Auteur Topic: Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!  (gelezen 366013 keer)

Offline sght97

• Geslacht: Man
  • Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
Re:Wat zit je dwars of juist niet, mag ook ?!
« Reactie #1125 Gepost op: 12 april 2011, 19:50:01 »
Bertje, je bent geweldig !

Ik denk dat onze Janneman een troostend woord aan jou heeft !

Goed geschreven !

:thumbsup:

Patrick.

Offline Vlobbert

• Ex-lid. Nr. 1040
« Reactie #1126 Gepost op: 12 april 2011, 20:02:11 »
Jan als je echt niet aan werken toekomt is het beter om een telefoon voor zaken en een telefoon voor dit soort gedoe te hebben. Zo voorkom je dat je continu lastig gevallen wordt.

Ik heb een telefoon voor Marktplaats dwazen (iek biet 10 euro voor jouw laptop kan nu halen!) en een telefoon die ik zakelijk gebruik.

Volgens mij moet jij gewoon eens al je projecten in een bunden gooien, maken we hier een website voor je en gooien we wat reclame online? Volgens mij mij loopt het dan storm met jouw vakmanschap :)
Dibs! "The most powerful force in the universe, it is used to call possession of a certain object or idea. There are very few things that trump dibs."

Giovanni

• Gast
« Reactie #1127 Gepost op: 13 april 2011, 00:12:00 »
Ik ben niet echt de persoon die u kan helpen, ma zie het zo, is toch beter dat mensen zelfs met de domste vragen bij u komen dan dat er helemaal niemand is die u stoort :)
Dat iedereen bij u komt wil ook wel veel zeggen over u h?© :)
Is natuurlijk minder dat je daardoor je werk niet fatsoenlijk kan doen, maar telefoon uit en antwoordapparaat voor klanten is dat geen optie?

Word zeer op prijs gesteld Bert!

Ik spatte vanmiddag volledig uit elkaar nadat ik door alle stress een fout gemaakt had waardoor ik eigenlijk net zo goed de hele dag op m'n nest had kunnen blijven liggen.

Morgen een afspraak met de huisarts, de onderste steen moet nu maar eens bovenkomen. Ik ben het gevecht meer dan beu. Snappen doen al die zogenaamde hulpverleners mij toch niet.

Inmiddels ben ik voor zoveel dingen bang dat normaal leven compleet onmogelijk is. Als je me ziet of meemaakt is het moeilijk te geloven misschien, maar toch is het zo. Wel zuur om zelf die conclusie te moeten trekken.

Vanavond overigens voldoende afleiding gehad met alle planningswerkzaamheden voor de spuitcabine.

Offline sght97

• Vader van Ppriscilla (Sil ) R.I.P. 16-09-2009
« Reactie #1128 Gepost op: 13 april 2011, 00:36:01 »
Weet je Jan, ik neem mijn  giovanni1 voor je af en  Notworthy

Patrick.

Giovanni

• Gast
« Reactie #1129 Gepost op: 13 april 2011, 00:55:12 »
Weet je Jan, ik neem mijn  giovanni1 voor je af en  Notworthy

Patrick.

Dat is andersom ook Patrick, vergeet dat niet. Ieder mens heeft zo z'n eigen rugzakje.

Offline Jon

« Reactie #1130 Gepost op: 13 april 2011, 08:15:08 »

Morgen een afspraak met de huisarts, de onderste steen moet nu maar eens bovenkomen. Ik ben het gevecht meer dan beu. Snappen doen al die zogenaamde hulpverleners mij toch niet.

Ik kan me nog iets herinneren dat je zei dat de huisarts al wist dat ie het ziekenhuis kon bellen als ie jou binnen zag komen  :-X
Dat gaat nu hopelijk niet gelijk zo zijn?

Hou dat doel wat je jezelf gesteld hebt voor ogen Jan, en blijf je daar op richten, dan gaat alles hopelijk iets makkelijker  : ach, kom maar...

Offline amazinged

• Op gas moet je koken, maar vooral ook rijden!
    • auto aankoopkeuringen en diagnose
« Reactie #1131 Gepost op: 14 april 2011, 23:15:46 »
Sja, hier gaat het redelijk, al 2 dagen Pizza  purk1 gegeten omdat de agenda te vol staat; meer dan een snee bruin brood en een korst maar ik wil wel weer eens tijd om gezellig te koken.........

