit in de krant lees:  :o

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G3U3844H1&postcode=9280  :-\ :-\

Zo dan  :o :o :o :o :o :o

Offline xnon

« Reactie #881 Gepost op: 28 maart 2011, 21:28:21 »
Suicide (S) Alto die met 50 op de snelweg invoegen, en als je er eindelijk naast kan rijden ook maar besluit een baan op te schuiven, waar ik dan dus net rij. Het lijkt hier in de rampstad er wel op hoe langer de invoegstrook hoe lager de snelheid met invoegen 50 60km max anders ga je te hard  :-\, zie tegenwoordig vrachtwagens sneller optrekken en invoegen dan personenwagens.

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #882 Gepost op: 29 maart 2011, 09:28:03 »
Met statief flitser een eerste poging gedaan om een nette foto te maken, gelijk lastig onderwerp (dacht ik) maar meneer bleef stil liggen. Foto mist nog wat naar mijn mening :|

Olivier - What's up? by Louman.net, on Flickr
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #883 Gepost op: 29 maart 2011, 09:38:16 »
Met statief flitser een eerste poging gedaan om een nette foto te maken, gelijk lastig onderwerp (dacht ik) maar meneer bleef stil liggen. Foto mist nog wat naar mijn mening :|

Olivier - What's up? by Louman.net, on Flickr

Knap dat de kat stil blijft liggen, doen ze bij mij nooit haha

Wat je misschien mist is een beetje speelsheid in de foto qua perspectief, kater kijkt recht in de camera.

Technisch aspect: De flits valt op maar ik betwijfel of deze echt nodig was, wat je kan proberen is (als je een opzet flitser hebt) via het plafon flitsen.
Zo krijg je een meer difuus licht i.p.v. de harde schaduwen die je nu hebt.

Als je nog geen opzetflitser hebt en dit soort foto's (dierenfotografie) wel leuk vind kan je ook eens kijken naar een heel simpel studio setje (+- 100 euro) met paraplu / softbox; dat vind ik erg leuk om te doen en je krijgt haarscherpe foto's. nadeel is dat je "studio" niet draagbaar is en jij dus het "onderwerp" (in dit geval de kat :D) naar je toe moet brengen: daar heb je een hoop geduld voor nodig haha.

wel leuke kat trouwens ;) ben echt een kattenmens :D

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #884 Gepost op: 29 maart 2011, 09:55:39 »
Knap dat de kat stil blijft liggen, doen ze bij mij nooit haha

Wat je misschien mist is een beetje speelsheid in de foto qua perspectief, kater kijkt recht in de camera.

wel leuke kat trouwens ;) ben echt een kattenmens :D

Klopt, was heel toevallig, ik was de set aan het opstellen (statief flitser even geleend) en toen ging meneer er recht voor zitten. Ik heb ook wel wat foto's dat ie niet in de lens keek, maar had juist deze gekozen omdat hij precies in de lens keek, komt niet vaak voor :) Kater is nu 5mnd oud, zijn aan het wachten tot ie geholpen kan worden want hij begint met de dag meer katergedrag te vertonen. Gaat nog aan een riem naar buiten en valt alles aan wat ie tegenkomt. Zelfs stenen van zijn eigen formaat.

Vanavond weer even een ander onderwerp zoeken. Flits was trouwens wel nodig, was rond 22:00 dat ik de foto maakte, dus was donker in huis  ;D
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Offline sanscorp

• Crew
  • *
  • 5 euro?
« Reactie #885 Gepost op: 29 maart 2011, 10:08:17 »
hahaha ja dan kan je hem beter laten helpen: heb je er zelf ook een hoop meer rust bij!
meestal zijn dat soort foto's "per ongelijk", vaak ook de beste van een hele serie haha.

Hij heeft inderdaad een lekker koppie van "kijk mij eens en had je wat" :P kan 'ie al goed met 5 maanden!

Maar nogmaals, als je het leuk vind kan je met een hele simpele flits set al heel veel leuks doen.
Ik zie nu dat je met "statief flitser"  studio flitser bedoeld :P

Met of zonder softbox/paraplu? vind de schaduwen wel vrij hard namelijk.
Hoewel je van rechts geflitst hebt lijkt het rechter oog wel heel donker, of ligt dat aan mijn monitor op het werk? :P

Als je "maar" 1 flitser hebt (wat prima is voor een basis opstelling) kan je een stuk wit papier of aluminiumfolie als reflector gebruiken: zo kan je de schaduw ook minder hard maken.
Alu folie kan, wanneer gekreukeld, een grappig effect op de foto hebben, moet dan wel bij het idee passen.

