Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 367616 keer)

Offline Timmetjuh

• Geslacht: Man
  • AR 156 1.8TS BJ2000
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #1000 Gepost op: 05 april 2011, 15:34:34 »
Hmm mijn broertje is gister avond weer in het ziekenhuis opgenomen. Met zijn buik is nog steeds niet alles goed. Na vorige maand al 2 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben is het nu weer raak. Alles leek in orde te zijn tot hij gisteren weer buikpijn kreeg. Na een echo bleek dat er weer iets mis was met zijn darmen. Morgen gaan ze een CT scan uitvoeren. Ik ben benieuwd...

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #1001 Gepost op: 05 april 2011, 17:36:13 »
Heel veel sterkte voor jullie, Tim en een dikke knuffel,

Patrick.

Offline ScriptMania

• to be or not to be, what was the question?
« Reactie #1002 Gepost op: 05 april 2011, 18:56:54 »
dat is minder, hopen maar op een goede uitkomst dan.

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #1003 Gepost op: 05 april 2011, 19:39:09 »
Gek, dat sommige mensen zich achter de schermen (via PB) goed durven en kunnen uitten, maar voor de schermen niet, terwijl het zo fijn zou zou om juist daarom rekening te kunnen houden met elkaar.

Wat mij op valt is dat we allemaal zoveel problemen hebben en ook al zijn die verschillend, dat maakt niet uit, maar het is zo fijn om elkaar ECHT kunnen helpen!
Desnoods een luisterend oor zijn.

:ok:

Patrick.

Offline xnon

« Reactie #1004 Gepost op: 05 april 2011, 20:30:29 »
Sterkte Tim ik hoop dat het niet al te ernstig is.

Voor/achter de schermen uitten, sommige dingen zou iedereen van mij wel mogen lezen alleen als ik denk dat het te gevoelig ligt om er constant aan herinerd te worden doe ik het via PB  ;).
Ik heb zoals de meeste(n) in het verleden het vertrouwen in de mens/vriend verloren begint langzaam terug te komen. (duurt nu dus lang voor ik iemand vertrouw of moet gelijk een goed gevoel hebben).

Ik weet doordat mijn neefje op 14 jarige leeftijd is overleden/reden, wie mijn echte vrienden zijn en daar heb ik er dus 2 van (in moeilijke situatie leer je de mensen kennen), waarbij ik op elk moment van de dag over de vloer zou kunnen komen, 1 ervan is mijn zwager geworden.

Offline ProJustice

• Next Car word Maserati!
« Reactie #1005 Gepost op: 05 april 2011, 21:16:17 »
Gek, dat sommige mensen zich achter de schermen (via PB) goed durven en kunnen uitten, maar voor de schermen niet, terwijl het zo fijn zou zou om juist daarom rekening te kunnen houden met elkaar.

Patrick.

Dat komt omdat niet iedereen zijn problemen zomaar even op het www plaatst waar iedereen toegang tot kan hebben.

Er staan hier verhalen die in mij ogen en klinkt niet zo netjes van me , ( weet niet hoe ik het anders moet zeggen ) absoluut niet thuis horen.
Ik ga geen voorbeelden noemen vindt ik niet nodig . Dat houdt ik voor mezelf.

Mij zit dwars dat er bepaalde dingen constant herhaald worden in berichten. Niet 1 x maar heel vaak tot vervelends toe.
Maar het is een vrij land en vrije meningsuiting dus ik ga ook daar niet op in omdat dat niet netjes is.

Gelukkig ben ik erachter gekomen de afgelopen maanden dat ik niet de enigste ben en meerdere personen dit gelukkig is opgevallen.
( Dacht al dat het aan mij begon te liggen. )

Zo ga vrolijk verder in dit topic en stoor me niet aan mij. Ik ben happy , gelukkig heb het naar me zin maar irriteer me mateloos aan sommige dingen.

Back to topic

Giovanni

• Gast
« Reactie #1006 Gepost op: 05 april 2011, 22:09:35 »

Mij zit dwars dat er bepaalde dingen constant herhaald worden in berichten. Niet 1 x maar heel vaak tot vervelends toe.
Maar het is een vrij land en vrije meningsuiting dus ik ga ook daar niet op in omdat dat niet netjes is.

Scusi  :-[ :-[ :-[  Zal geen plaatjes van verrotte 156ers meer plaatsen. Wist niet dat ik je er mee kwetste  :-X :-X :-X

: ach, kom maar...

;D

Offline amazinged

• Op gas moet je koken, maar vooral ook rijden!
    • auto aankoopkeuringen en diagnose
« Reactie #1007 Gepost op: 05 april 2011, 22:14:45 »
"Dat komt omdat niet iedereen zijn problemen zomaar even op het www plaatst waar iedereen toegang tot kan hebben"

Helemaal goed! De ?©?©n schrijft makkelijker van zich af dan de ander. De ?©?©n maakt het niet uit dat iedereen het kan zien, de ander wel!

