Auteur Topic: mijn 156 SW GTA | anti-roest | Bilstein+FM | Squadra | Q2 | cf2 | Madeno  (gelezen 72601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Hieronder een overzicht van de aanpassingen met directe link naar de betreffende pagina in dit topic (scheelt heel veel scrollen en klicken  ;) )


upgrades:
+   veerpootbrug OMP : gedaan
+   andere einddemper: supersprint gemonteerd -->Madeno gemonteerd
+   FM -30mm veren met Bilstein dempers B8/B6
+   squadra tuning
+   RVS remleidingen gemonteerd
+   Q2 differentieel
+   cf2 spruitstukken gemonteerd
+   spacers om wielen beter de wielkasten te laten vullen
+   eibach anti-roll bars gemonteerd
+   extra demper geplaatst

to do / bucket list:
o   siliconen inlaatbuis (ter vervanging van de geribbelde buis) ga ik niet doen
o   velgen kleine schaafschade bijwerken en poedercoaten

Grootste reparaties:
+   oktober 2012 anti-roest behandeling (bodem kaal binnen en buiten, dorpels, wielkasten)
+   nov 2013 groot onderhoud: distributie, dynamo, bougies, luchtfilter, en... nokkenassen versleten  :'(  opgelost door montage geherprofileerde nokkenassen Colombo & Bariani
+   april 2016 interieur eruit voor aanpakken roest bij spatbord en dakrand door AlfaChirurg



Ben al sinds de koop van mijn GTA hiero actief, eigenlijk zelfs al daarvoor, maar nog geen voorsteltopic gemaakt... Deuh  bij deze dus.
Arjan is de naam, uit Best (bij Eindhoven).
Al vanaf kind gek van Alfa, vroeger diverse malen bij ASV in Veghel geweest (toen nog Alfa en Ferrari, nu grootste AMG dealer van NL, en een van de enigen die Maybach en SLR mag verkopen) en heel veel folders gespaard.
En van italie in het algemeen  :italoflag:

Bij mijn tweede baan in 1996 als auto van de zaak een 145 1.4 boxer (iedere medewerker kreeg een rode 145) en daarmee veel plezier, maar helaas ook motorische pech gehad, onder andere in Italie tijdens bezoek aan Mille Miglia.
Op 9-9-99 kreeg ik de sleutels van mijn nieuwe, zwarte 156 JTD met sportpakket, airco (volle prijs), audiobediening op het stuur enz - een geweldige auto!
Daarna in 2002 een inca-blu 147 JTD, verlaagd met eibach, selespeed velgen, rood leer, audiobediening op stuur, enz enz. Een plaatje!
Na de overstap naar een andere werkgever mocht ik geen Alfa meer leasen, toen 5 jr in een Focus gereden; die komt qua stuurgedrag dichtst bij Alfa in de buurt. Maar veel mee in de garage gestaan...

Toen dat leasecontract was afgelopen kreeg ik geen nieuwe leaseauto meer = zelf kopen = kiezen wat je wilt
Het moment om een droom in vervulling te laten gaan: een 156 GTA!!
Een sportwagon, want het moet ook een beetje de familie-auto zijn

Uiteindelijk had Wim Prins de mooiste staan, uit 2003, nero-metallico en helemaal origineel. En die is sinds juni 2010 de mijne ;D
Was blij hem daar gekocht te hebben, onder garantie zijn draagarmen vervangen, distributie gedaan (!!), roestplekje op achterklep weggewerkt en kreeg ik de 330mm remmen tegen een nette prijs.