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #886 Gepost op: 29 maart 2011, 10:18:46 »
Schaduwen zijn idd hard, ik heb geen softbox erbij, wil wel een leuke set aanschaffen met de tijd om me er eens goed in te verdiepen. Momenteel dus alleen richten. Flitser stond te hoog vandaar de harde schaduw. Stond klaar voor een foto van mijn vriendin, toen ging meneer vlak voor de flitser op de vloer. Dus stukje laten zakken en naar beneden richten.

Niet mijn beste werk dus, maar gewoon een probeersel, was omdat het onderwerp besloot mee te werken  ;D

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #887 Gepost op: 29 maart 2011, 10:37:39 »
Wat mij niet dwars zit: Het concert van Sonata Arctica gisteren was super!
Geweldige band is het. Live waren ze weer goed en ze tonen dat ze er echt plezier in hebben. Er zaten ook een paar leuke verrassingen in :)

Zo ging de zanger bij een heel bekend nummer ineens rappen en veranderde muziek. Iedereen was in de eerste instantie blij toen het nummer begon en deden al fijn mee. Tot hij begon te rappen. Iedereen vond het geweldig en deed vrolijk mee :P Uiteindelijk speelde ze het nummer wel vanaf het begin af aan zoals hij hoort.

Wat me dwars zit is mijn nek/bovenrug. Man wat een spierpijn door het schedelzwiepen.

Lau

• Gast
« Reactie #888 Gepost op: 29 maart 2011, 15:55:09 »
Maar iedere keer dat zij wat laat horen, reageer jij daar dan nog op?
Want ik krijg echt het idee dat ze het maar makkelijk vind dat ze altijd nog jou heeft, en daar altijd op terug zou kunnen vallen.
Hierdoor maak je het voor jezelf ook niet makkelijk want iedere keer als jij door wil gaan met je leven, duikt zij weer op.
Is het niet een idee om de eer aan je zelf te houden en niet meer op haar reageren? Al kan ik me voorstellen dat dat heel moeilijk is  :-\

@ Pluis, wat vind ik je een sterke vrouw!

Wat mij op het moment dwars zit is helemaal niks vergeleken met de moeilijke problemen die hier voorbij komen, maar toch;
Heb half jaar geleden een tragus piercing laten zetten.. Al expres de dubbele tijd genomen om het te laten genezen. Laatst eindelijk een nieuwe gekocht, want wil een knopje in plaats van een ringetje. Dus het pakketje komt net op mijn werk aan. Ik wist wel dat ik moest wachten tot ik thuis was om hem om te wisselen, zodat mocht het niet lukken ik meteen naar de piercer kon. (tragus is door je kraakbeen, dus gaat heeel snel dicht)
Maar natuurlijk kon ik weer niet wachten waardoor ik nu met het probleem zit dat ik er geen piercing meer doorheen krijg en ik nog op mijn werk zit waardoor ik niet weg kan  Deuh
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2011, 15:58:43 door Lau »

Offline Kees Durk

« Reactie #889 Gepost op: 29 maart 2011, 16:04:52 »

Join the club  :-X

Kreeg laatst ook ineens weer een sms dat het slecht ging met haar oma, daarna ook niks meer gehoord  ::)

't is eigenlijk vrij simpel. De meeste mensen willen graag een vorm van aandacht. Er is altijd wel iemand waar je dat van kunt krijgen. Jij hebt haar tijdens jullie relatie natuurlijk aandacht gegeven en andersom. Op het moment dat het uit is vervalt dat dus, tenzij je "goede vrienden" blijft. De aandacht en het delen blijft dan min of meer. Op het moment dat iemand van de twee dat door iets of iemand anders heeft, is er ineens een stuk minder contact, tot dat er iets gebeurt waardoor die eager naar delen en aandacht er weer is. Dan ben jij altijd weer een makkelijke manier om mee te delen en aandacht van te krijgen, en je gaat daar als vanzelf sprekend graag op in want het opent weer een deur.
zodra ze weer een andere manier of iemand anders heeft vervalt het contact richting jou weer. En zo gaat dat door tot het doodbloed of ze een nieuwe kerel of iets heeft.
Het enige wat goed werkt is gewoon besluiten een flinke poos er geen aandacht en energie meer aan te besteden hoe hard het ook voor jezelf is.
Als ze dat merkt en ook echt nog wat voor je voelt, komt het vanzelf nog eens goed, en anders niet. Dan groei je er uiteindelijk over heen en vind je misschien iemand anders waar je gelukkig van wordt.

een beetje zweverig verhaal maar ik zie het toch vaker dan eens gebeuren. Zowel kerels als meiden die iemand aan het lijntje houden.