"Er staan hier verhalen die in mij ogen en klinkt niet zo netjes van me , ( weet niet hoe ik het anders moet zeggen ) absoluut niet thuis horen.
Ik ga geen voorbeelden noemen vindt ik niet nodig . Dat houdt ik voor mezelf"

Gelukkig zeg je 'in mijn ogen' . Het is jouw mening dat die verhalen hier niet thuis horen. Anderen denken er anders over. Hoe je dit voelt hangt allemaal weer af van hoe je karakter is, je EQ, je opvoeding en het milieu waar je uit komt. Uiteindelijk krijg je het eindproduct 'mens' die zelf kiest wat hij schrijft.

"Mij zit dwars dat er bepaalde dingen constant herhaald worden in berichten. Niet 1 x maar heel vaak tot vervelends toe.
Maar het is een vrij land en vrije meningsuiting dus ik ga ook daar niet op in omdat dat niet netjes is"

Sja, sommige mensen zitten dus serieus met iets, hebben serieus iets meegemaakt en schrijven dat vaker dan anderen. Als dat voor die personen werkt, het schrijven, het kunnen uiten, het delen met anderen, dan is dat GOED.
Dat het jou irriteert zegt daarmee niet veel over de schrijvers. W?©l iets over jou. Lees je wel eens een krant? Kijk je wel eens actualiteiten en het journaal? Ook ge?Ærriteerd dat bepaalde items vaker voorbij komen?
Gelukkig, kan jij, net als de schrijver die herhaalt ervoor kiest om te herhalen, ervoor kiezen dat wat herhaalt wordt en jouw irriteert, niet te lezen. Dat heet een 'win-win-situatie". Jij irriteert je niet meer aan de herhalingen en de schrijver kan zijn ei kwijt!

"Gelukkig ben ik erachter gekomen de afgelopen maanden dat ik niet de enigste ben en meerdere personen dit gelukkig is opgevallen.
( Dacht al dat het aan mij begon te liggen. )"

Gelukkig ben je niet de 'enigste' nee, want dan heb je het probleem dat je niet bestaat. De 'enigste' zou de 'overtreffende trap' van 'de enige' zijn.
Dat je niet de enige bent wil niet zeggen dat je in het voorgaand gestelde gelijk heb, al word dit wel vaak zo gevoeld. Het zegt slechts dat er 'gelijk-gestemden' zijn die het net zo ervaren als jij. Dat is mooi, dat geeft een band en geeft je het gevoel dat er in ieder geval iets zit in jouw zienswijze.

"Zo ga vrolijk verder in dit topic en stoor me niet aan mij. Ik ben happy , gelukkig heb het naar me zin maar irriteer me mateloos aan sommige dingen"

Wij gaan vrolijk verder! En persoonlijk stoor ik me daarbij absoluut niet aan jou. Ter verduidelijking, mijn bericht op jouw bericht is absoluut niet flauw bedoeld, maar slecht als tip om door te scrollen als je iets leest wat je eerder las omdat het herhaald wordt. Je hoeft je dan niet meer 'mateloos te irriteren' aan sommige dingen en zal zien dat je nog gelukkiger wordt!

Een beetje relativeren, begrip en tolerantie naar de medemens hier op het forum die het wel nodig hebben om hun 'gevoel' en 'emoties' hier weg te schrijven, maakt al snel dat je een stuk milder oordeelt. ( pro-justice)

156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline amazinged

« Reactie #1008 Gepost op: 05 april 2011, 22:16:59 »
Al weer lief geweest voor je Bella Jan? Heeft ze al weer een slokje gehad?  ;D
156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline ProJustice

« Reactie #1009 Gepost op: 05 april 2011, 22:32:16 »
Mij zit het ook dwars dat Amizinged niet begrijpt wat er staat.

Ik irriteer me niet aan bepaalde verhalen . Helemaal niet zelfs. Meer de reactie erop die altijd maar hetzelfde is. Zit geen verandering van lijn in.
De verhalen hier zijn prima en problemen die er staat heb ik absoluut geen probleem mee.