Op Viva Italia Assen 2011, vrij rijden:
  en gaan


O ja, als daily driver heb ik nog een fijne Panda 100HP welke ik heb voorzien van K+W v1 schroefset en BMC CDA: Panda topic

Groeten, Arjan
« Laatst bewerkt op: 15 november 2017, 08:58:22 door ArjanB »
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Dreamer

  • ******
  • Berichten: 1414
  • Geslacht: Man
  • Grigio Africa 3.0 V6 24V
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:50:44 »
Welkom dan maar  :italoflag: :italoflag:
Blijft een ontiegelijk mooie gta!
Volgens mij zie ik mezelf zitten op de laatste foto  Hahaha

Offline Vuurpijl

  • ******
  • Berichten: 1097
  • Geslacht: Man
  • Alfa: A-Always L-Love F-For A-Alfa
    • webhossting/online backup
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:53:22 »
Veel plezier ermee ik heb sinds een week een GTA en voor mij was het ook altijd al een droom jayzen1
AR156C#1702 - mijn PP
www.smart2host.nl (Hosting voor uw website en online backup)

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2012, 17:03:53 »
Welkom dan maar  :italoflag: :italoflag:
Blijft een ontiegelijk mooie gta!
Volgens mij zie ik mezelf zitten op de laatste foto  Hahaha

ja dat klopt  :thumbsup:

Als je goed je best doet, zie je je hier ook:

Heb niet volgas durven rijden, maar was wel leuk op het circuit. Begrijp nu van Martinos dat olietemp 120gr best mag, en een streepje erbij ook nog (eventjes) dus ik was te voorzichtig...maar ja, blok heel houden vind ik ook wel belangrijk  :yes!
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Dreamer

  • ******
  • Berichten: 1414
  • Geslacht: Man
  • Grigio Africa 3.0 V6 24V
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2012, 17:06:17 »
ja dat klopt  :thumbsup:

Als je goed je best doet, zie je je hier ook:

Heb niet volgas durven rijden, maar was wel leuk op het circuit. Begrijp nu van Martinos dat olietemp 120gr best mag, en een streepje erbij ook nog (eventjes) dus ik was te voorzichtig...maar ja, blok heel houden vind ik ook wel belangrijk  :yes!

Vond sowieso ontzettend gaaf  :thumbsup:

En je kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen!  Amen

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #5 Gepost op: 08 september 2012, 13:48:59 »
Zoals hierboven al aangekondigd, ben ik aan het nadenken over andere veer-demper combinatie.

Vandaag was Franswa (junior) bij mij op bezoek gekomen zodat ik zijn setup (FM veren -30mm met FSD dempers) kon rijden.
Bedankt junior  :thumbsup:

Zijn 156 voelt lekker aan: comfortabel en toch strak. Vooral comfortabeler op richels en slecht wegdek, zonder aan directheid (insturen) in te leveren.
Hij stuurt nog steeds lekker in, helt weinig over, deint minder bij stuurcorrecties in een snelwegbocht dan de standaard GTA-setup. Heeft ook minder de neiging om op de voorwielen te gaan hangen / duwen, want mijn GTA in bochten wel heeft - en zoveel zwaarder is een GTA blok niet ten opzichte van een JTD, toch?
Achter vind ik hem wel wat onder-dempt (na een drempel te nemen veert de achterkant eerst nog uit, voordat hij weer horizontaal in rust is) zou denk ik strakker mogen.

Al met al een lekkere, maar misschien wel iets te comfortabele setup??
Toch ook nog Bilstein proberen icm FM veren
...of juist Eibach icm FSD?? Al geeft volgens Toon, de kenner, Eibach meer verlaging dan de 30mm die men zegt en zo laag wil ik ook weer niet gaan; een GTA bumper is namelijk erg diep/laag en dat zou grondspeling en aanrijden van drempels te veel beperken.

(enne...wat rijdt een JTD toch lekker. Was al weer tijdje geleden dat ik daarmee reed. Qua bruikbaar vermogen op normale snelheden komt hij niet veel tekort op een GTA...tenzij je natuurlijk met de GTA flink gaat trappen. En je mist het lekkere V6 geluid, maar daar staat een heel wat vriendelijker verbruik tegenover)
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Franswa

  • *****
  • Berichten: 568
  • Geslacht: Man
  • #432
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #6 Gepost op: 08 september 2012, 22:08:44 »
Het was heerlijk om weer eens een Busso V6 te rijden! :thumbsup: Ik denk dat de diesel niet heel veel zwaarder is, dus ik denk dat je een goed idee hebt kunnen vormen hoe het onder jouw GTA aan zou kunnen voelen.