Maar daar gaat het niet over, vandaag werd ik herinnerd aan wat me al een tijd de keel uithangt:

Die Kutten van Rijkswaterstaat hebben nagenoeg de hele A28 tussen Amersfoort en Utrecht volgehangen met die borden  Deuh ......

Dat hebben ze wel eens eerder gedaan, maar dan met een wit bordje 'bij nat wegedek' eronder.
Nu ontbreekt dat bordje eronder, omdat ze op waren of.........omdat het zo lekker bekeuringen schrijven is?

In de rij om een uur of 12:15 en allemaal 120KM/H.......en wat staat er rechts in de enige inham die het traject kent? De donkere VW-transplof :welcome:fer

Ik denk nog, ik zet de Bella aan de kant, doe of ik een lekker band heb en plas die diender over zijn schoenen en radar-opstelling.......maar helaas, ik had een afspraak met een klant, een leuke klant, een charmante klant en zoals later bleek een 'geen straf om naar te kijken klant' en als belangrijkste, een betalende klant! Die er weer voor zorgt dat als ik, net als al die ander passerende 120KM/H rijdende automobilisten mijn bon kan betalen.

Die bon die zo goed is, om je erop te wijzen welk enorm risico je nam. Omdat het asfalt er stroef genoeg is, omdat het niet nat is, omdat je een kilometer vooruit kan kijken, omdat het niet druk was, omdat............omdat het bord er staat! En regels, regels zijn! Dat bord staat er niet voor niets natuurlijk! Die is daar neergezet door mannen die daar jaren voor gestudeerd hebben! Omdat wij domme burgers echt niet zelf weten wat goed voor ons is, wanneer er wel of geen slipgevaar is, daarom dat bord! Halleluja  Amen

Ik denk dat het bord nog gelijk heeft ook, bij -20 graden, ijzel, en op slicks van Wanli  v6tech1
« Laatst bewerkt op: 15 april 2011, 00:33:12 door amazinged »
156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline xLes

• Blu Inca
« Reactie #1132 Gepost op: 15 april 2011, 00:03:20 »
Hier een Parkeerbon gekregen van onze vrienden de  forumpolitie1  dit terwijl ik gewoon vergunning houder ben  Deuh 
Bezwaarschrift is onderweg en ben ook niet bepaald bang dat hij afgewezen wordt maar toch, kost me wel weer de moeite  ZZZ
Huidige Bella: 147 1.9 Jtd 8v 2003

Verleden:
*3.2 V6 SW 2002 Met Kuurtje  r.i.p.
*156 1.9 JTD 16V 2005
*147 1.6 2006
*156 1.8 1999
*146 1.6 2000

AR156C#1960 - Bella

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #1133 Gepost op: 15 april 2011, 00:29:16 »
tja... dit :
( kreeg vandaag een mailtje, van iemand waarin de nieuwe tarieven al vermeld waren... diefstal gepleegd door de overheid is legaal gemaakt )
bron : http://abonneren.rijksoverheid.nl/article/justitie-bulletin/justitie-bulletin-begrotingsspecial/boetetarieven-in-twee-fasen-verhoogd/283/1676

Boetetarieven in twee fasen verhoogd

Justitie gaat de tarieven voor boeten en transacties in twee fasen verhogen. Op 1 januari 2011 gaan de tarieven met 15 procent omhoog; een jaar later volgt een verhoging met nog eens 20 procent. Ook wachten met betalen van een boete wordt duurder: de procentuele opslag bij de eerste en tweede aanmaning gaat in 2012 omhoog.

Verhoging van de boeten en transacties is een van de maatregelen die minister Hirsch Ballin in de Justitiebegroting 2011 aankondigt om de verkeersveiligheid te vergroten. Volgens de bewindsman gaat van hogere boetes een preventieve werking uit: wie een hoge boete wil vermijden, zal zorgen dat hij zich netjes aan de verkeersregels houdt. Behalve een verhoging van de boetes, kondigt de bewindsman ook een striktere handhaving aan. Het accent zal hierbij vooral liggen op overtredingen die ??? zo blijkt uit ongevalsanalyses ??? de meeste slachtoffers in het verkeer veroorzaken: te hard rijden (met name bij wegwerkzaamheden), rijden onder invloed en door rood licht rijden.