Sorry dat je naam verkeerd staat maarja die van mij is helaas ook moeilijk te typen.  ;)

Verder mogen de uitleg van bepaalde woorden gewoon direct worden vertaald ipv een woordenboek uitleg erbij want zo snap ik er maar weinig van.
Heb ook maar VBO gedaan en meer niet. Mag je iemand niet zeg het direct en niet met een omweg.  ;D
« Laatst bewerkt op: 05 april 2011, 22:35:27 door ProJustice »

Giovanni

• Gast
« Reactie #1010 Gepost op: 05 april 2011, 22:36:41 »
Al weer lief geweest voor je Bella Jan? Heeft ze al weer een slokje gehad?  ;D

Ben ik vergeten  :-[ :-[ :-[ :-[ :-X :-X  En ja, op zeker moment liep zo zo fantastisch lekker, dat toen er een vervelende Belgische A6 (met waarschijnlijk een 1.9 dieseltje) vervelend begon te duwen, ik maar even de 200 aangetikt heb. Daarna niet meer terug gezien :-X 

Ik ben ook zo dom af en toe, dat moet een keer fout gaan  :-X

Vanavond wel meteen ff een afspraak met de buren gemaakt, morgen een vers filter, verse motor- en bakolie  :D :D :D

Eens kieken hoe snel dat er weer uit drupt  flippy1 purk1

Offline amazinged

« Reactie #1011 Gepost op: 05 april 2011, 22:50:07 »
"Mij zit het ook dwars dat Amiazinged niet begrijpt wat er staat"

Niets om je over op te winden, aan te irriteren dwars te laten zitten! Gewoon helder en duidelijk schrijven wat je bedoelt!  ;D Ik scoorde op begrijpend lezen niet slechter dan gemiddeld vroeger en heb sindsdien alleen maar meer begrip gekregen. Als je helder en duidelijk schrijft wat je bedoelt dan scheelt je dat al weer ?©?©n ergernis!

"Ik irriteer me niet aan bepaalde verhalen . Helemaal niet zelfs. Meer de reactie erop die altijd maar hetzelfde is. Zit geen verandering van lijn in.
De verhalen hier zijn prima en problemen die er staat heb ik absoluut geen probleem mee"

Schrijf dan dat je je irriteert aan de reacties erop, omdat die altijd hetzelfde zijn in jouw ogen.

Nu kan 'een zelfde reactie' soms ook heel passend zijn hoor..........of je nu je de frietpan op je grote teen liet vallen, met scheren gesneden hebt, je hond de woonkamer ondergekotst heeft, er een deuk bij gekomen is in je Bella, je een dierbare ontvallen is of je zo dronken was toen je dacht die wereldwip te maken dat je nu met een gekneusde blauwe pielemans op de bank zielig zit te wezen......

In alle gevallen kan "heel veel sterkte gewenst" ontzettend treffend en gemeend zijn. Aangezien sommigen vaker reageren in dit soort sociale topics zal je uiteindelijk in gevallen waarin je iemand sterkte kan wensen, die reactie vaker van die mensen zien.

"Sorry dat je naam verkeerd staat maarja die van mij is helaas ook moeilijk te typen"

Als het je nu al opvalt voor het verzenden van het bericht, dan zou je het nog kunnen veranderen. Jouw naam was bewust even in 2 delen opgesplitst, omdat ik in de zin ervoor relateerde aan jouw 'oordelen' .
Met jouw naam lijkt het alsof je 'voor een goed en rechtvaardig oordeel' bent. Nu kan het best zijn natuurlijk dat ik je te veel eer toeken aan de keuze van jouw naam hier en dat jij geen moer geeft om goede oordelen of rechtvaardigheid........misschien zet je wel de stempels op de enveloppen bij het parket Amsterdam en zal jou het worst zijn hoe ze daar oordelen  party maar kwam je zo op het illustere idee van je naam.

O ja, zit me dwars dat ik niet weet wat de inspiratie voor jouw naam was  Applaus

Giovanni

• Gast
« Reactie #1012 Gepost op: 05 april 2011, 22:55:41 »
of je nu je de frietpan op je grote teen liet vallen, met scheren gesneden hebt, je hond de woonkamer ondergekotst heeft, er een deuk bij gekomen is in je Bella, je een dierbare ontvallen is of je zo dronken was toen je dacht die wereldwip te maken dat je nu met een gekneusde blauwe pielemans op de bank zielig zit te wezen......

Wat mij nu heel erg dwars zit is dat ik me af zit te vragen of je me stalkt  :o :o :o :o

Notworthy

Offline amazinged

« Reactie #1013 Gepost op: 05 april 2011, 23:01:55 »
Wat mij nu heel erg dwars zit is dat ik me af zit te vragen of je me stalkt  :o :o :o :o

Notworthy

Vertel? Frietpan, de woonkamer, t scheermes of dacht je echt dat............... Hahaha

Offline ProJustice

« Reactie #1014 Gepost op: 05 april 2011, 23:05:37 »
Inderdaad komt die naam voor uit een gebeurtenis in mijn leven maar ik wel gewoon een plek heb kunnen geven.