Kom ik thuis: "Hee schat, ik heb vandaag met een GTA gereden!"
Heel enthousiast: "Ok?©, leuk! Wat voor kleur was die??"
 v6tech1 v6tech1
Ex:
75 V6
155 2.5TD, 2.5V6 en 155 2.0 16v G3
156 2x 8v JTD, 1x 16v JTD, 1x V6
GT JTD

Nu:156  GTA SW Q2

Offline Coen

  • Specialist
  • *
  • Berichten: 13699
  • Geslacht: Man
    • Falco Motorsport
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #7 Gepost op: 08 september 2012, 22:10:43 »
1.9 JTD is lichter dan een V6. 2.4 is vergelijkbaar met een V6.
Alfa 156 2.4 JTD Q2 Squadra - Alfa 145 2.0 TD - Alfa 75 indy - Fiat Doblo 1.9 JTD - Aprilia RS 250

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #8 Gepost op: 09 september 2012, 10:00:57 »
Kom ik thuis: "Hee schat, ik heb vandaag met een GTA gereden!"
Heel enthousiast: "Ok?©, leuk! Wat voor kleur was die??"
 v6tech1 v6tech1

als een vrouw het over de kleur gaat hebben is de rest van de aankoop al rond haha.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2012, 09:58:49 »
1.9 JTD is lichter dan een V6. 2.4 is vergelijkbaar met een V6.

Coen, is zeker waar. Maar...verschil is wel te overzien hoor.
Een SW JTD 16v weegt 1355kg, een SW GTA 1435kg. Verschil van 80kg, deel zit in motorblok maar ook in zware GTA-stoelen.  
Een 2.4 weegt 1410 en zit er inderdaad helemaal dicht tegenaan. Maar Franswa heeft FM icm FSD en was denk ik beste optie om te proberen.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline bullettooth

  • ******
  • Berichten: 1681
  • Geslacht: Man
  • Toon op 't Root
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #10 Gepost op: 10 september 2012, 15:43:43 »
Ik zou als ik jou was voor FM -30 gaan icm B6/B8. (laatste stukje detail laat ik aan Coen over).  ;)
Alfa's in het heden:
155 WB V6 Q2
156 SW GTA Q2

Alfa in het verleden:
156 1.8 2.0 TS SW Q2
156 1.8 TS
156 1.8 TS SW G3
75 2.0TS '91
155 SB V6
155 2.0TS
75 2.0TS '90
33 1.7 16V

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #11 Gepost op: 10 september 2012, 16:03:34 »
@Toon: bedankt voor reactie.
Laat nog ff weten of ik alvast cambersets zou moeten reserveren (afweging van vraag/aanbod ?)
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Don F.

  • ******
  • Berichten: 1446
  • Geslacht: Man
    • http://www.mondomovimento.be/
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #12 Gepost op: 10 september 2012, 16:04:54 »
Billstein B12 of B14 set. Rijdt super en qua comfort erg goed te doen. Mooie wagen trouwens! :italoflag:
http://www.mondomovimento.be/

La mia nuova bellezza!

Offline goofy

  • Specialist
  • *
  • Berichten: 975
  • Geslacht: Man
  • 156 1.8TS- 2.5v6 sw & GTA sw
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #13 Gepost op: 11 september 2012, 21:39:58 »
Mooie GTA, en je woont nog precies dicht in de buurt ook  ;D
kunnen we een GTA meeting houden

Dat van die vpb, heb die ook op mijn gta, moet je de vpb iets aanpassen dan raakt ze de motorkap niet meer en sluit deze ook weer mooi aan.

Grtz..
Patrick

Offline bullettooth

  • ******
  • Berichten: 1681
  • Geslacht: Man
  • Toon op 't Root
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2012, 22:19:48 »

Toch ook nog Bilstein proberen icm FM veren
...of juist Eibach icm FSD?? Al geeft volgens Toon, de kenner, Eibach meer verlaging dan de 30mm die men zegt en zo laag wil ik ook weer niet gaan; een GTA bumper is namelijk erg diep/laag en dat zou grondspeling en aanrijden van drempels te veel beperken.