De aangekondigde verhogingen hebben tegelijk ook tot effect dat de tekorten op de Justitiebegroting, veroorzaakt door de teruglopende ontvangsten uit boeten en transacties, vanaf 2012 naar verwachting zullen worden gedekt.

Effici?«nt en effectief
Vervanging van de huidige analoge flitspalen door digitale, moet leiden tot (verdere) verbetering van de verkeershandhaving. De verkeersovertredingen die deze flitspalen constateren, kunnen effici?«nter worden verwerkt, met als gevolg dat de overtreder sneller met de gevolgen van zijn daad wordt geconfronteerd.
Verder gaat Justitie nieuwe trajectcontrolesystemen aanschaffen. Deze zijn in de toekomst ook inzetbaar op wegen waar een ???dynamische??? maximumsnelheid gaat gelden. Met dynamische maximumsnelheden vinden nu op verschillende locaties proeven plaats.

1.           
 geen geldig APK keuringsbewijs
  € 110

2.
 rijbewijs is verlopen
 € 110

3.
 het rijbewijs niet kunnen tonen
 € 150

4.
 het kentekenbewijs of APK keuringsbewijs niet kunnen tonen
 € 55

5.
 rijden zonder rijbewijs
 € 260

6.
 rijden zonder APK keuringsbewijs
 € 110

7.
 rijden terwijl het rijbewijs is ingenomen
 € 450

8.
 rijden terwijl het keuringsbewijs is ingenomen na deugdelijk herstel
 € 100

9.
 onverzekerd rijden
 € 650

10.
 kentekenbewijs met foutieve gegevens
 € 220

11.
 ondeugdelijke kentekenplaten
 €240

Verkeersgedrag

Overtreding
 Boete

1.
 inhalen waar verboden - bord F1
 € 250

2.
 overschrijding doorgetrokken streep
 € 275

3.
 niet rechtshouden op de weg
 € 185

4.
 door rood bij een verkeerslicht rijden
 € 230

5.
 inhalen vlak voor of op een zebrapad
 € 325

6.
 rechts inhalen
 € 275

7.
 parkeren op een invalidenparkeerplaats
 € 200

8.
 op de vluchtstrook stilstaan
 € 200

9.
 over de vluchtstrook rijden
 € 320

10.
 geen gebruik maken van autogordels
 € 150

11.
 ondeugdelijke verlichting
 € 90

12.
 handheld bellen
 € 350

( in hoeverre deze kloppen weet ik niet, maar ja...als deze tarieven waarheid worden... )

« Laatst bewerkt op: 15 april 2011, 00:32:26 door erka »

Offline amazinged

« Reactie #1134 Gepost op: 15 april 2011, 00:43:01 »
Vooral 'geen gebruik maken van de autogordels" , dat is levensgevaarlijk , vooral voor anderen  Applaus

Daar heb je alleen jezelf mee, maar goed, het is makkelijk scoren! Ik stem in met de verhogingen als we iedere agent ontslaan die zonder rede zich niet aan de verkeers-regels houdt!

Als er genoeg agenten hun baan kwijt zijn geraakt hebben we meteen genoeg lieden die geleid door boosheid Ernst Hirsch Ballin en vriend Koos Spee willen opknopen aan een hoge flitspaal! Liefst een digitale om het vast te leggen!

O ja, Jager wil ook de BTW verhogen  :thumbsup: , laten we meteen BTW over boetes gaan innen! Dat daar nog geen idioot uit Den Haag aan gedacht heeft! Die moet het CJIB dan wel afdragen, maar dat afdragen is ook aan de staat en dat vult de schatkist ook weer. Ik zal morgen Ernst eens even bellen, vanuit de auto, handheld  Hahaha
156SW 1.8TS LPI G3 | 164 TS 1995 LPI G3 |166 2.4JTD 10V Massimo Eigen Mapping | 166 2.4JTD 20V

Offline erka

• es war einmal....een lid met nr 716
« Reactie #1135 Gepost op: 15 april 2011, 01:04:41 »
Vooral 'geen gebruik maken van de autogordels" , dat is levensgevaarlijk , vooral voor anderen  Applaus

Daar heb je alleen jezelf mee, maar goed, het is makkelijk scoren! Ik stem in met de verhogingen als we iedere agent ontslaan die zonder rede zich niet aan de verkeers-regels houdt!