Het rechtssysteem  en de mooie petten brigade die wij betalen met onze belasting centen heeft mij deze mooi naam gegeven.

Gelukkig loopt het levende aandenken waarschijnlijk nog een jaar of 7 rond.

Dus voortaan zonder een streep anders klopt die niet.

Giovanni

• Gast
« Reactie #1015 Gepost op: 05 april 2011, 23:53:01 »
Vertel? Frietpan, de woonkamer, t scheermes of dacht je echt dat............... Hahaha

Alles kwam nogal herkenbaar over zeg maar  Applaus Applaus Applaus

Inderdaad komt die naam voor uit een gebeurtenis in mijn leven maar ik wel gewoon een plek heb kunnen geven.

Het rechtssysteem  en de mooie petten brigade die wij betalen met onze belasting centen heeft mij deze mooi naam gegeven.

Gelukkig loopt het levende aandenken waarschijnlijk nog een jaar of 7 rond.

Dus voortaan zonder een streep anders klopt die niet.

Tja, gelukkig word langzamerhand steeds meer benoemd in dit land  ;)

In Kootwijkerbroek zit ook nog wel eea aan onverwerkt verleden denk ik....................

Offline amazinged

« Reactie #1016 Gepost op: 05 april 2011, 23:59:07 »
Dan maar op de valreep van 5-4-2011  Back to topic

Mij zit dwars dat een lange bout door de schokbreker achter vandaag niet los wilde bij een 156  Deuh die ik nog heb staan voor de sloop.

Bah, op de boerderij, tussen de stront, op de grond, en dan niet mee willen werken! Morgen nog een poging als ik zin heb  Applaus

Ik zal eens een pet zoeken in de kast en die opdoen  giovanni1 misschien is dat het geheim!  Hahaha

Giovanni

• Gast
« Reactie #1017 Gepost op: 06 april 2011, 00:11:52 »
Wie zal het zeggen  ;D ;D ;D

Offline BertMiTo

« Reactie #1018 Gepost op: 06 april 2011, 10:21:41 »
Mij zit het dwars dat ik steeds mijn vingernagels afknabbel tot bloedens toe, iemand idee?©n hoe nagelbijten af te leren?
AR156C#1513

Offline BertMiTo

« Reactie #1019 Gepost op: 06 april 2011, 10:28:32 »
O ja, voor de mensen die zich irriteren aan mijn berichten hier, ik noem ook geen namen,
veel zal ik hier niet meer moeten plaatsen, of het zullen positieve dingen zijn ;)
AR156C#1513

Offline Kees Durk

« Reactie #1020 Gepost op: 06 april 2011, 10:32:06 »
O ja, voor de mensen die zich irriteren aan mijn berichten hier, ik noem ook geen namen,
veel zal ik hier niet meer moeten plaatsen, of het zullen positieve dingen zijn ;)

das zowiezo al een instelling! al erger ik me nergens aan hoor.  :thumbsup: :thumbsup:

als je met het positieve bezig bent, wordt het negatieve vanzelf een keer kleiner ;)

Giovanni

• Gast
« Reactie #1021 Gepost op: 06 april 2011, 10:35:12 »
Idd, je geest is net een fabriek! Stop er negatieve dingen in en er komen heel veel negatieve dingen uit. Stop er positieve dingen in, en jawel, er komen heel veel positieve dingen uit.

Meestal vergeet ik dat zelf  Deuh

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #1022 Gepost op: 06 april 2011, 10:36:10 »
Mij zit het dwars dat ik steeds mijn vingernagels afknabbel tot bloedens toe, iemand idee?©n hoe nagelbijten af te leren?

Je hebt daar speciaal spul voor bij de drogist wat je erop kunt smeren. Is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies ;D ;D ;D ;D
Dat helpt wel vind ik.
Wolletje Pluis

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #1023 Gepost op: 06 april 2011, 10:37:23 »
Van dat anti duim spul erop smeren ;) Dat gebruiken ze wel eens bij kinderen die duimen. Het smaakt zo vies!
Hehe ik moet weer denken aan de keer dat ik de fiep van mijn broertje toen hij klein was daarmee vol had gesmeerd. Dat gezicht  :rofl: en toen midden in de woonkamer overgeven geweldig. Mam vond het iets minder grappig :P Maar ik wou alleen maar helpen hem van het fiepen af te krijgen :D Bij mijn zusje hielp het ook voor het duimen.

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #1024 Gepost op: 06 april 2011, 10:39:34 »
Wat ik ook nog wel eens doe is acrylnagels erop laten zetten en dan groeit het eronder vanzelf. Maaarrre das niet wat voor kerels Hahaha :rofl: ;D ;D
Wolletje Pluis