Vergis je niet in het effect door het verschil in rijhoogte verandering die je op het oog hebt! De overhang is 'redelijk groot'. Indien je de achterkant enkel verlaagd, komt het uiterste puntje van de neus juist weer omhoog!

Dus indien je de GTA verlaagd, waarbij je de achterkant meer laat zakken dan de neus, verlaag je het laagste punt van de neus minder dan de 'veren verlagen'.

Alfa's in het heden:
155 WB V6 Q2
156 SW GTA Q2

Alfa in het verleden:
156 1.8 2.0 TS SW Q2
156 1.8 TS
156 1.8 TS SW G3
75 2.0TS '91
155 SB V6
155 2.0TS
75 2.0TS '90
33 1.7 16V

Offline bullettooth

  • ******
  • Berichten: 1681
  • Geslacht: Man
  • Toon op 't Root
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2012, 22:24:16 »
@Toon: bedankt voor reactie.
Laat nog ff weten of ik alvast cambersets zou moeten reserveren (afweging van vraag/aanbod ?)

Camber kit ligt aan je wensen, dus:

Hoe laag wil je gaan. Dit ivm camber toename.
Rijd je veel (dit ivm banden slijtage).
Ben je een 'agressieve' (bochten aanvallen, bedoel ik) rijder of rustige.
Wat vind je prettig qua stuur gevoel, erg direct of 'wat milder'.

Alfa's in het heden:
155 WB V6 Q2
156 SW GTA Q2

Alfa in het verleden:
156 1.8 2.0 TS SW Q2
156 1.8 TS
156 1.8 TS SW G3
75 2.0TS '91
155 SB V6
155 2.0TS
75 2.0TS '90
33 1.7 16V

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #16 Gepost op: 12 september 2012, 09:22:10 »
Vergis je niet in het effect door het verschil in rijhoogte verandering die je op het oog hebt! De overhang is 'redelijk groot'. Indien je de achterkant enkel verlaagd, komt het uiterste puntje van de neus juist weer omhoog!

Dus indien je de GTA verlaagd, waarbij je de achterkant meer laat zakken dan de neus, verlaag je het laagste punt van de neus minder dan de 'veren verlagen'.
Ja, dat had je mij verteld - en dat heb ik goed onthouden  :yes!
Met name omdat een GTA een erg diepe voorbumper heeft en achter standaard hoog staat, hoop ik dat dit effect wat verlichting brengt.

Camber kit ligt aan je wensen, dus:

Hoe laag wil je gaan. Dit ivm camber toename.
Rijd je veel (dit ivm banden slijtage).
Ben je een 'agressieve' (bochten aanvallen, bedoel ik) rijder of rustige.
Wat vind je prettig qua stuur gevoel, erg direct of 'wat milder'.
Misschien goed om ook in je verkooptopic (of jouw andere topic over camber) verder uit te leggen?
Anyway, ik heb in de 2 jaar dat ik de GTA heb, zo'n 20.000km gereden. Dus rij niet veel - bandenslijtage is niet zo belangrijk, direct insturen wel!
Ik wil FM -30mm dus ietsie lager dan standaard GTA.
>> Dan beter wel, of beter niet doen?

Enne (misschien domme vraag, maar toch) ik heb ook nog een VPB, heeft strak op spanning zetten daarvan ook effect op camber?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #17 Gepost op: 19 september 2012, 22:05:23 »
ff een update.
Vandaag met Tim (AutoZagato) gebeld om de geplande antiroestbehandeling af te spreken.
Gaat dus binnenkort gebeuren om mogelijke ellende in de toekomst te voorkomen.