Als er genoeg agenten hun baan kwijt zijn geraakt hebben we meteen genoeg lieden die geleid door boosheid Ernst Hirsch Ballin en vriend Koos Spee willen opknopen aan een hoge flitspaal! Liefst een digitale om het vast te leggen!

O ja, Jager wil ook de BTW verhogen  :thumbsup: , laten we meteen BTW over boetes gaan innen! Dat daar nog geen idioot uit Den Haag aan gedacht heeft! Die moet het CJIB dan wel afdragen, maar dat afdragen is ook aan de staat en dat vult de schatkist ook weer. Ik zal morgen Ernst eens even bellen, vanuit de auto, handheld  Hahaha

het verhaal BTW verhoging.... tja, de belastingtarieven die geheven worden over het salaris gaan naar beneden,
zou in mijn geval een kleine 60 euro zijn, de kar boodschappen die nu 50 euro kost ( met 6% BTW )  zal met 19% BTW een 55 euro gaan kosten...

Habo

• Gast
« Reactie #1136 Gepost op: 15 april 2011, 01:21:13 »
Bij sommige mensen is 0,0 hersenactiviteit geen enkel probleem en belemmering.  v6tech1

Ik weet niet beter. Soms wil het nog wel eens naar 0,00000000001% hersenactiviteit gaan, maar liefst niet al te lang, want hier word ik heel snel moe van flippy1.
Is in ieder geval lekker makkelijk om niet na te denken, geen zorgen, niet piekeren,... gewoon nergens aan denken...... lijkt me wel een behoorlijk saai leven dan...... :-\

En wat betreft de A28: Ik heb al een bon binnen. In januari geflitst met 118 waar 90 toegestaan. Na correctie 114, dus effectief 24 te hard. Of ik effe 158 euries wil dokken, vieze fl*kkers. Die borden hebben er altijd al gestaan, maar dan inderdaad met die kleine witte bordjes "bij nat wegdek". Nu hebben ze die kleine bordjes weggehaald, zonder dit aan te geven door bv. "verkeerssituatie gewijzigd" o.i.d. Ik was me van geen kwaad bewust (en menig ander automobilist ook niet, anders was het me wel opgevallen :-\). Dus ik hield netjes 120 aan. Ik verwacht nog wel meer bonnen hiervan, omdat ik vrijwel dagelijks over deze weg rij. Gelukkig bracht een collega van me hiervan op de hoogte (wel te laat blijkbaar, een paar dagen erna kreeg ik de bon binnen :'(), en heb ik daarna ook mijn snelheid aangepast.
Maar ja, en het dan maar gek vinden dat de burgers schijt beginnen te krijgen aan de politie. Ga toch echte boeven vangen, of zijn jullie daar te bang voor?

Offline pluis

• Geslacht: Vrouw
  • Lidnr: #1940
« Reactie #1137 Gepost op: 15 april 2011, 09:57:47 »
Heb ik weer v6tech1 v6tech1
Ik verwacht iemand van mp voor een schommel en er staat iemand voor de deur. Ik zwaaien dat ie wel achterom mag lopen maar dat begreep ie niet.
Ik de deur open gedaan bleek het een jehova getuige die zijn verhaal kwijt wilde Deuh Deuh Sjips v6tech1(niets tegen jehova s maar wel het zeurverhaal ;))
Ik ben te netjes om de deur zo dicht te knallen dus ben weer helemaal op de hoogte incl mooi boekje ;D
Mijn dag is dus weer geweldig begonnen. 8) ;D
Wolletje Pluis

Offline sid3windr

• Tom zonder H
« Reactie #1138 Gepost op: 15 april 2011, 10:13:10 »
Gisteren blaadje in de bus dat binnen 2 weken de straat opengegooid wordt tot eind november, en of ik mijn auto(s) even wil buiten de werfzone plaatsen.

GRRRRRRRRRRRR.