Lau

• Gast
« Reactie #890 Gepost op: 29 maart 2011, 16:14:34 »

't is eigenlijk vrij simpel. De meeste mensen willen graag een vorm van aandacht. Er is altijd wel iemand waar je dat van kunt krijgen. Jij hebt haar tijdens jullie relatie natuurlijk aandacht gegeven en andersom. Op het moment dat het uit is vervalt dat dus, tenzij je "goede vrienden" blijft. De aandacht en het delen blijft dan min of meer. Op het moment dat iemand van de twee dat door iets of iemand anders heeft, is er ineens een stuk minder contact, tot dat er iets gebeurt waardoor die eager naar delen en aandacht er weer is. Dan ben jij altijd weer een makkelijke manier om mee te delen en aandacht van te krijgen, en je gaat daar als vanzelf sprekend graag op in want het opent weer een deur.
zodra ze weer een andere manier of iemand anders heeft vervalt het contact richting jou weer. En zo gaat dat door tot het doodbloed of ze een nieuwe kerel of iets heeft.
Het enige wat goed werkt is gewoon besluiten een flinke poos er geen aandacht en energie meer aan te besteden hoe hard het ook voor jezelf is.
Als ze dat merkt en ook echt nog wat voor je voelt, komt het vanzelf nog eens goed, en anders niet. Dan groei je er uiteindelijk over heen en vind je misschien iemand anders waar je gelukkig van wordt.

een beetje zweverig verhaal maar ik zie het toch vaker dan eens gebeuren. Zowel kerels als meiden die iemand aan het lijntje houden.
Amen

Dit probeerde ik dus te vertellen.

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #891 Gepost op: 29 maart 2011, 17:03:50 »
Het blijkt maar weer dat we allemaal ons ding hebben en wat is het dan fijn om te lezen, hoe groot de steun is !
Zo tof !
Vaak lees ik dingen, die ook mijn oogjes doen openen  :yes!
Soms en dat is heel eerlijk, maar tijdelijk, maar dat geeft niks.
Ik vertelde vandaag nog tegen een klant, dat ik vroeger leefde van dag tot dagen dat is nu van seconde tot seconde en ook dat is goed, als je maar leeft !

bighug

Voor jullie,

Patrick.

Offline BertMiTo

« Reactie #892 Gepost op: 29 maart 2011, 17:24:29 »
Maar iedere keer dat zij wat laat horen, reageer jij daar dan nog op?
Want ik krijg echt het idee dat ze het maar makkelijk vind dat ze altijd nog jou heeft, en daar altijd op terug zou kunnen vallen.
Hierdoor maak je het voor jezelf ook niet makkelijk want iedere keer als jij door wil gaan met je leven, duikt zij weer op.
Is het niet een idee om de eer aan je zelf te houden en niet meer op haar reageren? Al kan ik me voorstellen dat dat heel moeilijk is  :-\

@ Pluis, wat vind ik je een sterke vrouw!

Wat mij op het moment dwars zit is helemaal niks vergeleken met de moeilijke problemen die hier voorbij komen, maar toch;
Heb half jaar geleden een tragus piercing laten zetten.. Al expres de dubbele tijd genomen om het te laten genezen. Laatst eindelijk een nieuwe gekocht, want wil een knopje in plaats van een ringetje. Dus het pakketje komt net op mijn werk aan. Ik wist wel dat ik moest wachten tot ik thuis was om hem om te wisselen, zodat mocht het niet lukken ik meteen naar de piercer kon. (tragus is door je kraakbeen, dus gaat heeel snel dicht)
Maar natuurlijk kon ik weer niet wachten waardoor ik nu met het probleem zit dat ik er geen piercing meer doorheen krijg en ik nog op mijn werk zit waardoor ik niet weg kan  Deuh
Is idd moeilijk om niet reageren dan, ik krijg dan weer hoop dat het misschien toch ooit iets kan worden :-\
Maar ik heb het idee dat zij er enkel is voor mij als er even niemand is voor haar, dusja als ze nog iets laat weten wil ik weten wat haar bedoeling is, en kan ze dat niet zeggen weet ik genoeg, maar ik probeer verder te gaan met mijn leven :)
AR156C#1513