Deze week weer met de GTA gereden. Wat rijdt hij toch lekker. En wat is het interieur toch mooi.
Veel gelijkenis met de Tipo 33 Stradale: de ribbel-achtige leren bekleding op stoelen en deuren, en ook de cognac-kleur (in mijn geval)


De 33 van buiten:



is toch gewoon mooi?!
 Back to topic 
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline bullettooth

  • ******
  • Berichten: 1681
  • Geslacht: Man
  • Toon op 't Root
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #18 Gepost op: 22 september 2012, 10:30:04 »

Enne (misschien domme vraag, maar toch) ik heb ook nog een VPB, heeft strak op spanning zetten daarvan ook effect op camber?

Als je hard genoeg draait  v6tech1, zo hard dat je voorschermen ongeveer een milimeter of 10 breder staan dan je voorste deuren, heb je ongeveer een 0.8 graad gewonnen  flippy1
Alfa's in het heden:
155 WB V6 Q2
156 SW GTA Q2

Alfa in het verleden:
156 1.8 2.0 TS SW Q2
156 1.8 TS
156 1.8 TS SW G3
75 2.0TS '91
155 SB V6
155 2.0TS
75 2.0TS '90
33 1.7 16V

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #19 Gepost op: 24 september 2012, 15:38:34 »
Notworthy Notworthy Notworthy Het is geen dodelijk vermoeide Ford Escort uit begin jaren '80 Hahaha Hahaha Hahaha

he, ik ben heel trots op mijn GTA hoor  jayzen1   sleep
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Sonador

  • ******
  • Berichten: 3437
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #20 Gepost op: 24 september 2012, 15:54:50 »
he, ik ben heel trots op mijn GTA hoor  jayzen1   sleep

En terecht!

Harstikke gave GTA Arjan   :thumbsup:

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #21 Gepost op: 06 oktober 2012, 08:50:21 »
Deze week staat mijn bella bij Auto Zagato, waar Tim de roest inspecteert en behandelt.
Gelukkig valt het niet tegen (100% goed zou weer te mooi zijn, maar geen horrorverhalen gelukkig).

De foto's:
Op het eerste gezicht ziet het er netjes uit:


maar bij wat krabben:








Bodem mooi kaal:




« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2017, 10:27:32 door ArjanB »
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline ArjanB

  • ******
  • Berichten: 1692
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v - nu met anti-roest behandeling
« Reactie #22 Gepost op: 06 oktober 2012, 08:55:58 »
Er moet dus toch wel wat ingelast worden, dat gaat aankomende week gebeuren.

Bodemkant goed ingesmeerd met corroless:




Van binnen ook geinspecteerd. Interieur eruit, vloerbedekking eruit:


En een kadootje gevonden: (italiaanse??) eikeltjes. Deze gaan eruit - scheelt weer gewicht en snelheid  v6tech1

deze randen / naden zullen ook worden ingekit.


Hoe de eikeltjes erin komen?? Niet van mijn kids, want je kunt niet zomaar onder de vloerbedekking.
Kadootje van Alfa denk ik flippy1

Wordt vervolgd!
« Laatst bewerkt op: 06 oktober 2012, 08:57:44 door ArjanB »
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

Offline Jobo_156

  • Global Moderators
  • *
  • Berichten: 8217
  • Geslacht: Man
  • Fotograaf nodig?? Urban Impressions Fotografie
    • Urban Impressions
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #23 Gepost op: 06 oktober 2012, 09:49:39 »
 :thumbsup: :thumbsup:
Portfolio

Huidig: Lancia Delta 1.4 tjet Platino 2011

Gehad:
Fiat Bravo 1.6 mjet Edizione Sport 2010
Fiat Punto Evo 1.3 mjet 2011
AR 166 2.4 - 2004
AR 156 1.9 - 2002
AR 33 1.7 -1988
AR 155 v6 -1992
AR 156 1.6 -1999
Lancia Y -1996
AR 75 1.8 -1986

Offline Ron gs

  • *****
  • Berichten: 800
Re:mijn 156 SW GTA 3.2 V6 24v
« Reactie #24 Gepost op: 06 oktober 2012, 09:57:34 »
De bodem ziet er best nog goed uit ! maar even een vraag van mij, hoe controleer je of er hier ook nog ellende zit ?



Moet dan zoiezo de hele bodem er niet uit of kan je dat behandelen met een goedje ?

gr Ron