Er was al een tijdje sprake van een heraanlegging van de straat maar er zijn nooit concrete data gegeven. Op de werkplanning stond 100 werfdagen, lijkt me niet dat er dan ook verwacht kon worden dat het tot eind november ging duren ??? En het zal vast nog uitlopen... sta ik dan mooi met een grote oprit en garage he?
De normaalste Belg van heel Nederland

Offline Timmetjuh

• AR 156 1.8TS BJ2000
« Reactie #1139 Gepost op: 15 april 2011, 10:20:03 »
Bij ons ligt de straat ook al twee weken open. Het hele project duurt 18 weken... Het grotev oordeel: uiteindelijk meer parkeerplaatsen!!!  party en de bomen zijn weg dus het is nu lastiger voor de vogels om op mijn auto te mikken  :thumbsup:

Nadeel: Iedere dag maar hopen dat er ergens een plekje is voor mijn auto en daarna door de zand baggeren en de gaten ontwijken.

Giovanni

• Gast
« Reactie #1140 Gepost op: 15 april 2011, 11:07:09 »
Heb ik weer v6tech1 v6tech1
Ik verwacht iemand van mp voor een schommel en er staat iemand voor de deur. Ik zwaaien dat ie wel achterom mag lopen maar dat begreep ie niet.
Ik de deur open gedaan bleek het een jehova getuige die zijn verhaal kwijt wilde Deuh Deuh Sjips v6tech1(niets tegen jehova s maar wel het zeurverhaal ;))
Ik ben te netjes om de deur zo dicht te knallen dus ben weer helemaal op de hoogte incl mooi boekje ;D
Mijn dag is dus weer geweldig begonnen. 8) ;D

:rofl: :rofl: :rofl:

Offline sid3windr

• Tom zonder H
« Reactie #1141 Gepost op: 15 april 2011, 12:34:49 »
Bij ons ligt de straat ook al twee weken open. Het hele project duurt 18 weken... Het grotev oordeel: uiteindelijk meer parkeerplaatsen!!!  party en de bomen zijn weg dus het is nu lastiger voor de vogels om op mijn auto te mikken  :thumbsup:

Nadeel: Iedere dag maar hopen dat er ergens een plekje is voor mijn auto en daarna door de zand baggeren en de gaten ontwijken.

Dat nadeel is nog maar het begin; en jouw grote voordeel is helaas het tegenovergestelde voor mijn, ze gaan namelijk bomen zetten :|

(en m'n voortuin afnemen)
De normaalste Belg van heel Nederland

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Urban Impressions
« Reactie #1142 Gepost op: 16 april 2011, 09:20:19 »
Dat ik verd&mme nu al last heb van hooikoorts Deuh
Niet normaal zo vroeg, normaal heb ik het half mei ofzo.
Gelukkig heb ik er al 2 helse dagen opzitten, vandaag lijkt het beter te zijn.
Ennuh, voor de neusspray ben ik allergisch kwam ik gisteravond achter v6tech1
Portfolio

Huidig: Lancia Delta 1.4 tjet Platino 2011

Gehad:
Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010
Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline xnon

« Reactie #1143 Gepost op: 16 april 2011, 10:03:15 »
Vekeer in de rampstad, gisteren 5 keer een uitwijkende manouvre moeten uitvoeren, bij in elk geval 3 auto`s waarbij je de voorrang of schoftterigheid er bij krijgt/koopt. Eerst op de A20 naar de A13 zo`n ster dacht dat die er nog tussen kon  :!nooooo, mijn ABS werkt gelukkig nog wel  :yes!. Later op de A4 komt er een busje ineens naar links. Toen werd het gelukkig rustig op de A7, maar daar rijdt bijna iedereen 110 a 120 terwijl je daar 130 mag. (en het laatste stukje van 130 is zelf onbeperkt  ;D, staan strepen door de 130, 200 meter verderop staat pas een bord 120 ). In friesland was het kwa verkeer zo rustig dat ik dacht op vakantie in het buitenland te zijn.
Op de terug weg naar amsterdam op de A10, bijna nog geramd door een klein auto`tje die kwam ook weer naar links (schoof eigenlijk weg) in de bochten combinatie die je daar hebt. En in elk geval op de terugweg nog een mercedes Suv die zijn linkerachterkant al van boven tot onder in elkaar had zitten.
Maar ik ben wel tevreden over mijn Hankook banden ze bieden bij droog in elk geval meer dan genoeg grip en zeker meer dan mijn Uniroyal rainsport 2 deden  ;D (nu in de regen nog), binnenkort maar weer eens de afslag naar rhenen proberen vanaf de a15 uit richting rotterdam  :P.