Giovanni

• Gast
« Reactie #893 Gepost op: 29 maart 2011, 18:41:54 »

Kort en bondig samengevat: zorg dat je nooit iemands reservevriendje word  Applaus Applaus Applaus

Offline BertMiTo

« Reactie #894 Gepost op: 29 maart 2011, 19:08:01 »
Maar een reservevriendje ben ik niet, ze heeft geen relatie :-\
Wss ben ik gewoon een saaie negatieve gast,  en wie wil nu omgaan met zo iemand ???
AR156C#1513

Offline xnon

« Reactie #895 Gepost op: 29 maart 2011, 19:11:19 »
@ Bert Mito: Zo`n verhaal komt me bekend voor ben ook een jaar of 4 reserve vriendje geweest  :-\, maar doordat mijn neefje toen is verongelukt 1999  :'(, ben ik achter haar ware innerlijk gekomen, vooral toen ze 2 weken na de crematie belde of we wat gingen doen, de opmerking die ze toen zij ben ik nooit vergeten (je moet eens meer aan anderen denken dan aan jezelf, kan er nog steeds kwaad om worden), dacht altijd om anderen (ging op dat moment alleen niet, verdriet om neefje was te groot en is er nog steeds, je denkt er wel minder aan maar weg gaat het nooit) en toch had ik die tijd niet willen missen, weet nu wat ik in elk geval niet meer wil, plus dat ik daardoor meer voor mezelf heb leren opkomen.

Later wou ze ineens weer een relatie met me, ik zei we hebben te veel meegemaakt. Later raakte ze ook nog d`r beste vriendin kwijt door haar gedrag.
1 Ding wat ik altijd onthoud en zeg je kan wel vergeven, maar niet vergeten (op de achtergrond blijft altijd iets meespelen)

Ik heb nu een schat van een vrouw, die eens meer voorzichzelf moet opkomen, maar dat gaat de goede kant op alleen haar zus is het er niet zo mee eens  ;D, ze doet niet meer alles zomaar als het gezegd of gevraagd wordt.

Ben je dan het tussen vriendje van relatie naar relatie ?

Offline sght97

« Reactie #896 Gepost op: 29 maart 2011, 19:13:37 »
Maar een reservevriendje ben ik niet, ze heeft geen relatie :-\
Wss ben ik gewoon een saaie negatieve gast,  en wie wil nu omgaan met zo iemand ???

Bert,

Kan je nu ECHT aangeven wat je ECHT zou willen ?
En wat zou jouw toekomstbeeld dan zijn?

Groetjes,

Patrick.

Offline BertMiTo

« Reactie #897 Gepost op: 29 maart 2011, 19:23:14 »
Bert,

Kan je nu ECHT aangeven wat je ECHT zou willen ?
En wat zou jouw toekomstbeeld dan zijn?

Groetjes,

Patrick.

Wat ik wil naar toekomst toe is een lieve vrouw leren kennen, iemand die hetzelfde voelt voor mij als ik voor haar, en dan samen met haar de rest van mijn toekomst beleven.
Stoch zoveel niet gevraagd ???
AR156C#1513

Offline sght97

« Reactie #898 Gepost op: 29 maart 2011, 19:27:18 »
Wat ik wil naar toekomst toe is een lieve vrouw leren kennen, iemand die hetzelfde voelt voor mij als ik voor haar, en dan samen met haar de rest van mijn toekomst beleven.
Stoch zoveel niet gevraagd ???

Lieve Bert,

Zeker is dat niet teveel gevraagd, maar lees dan wat je eerder schreef en dat gaat, denk ik, niet lukken met dat ex-meisje.
MAAR troost je, er zijn nog zoveel mooie, lieve dames en heb geduld en maak je hoofd even leeg en geniet nou van het gaan vissen en Bella en andere dingen.
Doe vooral niet je best en het komt op je af.

Groet en knuffel,

Patrick.

Offline BertMiTo

« Reactie #899 Gepost op: 29 maart 2011, 19:39:06 »
Mijn best doen voor haar doe ik zoiezo niet meer, als ze nog iets met mij te maken wil zal het van haar kant moeten komen.
En voor de rest idd genieten van het vissen en de alfa, velgjes er vandaag terug opgelegd :)
AR156C#1513