Giovanni

• Gast
« Reactie #1144 Gepost op: 16 april 2011, 11:44:33 »
binnenkort maar weer eens de afslag naar rhenen proberen vanaf de a15 uit richting rotterdam  :P.

Als het fout gaat ff bellen he? Ik zit daar nog geen 5 minuten vandaan  purk1 flippy1

Offline amazinged

« Reactie #1145 Gepost op: 16 april 2011, 21:46:36 »
Dat ik verd&mme nu al last heb van hooikoorts Deuh
Niet normaal zo vroeg, normaal heb ik het half mei ofzo.
Gelukkig heb ik er al 2 helse dagen opzitten, vandaag lijkt het beter te zijn.
Ennuh, voor de neusspray ben ik allergisch kwam ik gisteravond achter v6tech1

Er is 1 troost! Het komt en het gaat weer!

Wat ik daarmee bedoel is dat ik jaren geleden deze allergie pas ontwikkelde. Zo min mogelijk anti-histamine gebruiken als je aankan. Uiteindelijk groei je er dan het snelst overheen.

In de auto een goed pollenfilter doet ook wonderen. Ik ga er btw niet van niezen maar haal lange witte slierten uit mijn ogen die dan geweldig rood doorlopen zijn. Het voelt op dat moment alsof er net een zandbak leeg gekieperd is in je ogen.

Veel sterkte! Een weekendje naar de zee ( met wind van zee!) doet ook wonderen!   :thumbsup:

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
    • Urban Impressions
« Reactie #1146 Gepost op: 16 april 2011, 21:52:34 »
Er is 1 troost! Het komt en het gaat weer!

Wat ik daarmee bedoel is dat ik jaren geleden deze allergie pas ontwikkelde. Zo min mogelijk anti-histamine gebruiken als je aankan. Uiteindelijk groei je er dan het snelst overheen.

In de auto een goed pollenfilter doet ook wonderen. Ik ga er btw niet van niezen maar haal lange witte slierten uit mijn ogen die dan geweldig rood doorlopen zijn. Het voelt op dat moment alsof er net een zandbak leeg gekieperd is in je ogen.

Veel sterkte! Een weekendje naar de zee ( met wind van zee!) doet ook wonderen!   :thumbsup:

Ik heb het pas sinds 3 jaar, en dat van die ogen, dat heb ik dus ook...gelukkig vandaag weinig last gehad.. morgen nog even afwachten en dat lijkt het ergste voorbij.. v6tech1
Portfolio

Gehad:
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline Coen

• Specialist
  • *
    • Falco Motorsport
« Reactie #1147 Gepost op: 16 april 2011, 21:56:03 »
Ik heb het pas sinds 3 jaar, en dat van die ogen, dat heb ik dus ook...gelukkig vandaag weinig last gehad.. morgen nog even afwachten en dat lijkt het ergste voorbij.. v6tech1

Ik heb het al 34 jaar en het wordt niet minder  :(
Alfa 156 2.4 JTD Q2 Squadra - Alfa 145 2.0 TD - Alfa 75 indy - Fiat Doblo 1.9 JTD - Aprilia RS 250

Offline Jobo_156

• Global Moderators
  • *
    • Urban Impressions
« Reactie #1148 Gepost op: 16 april 2011, 22:00:51 »
Ik heb het al 34 jaar en het wordt niet minder  :(

praat me ff moed in... hoor soms verhalen van mensen die eraf raken :-\
Bij mij wordt het elke jaar erger... gister heb ik gewoon een halve dag op de bank gelegen met de pleerollen naast me.. en diverse paracetamolletjes(zakdoeken helpt niet meer)
Portfolio

Gehad:
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline Coen

• Specialist
  • *
    • Falco Motorsport
« Reactie #1149 Gepost op: 16 april 2011, 22:03:56 »
praat me ff moed in... hoor soms verhalen van mensen die eraf raken :-\
Bij mij wordt het elke jaar erger... gister heb ik gewoon een halve dag op de bank gelegen met de pleerollen naast me.. en diverse paracetamolletjes(zakdoeken helpt niet meer)

Ik heb het vrij extreem,ben er inmiddels aan gewend,maar het is wel erg vervelend.
Alfa 156 2.4 JTD Q2 Squadra - Alfa 145 2.0 TD - Alfa 75 indy - Fiat Doblo 1.9 JTD - Aprilia RS 250